veel infi:
http://www.worldcarfans.com/11007152738 ... -and-video
Mulle meeldib... omapärane ja natuke " tahumata" aga just selline nagu pisimaastur peab olema.
M sportpaketi pildid ei meeldigi esmapilgul. Tavamudel korraliku suure rattaga ja õige värviga on super.
Esimese postituse piltidel( helebeež auto, automaat kk) sisu puhul tahaks panna salongi ikka tumeda puidu, see hele puit on nagu beebi-piix seal sees

)
Pressiteade:
Teise põlvkonna BMW X3-st õhkub võimsust ja särtsakust. Kaht võimsat mootorivarianti täiendavad kaheksakäiguline automaatkäigukast ja kaasaegne vedrustustehnoloogia. Rohkem ruumi, praktilisust ja veelgi suurem sõidumugavus toovad sportmaasturite klassi täiesti uue taseme.
Uue BMW X3-e kaks mootorivalikut esindavad uusimat arengut autotootmises. BMW X3 xDrive20d on varustatud neljasilindrilise diiselmootori ning BMW X3 xDrive35i kuuesilindrilise bensiinimootoriga.
BMW X3 xDrive20d kaheliitrine turbodiisel annab masinale 135 kW / 184 hj, see tarbib kombineeritud tsüklis 5,2 l kütust ning CO2 väljalase on 149 g/km. Auto kiirendab paigalseisust 100 km/h 8,5 sekundiga.
BMW X3 xDrive35i kütusesäästlik 3-liitrine mootor reageerib vaid hetkega. Selle TwinPower turbo, High Precision otsesissepritse ja VALVETRONIC klapijuhtimissüsteemiga mootor tagavad võimsuse 225 kW / 306 hj, kiirendades kiiruseni 100 km/h vaid 5,7 sekundiga ning andes tippkiiruse 245 km/h. BMW X3 xDrive35i kütusetarbimine kombineeritud tsüklis on 8,8 l ning selle CO2 emissioon on 204 g/km.
BMW X3 xDrive35i standardmudelil on kaheksakäiguline automaatkast. Sama käigukast on saadaval ka BMW X3 xDrive20d mudelile, mille standardversioon on varustatud kuuekäigulise manuaalkäigukastiga. Esimest korda on valikus ka Start/Stop-funktsiooniga automaatkastiga automudel. Manuaalkäigukastiga versioonil on ka käiguvahetuse näidik.
Täielikult uuenenud vedrustustehnoloogia suurendab BMW X3-e kasutusmugavust veelgi. Topelt-õõtsharkidega amortisaatori vedrutoega esitelg ja multi-link vedrustusega tagatelg koos Servotronic- juhtimissüsteemiga, mis kohandub automaatselt vastavalt auto kiirusele, tagavad äärmise sõidutäpsuse.
BMW xDrive’i nelikvedu on elektrooniliselt juhitav ning kannab võimsust vastavalt vajadusele ühelt veosillalt teisele. Koos dünaamilise stabiilsuse kontrollimise süsteemiga (DSC) tagab see kiire ja täpse juhtimise ka kõige kitsamates tingimustes. Valikulise sõidudünaamika kontrollsüsteemiga (Dynamic Performance Control) astutakse veel ühe sammu võrra edasi – pidurdamisel aeglustab süsteem kurvipoolset ratast ning suurendab ülekannet, tagades nõnda suurepärase haarduvuse ja sõidutäpsuse.
BMW EfficientDynamics arendusprogrammi eesmärk on vähendada kütusekulu ja emissiooni, parandades samal ajal auto jõudlust ja optimeerides sõidunaudingut. Uues BMW X3-s rakendatakse regeneratiivpidurdust, elektrilist roolivõimendit ja teisi seadmeid, mis nõuavad energiat vaid siis, kui neid kasutatakse, kasutatakse ohtralt alumiiniumit ning vähendatud veeretakistusega rehve.
Uue BMW X3 pagasiruumi mahutavus on 550 liitrit. Selle kolmeosaline 40/20/40 kokkuklapitav tagaiste annab lisaruumi kuni 1600 liitrile. Autol on ka ohtralt hoiuruumi ja topsihoidjad.
BMW X3-e disain on linnalik ja vastupidav. Küljelt vaadatuna annavad auto madal esiosa ja kõrge tagaosa sellele dünaamilise kiilukuju, rõhutades niiviisi BMW X3-e sportlikku iseloomu. Eestvaates on näha BMW-le iseloomulikke neerukujulisi võresid, suuri esitulesid ja jõulist esiosa. Tagaosa disain rõhutab BMW X3-e karmi loomust ning mudelile iseloomulikud T-kujulised tagatuled on paigutatud võimalikult nurkadesse.
Auto salong, milles on kasutatud kõige kvaliteetsemaid materjale ja kolmemõõtmelist pinnadisaini, loob BMW X3-s istudes moodsa, tippklassi kuuluva auto tunde. Esipaneeli horisontaalsed jooned rõhutavad auto laiust ning, nagu võite juba BMW-lt oodata, asuvad kõik juhtnupud ja -kangid mugavalt juhi käeulatuses.
Turvavarustusse kuuluvad esimesed ja tagumised õhkpadjad, pead kaitsevd turvakardinad, kolmepunktilised turvavööd kõikidel istmetel, turvavööde kinnitusjõu piirajad ja eelpingutid ning peatoed esiistmetel.
Arvukate lisaseadmete hulka kuuluvad näiteks panoraamkatus ja professionaalne satelliitnavigatsioonisüsteem, mis kõvakettale saab salvestada läbitud marsruute ja muusikat. BMW ConnectedDrive'i süsteem on saadaval ka tagurdamiskaamera ja Head-Up-kuvaga, mis näitab juhile olulisi sõiduandmeid tuuleklaasi siseküljel.
Uus BMW X3 on toodetud USA-s Spartanburgi tehases, kus on valmistatud ka BMW X5 ja BMW X6 mudelid.
Uus BMW X3 tuuakse turule 20. novembril 2010 ning selle esmatutvustus toimub 30. septembril 2010 Pariisi autonäitusel.