1. leht 1-st
Eesti kiirem BMW ja veel kiirema ehitus.
Postitatud: 04.05.2005 20:05 17
Postitas erik
Postitatud: 04.05.2005 21:33 09
Postitas meph
Vana uudis juba ju

Postitatud: 04.05.2005 21:45 38
Postitas erik
Vana uudis, aga siin sellist juhatavat linki ei leidnud.
Nii et sättisin üles.
Postitatud: 04.05.2005 22:01 05
Postitas Ain
meph kirjutas:Vana uudis juba ju

Sulle vana, paljudele uus

Kõik meist ei külasta iga päev Laki Tuningut

Postitatud: 04.05.2005 22:05 00
Postitas Ain
Kas keegi oskab järsku infi jagada, et millal seda iludust rajal võib näha? Meph?
Postitatud: 05.05.2005 00:28 30
Postitas meph
Hooaja alguses vast mitte... mootori taga venib vist. Samas ei ole hetkesisuga kursis. Aga tõotab midagi väga poppi ja noortepärast tulla. Näiteks nii suurt turbot kui sellele vahele läheb ei ole ma varem näinud
Eelarved, mis sellel autol on, on ikka päris astronoomilised
Selle unustasin jah ära, et kõik ei ela Laki Tuningus
Kusjuures tasub hoida silma peal aadressil
www.lakituning.ee . Täna sain EEnetilt lõpuks domeeni kätte peale kuuajalist keemiat. Lähipäevadel võibolla saab poiste kodulehe ka üles.
Postitatud: 05.05.2005 08:14 46
Postitas Raivo
Kui seda lehte uurida,
http://www.hot.ee/mdslankora/hooaeg2005.htm
Siis vist turbotavad E34 M5 3.6 mootori ära?
Postitatud: 05.05.2005 10:01 41
Postitas Aare
Eestis on huvitav trend, vabalthingavaid mootoreid suurt teha ei osata, siis panene hästi suure turbo peale
Muidugi 9 sek on selge udu, M3 tagasillaga ja siinsetel radadel sama hea kui võimatu. Siis on vaja tõsine kere lõikumine ja four-link tagasild. Kõik alla 10 sek BMW-d on sedasi muudes riikides tehtud.
Eestis elu näitab, et sellise sportlikuma sõltumatu tagasillaga tuleb 12 sek juba vere hinnaga (Maksimi Supra), sest poolel võistlusmaal pidamine puudub.
Kiirendamises asi kahjuks sedapidi, et parima pidamise tagab sõltuv (talaga) tagasild. Ka siin foorumis läibikäinud turbobemmid on just sellise sillaga.
Postitatud: 05.07.2005 14:16 55
Postitas Raivo
Tea kas hakkab umbes selline välja nägema?
Pilt laenatud usaraua lehelt.
Link kah
http://www.virtalaracing.com/
EDIT: kes kodukal ringi vaatab, see leiab, et üks hea ports juppe on müügil, seega kes tahab kiiret autot teha....

Postitatud: 05.07.2005 16:16 58
Postitas Oliver P
Muideks mul on tehtud Alastaros just sellisest autost ka pilt ,mis sõitis uhkelt alla 10 sek aegu .
Kui pildid ükskord saan kuhugi üles siis sealtnäeb ka autot ennast
Muudest osalejatest ei hakka suurt siin rääkima vale teema kuid ,kui ikka sõidetakse 402 m peale kiiruseks 468 km/h siis mnjah ei ole meie üritustel midagi vaadata ega ka oodata veel jumal teab kui kaua.
Postitatud: 05.07.2005 20:09 24
Postitas erik
Paistab et selleks suveks see metsaline valmis ei saa, kuid sinisest viiesest üritatakse viimast võtta. Juba läks masina ümber ehitamiseks.
Postitatud: 06.07.2005 09:27 28
Postitas Raivo
erik kirjutas:Paistab et selleks suveks see metsaline valmis ei saa, kuid sinisest viiesest üritatakse viimast võtta. Juba läks masina ümber ehitamiseks.
Mis täpsemalt siis?
Postitatud: 18.08.2005 11:56 51
Postitas janz
Aare kirjutas:Eestis elu näitab, et sellise sportlikuma sõltumatu tagasillaga tuleb 12 sek juba vere hinnaga (Maksimi Supra), sest poolel võistlusmaal pidamine puudub.
Kiirendamises asi kahjuks sedapidi, et parima pidamise tagab sõltuv (talaga) tagasild. Ka siin foorumis läibikäinud turbobemmid on just sellise sillaga.
Natuke OT aga siiski. Nimelt on jaapanlased hakkama saanud väidetavalt kiireima 1/4 seeria autoga (iseasi kas 20 autoline seeria ikka on piisav et seeriatootimiseks nimetada).
Nimelt väidab Nissani tuunimise tütarfirma et nende R34 GT-R V-Specs eriversioon Z-tune:
"Designed as the ultimate street-going vehicle, NISMO claims a Z-Tune will crush through a quarter-mile in just 10.6 seconds on street tires. That would make it the hardest accelerating "production" car ever."
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... =105699#26
http://www.nismo.co.jp/Z-tune/index.html
Niipalju kui mina asjast aru sain siis on tegemist sõltumatu vedrustusega taga ja mis veelgi huvitavam - auto on neliveoga.
Vastavalt "maailmarekordile" seeriaautode 1/4 seas on ka hind - 2,2 MEEK

Postitatud: 18.08.2005 17:07 10
Postitas erik
Raivo kirjutas:erik kirjutas:Paistab et selleks suveks see metsaline valmis ei saa, kuid sinisest viiesest üritatakse viimast võtta. Juba läks masina ümber ehitamiseks.
Mis täpsemalt siis?
Turbo keerati maksimumi peale, muud erilist ei õnnestunud muuta.
Mõned kw sai siiski kokkuvõtteks juurde.
Postitatud: 19.08.2005 11:05 15
Postitas AlarM
Ehh, need Kirovetsi turboga otsesõitmise asjad jätavad külmaks. Tahad kiiresti otse sõita - hakka kosmonaudiks. Õige auto sõidab kõveral rajal.
Postitatud: 19.08.2005 11:11 13
Postitas Silwer
AlarM kirjutas:Ehh, need Kirovetsi turboga otsesõitmise asjad jätavad külmaks. Tahad kiiresti otse sõita - hakka kosmonaudiks. Õige auto sõidab kõveral rajal.
Õige...

Postitatud: 19.08.2005 13:47 14
Postitas Siim_K
Silwer kirjutas:AlarM kirjutas:Ehh, need Kirovetsi turboga otsesõitmise asjad jätavad külmaks. Tahad kiiresti otse sõita - hakka kosmonaudiks. Õige auto sõidab kõveral rajal.
Õige...

...ja veel koos kaardilugejaga;)