1. leht 1-st

K:Bmw 730, e38

Postitatud: 16.06.2005 22:58 23
Postitas e36forever
Uuriks siis sellist autot nagu bmw 730.

Kas ülalpidamiskulud on väga hullud?

Kas mootor on piisavalt võimas selle suure kere jaoks?

Oli plaan 850 osta, aga siis tuli mõistus tagasi jne. :roll:

Ja kuidas on benakuluga

Tnx.

Ootaks siis asjalike vastuseid

Postitatud: 16.06.2005 23:45 00
Postitas Henrik88
Bensiinikuluga on nii nagu on. Kõik mis paaki kallad võtab ära. 7 seeria on luksusauto seal raha numbrit ei tunta ja kokku ei hoita.

Postitatud: 17.06.2005 00:14 32
Postitas MarkoA
Täiesti Henrikuga nõus,kui jõuad autot osta ole siis mees ja jõua seda pidada kaa.
Siin üks foorumi külaline ostis ja pärast kurtis ,et raha ei jätku bensiini jaoks.

Postitatud: 17.06.2005 08:36 04
Postitas priitv8
Ja selle V8 vs R6 kohta peab vist jälle kordama: kui juba V8 siis 4(.4)-liitrine. Pidamise kulud on samad. Odavamalt tahad läbi ajada, osta 728i.

Postitatud: 17.06.2005 08:40 05
Postitas e36forever
728 jääb lahjaks, 740 jääb kalliks, 750 on üle mõistuse, st ikka jääb 730

Postitatud: 17.06.2005 08:58 33
Postitas Eerik_K
Hoolduse poolest 730 või 740 on sama hinnaklassis!
Kütuse kulu jääb ainult.
Kütusekulu hakkab tundma andma ikka pärast mõningat aastat, alguses kallad ikka rõõmuga sisse :D

Postitatud: 17.06.2005 09:06 28
Postitas priitv8
e36forever kirjutas:728 jääb lahjaks, 740 jääb kalliks, 750 on üle mõistuse, st ikka jääb 730
Ma arvan, et Sa teed endale põhjendamatult suuri ootusi selle M60B30 suhtes:
M52B28 - 142kW/280Nm
M60B30 - 160kW/290Nm
Arvesta veel seda, et V8 auto (E38) on 80kg raskem.
Killuke vahet tuleks, kui räägiks V8 735-st: M62B35 - 175kW/345Nm.

Postitatud: 17.06.2005 10:12 57
Postitas e36forever
Aga 730 muidu halb auto pole?

Postitatud: 17.06.2005 11:57 34
Postitas MarkoA
Ei ole,ausõna sellega väga hea kruisida.

Postitatud: 17.06.2005 12:27 55
Postitas Relk
Nimi vaheta siis ka ära. ;)

Aga muidu ellkõnelejatega nõus. Mul oli ka üks tuttav kunagi kes ostis 750'i ja pärast kurtis et bensu jaoks ei jätku raha. Peab ikka auto klassi arvesse võtma ja vaatama kas see elustiili ja palgaga sobib. Tegemist ikkagi luksusautoga. KUi ametinimetus ei hakka D'tähega pole mõtet :lol: :roll:

Postitatud: 17.06.2005 14:53 07
Postitas ryan
3,5 on kuldne kesktee :!:

Postitatud: 17.06.2005 16:46 42
Postitas Kristjan_K
MarkoA kirjutas:Ei ole,ausõna sellega väga hea kruisida.
Edasi astub ta sul ka väga mõnusalt :)

Postitatud: 19.06.2005 05:15 04
Postitas toivoku
tahad odavat autot osta omale daewoo tico vms või mõni huidai. kui 700 bemarit siis jah ära kysigi yldse selliseid kysimusi nagu ylalpidamiskulud vms :P .

Postitatud: 19.06.2005 20:11 08
Postitas ottOmar
...võin siis ainsana ära öelda, et pole nendel ülalpidamiskuludel midagi hullu viga. Täitsa mõistlike hindadega saab asju, kui pisut otsida. Samas jah, tundub, et olen ka see, kes tahtis soodsamalt läbi ajada ja ostsin 728 :D

Postitatud: 19.06.2005 22:13 43
Postitas Ivar
olen omanud 728 E38 ja oman 735 E38-t. Ütleks, et 728 liikus ka väga normaalselt, minu vajadused rahuldas täielikult. Ülalpidamiskulud sellised, et kui ostad turult mingi suvalise, siis arvesta ca 20 tuh eksta vaba rahaga, et auto korda teha ja teine ca 20 tuh ekstra vaba raha ootamatuteks kulutusteks, sest kui midagi erilist läheb, siis see ka maksab. Auto muidu mugav, vaikne, soliidne.

Postitatud: 25.06.2005 11:59 42
Postitas Marko_J
ma usun ka et 728 ajab asja ära kui ei taha kogu palka paaki kallata :D ...samas oleks ka üsna hea valik 730D, kuid need juba veidike kallimad kahjuks.

Postitatud: 25.06.2005 12:02 27
Postitas Relk
Mulle on silma hakanud, et E38 ülalpidamine on tunduvalt odavam kui E39 ülalpidamine. Kui vaadata sillaosade hindu jms.

Postitatud: 26.06.2005 20:45 37
Postitas e36forever
Auto ostetud, aga kütusekulu täitsa tagasihoidlik, nt maanteel on 7-8l 100-le, ja imelik on see, et 90 peal võtab rohkem , kui suurema kiiruse peal.

Aga ka edasised arvamused ja muu oodatud endale teadmiseks ja teistele huvilistele.

Veel üks küsimus:

Mis on saanud e38 club' ist?

:lol:

Postitatud: 26.06.2005 23:53 42
Postitas Ivar
Mis mootoriga ja aasta ostid? E38 klubi olemas, kodukas on väidetavalt ajutiselt maas, kuna serveri kolimine vms.

Postitatud: 27.06.2005 00:59 09
Postitas Alfonze
njaa, sai ka hangitud natuke yle kuu aja tagasi e38, igati m6nus aparaat, esimesed kulutused ka tehtud, aga loodetavasti nüüd tiksub h2sti. kyttekulust niipalju et mnt 100ga on umbes 9l ja linn rahulikult 15-16, vajutades 20 kandis, kokku olen s6itnud 4000km 70% linnas ja peenestanud ka piisavalt keskmine kulu 15,5. masinaks on 95a 750 iL.

Postitatud: 27.06.2005 06:32 21
Postitas e36forever
aasta on 1995 ja mark 730i :)

Postitatud: 27.06.2005 17:37 08
Postitas FiLV
Alfonze kirjutas:njaa, sai ka hangitud natuke yle kuu aja tagasi e38, igati m6nus aparaat, esimesed kulutused ka tehtud, aga loodetavasti nüüd tiksub h2sti. kyttekulust niipalju et mnt 100ga on umbes 9l ja linn rahulikult 15-16, vajutades 20 kandis, kokku olen s6itnud 4000km 70% linnas ja peenestanud ka piisavalt keskmine kulu 15,5. masinaks on 95a 750 iL.
Ei tea e38-st eriti palju, aga 750 jaoks 9L/100km tundub kuidagi vähe :)
Mis mootor muidu peal on? 5.0, 5.4 ?

...Muidu plaanis ka endale 7-ne osta, nt: 725TDS, (Või jääb väga lahjaks? :P )

Postitatud: 27.06.2005 17:50 27
Postitas e36forever
95 aasta on 5.4l ja nii kõikidel e38 750-sed.

Kütusekulu 9l/100 on reaalne kui 730 ja 740 on 7.5l/100.
Linnas parem ei vaatagi, kui palju....

Postitatud: 27.06.2005 17:51 56
Postitas e36forever
Ja www.bmw.ee andmetel on isegi uuel 760-l maantee kulu 9.5l/100 le.
750-l 8.3l/100 le ja kui e38-l mootor korras, siis 9l/100 ei ole võimatu.

Postitatud: 27.06.2005 23:09 47
Postitas Alfonze
manuaal ytleb mnt 90ga 8,6l sajale, 120kmh 10,3 sajale ja linn 16,8 sajale keskmiseks pakub 11,9. Poleks ka v6imatu iseenesest kui linnas eriti tipp tunni ajal ei liikle ja enamus mnt. btw autode paagid pidid olema tehtud enamv2hem nii et 1000km saaks s6ita mnt kiirusel paagiga, seega peaks veel 5l alleski j22ma kui piinlikult spido j2rgi 90 hoiaks. ise lasen mnt-l umbes spido j2rgi 103 (digin2idu j2rgi 97) ja siis seier t6usudel 10 ja langustel 8, siledal umbes 9. loogiline on, et suur mootor on maanteel igati m6istlik valik, sest rpm on suhteliselt madal (spidol 100 on rpm kuskil 1600-1700, spidol 200 on kuskil 3k rpm kandis)

Postitatud: 27.06.2005 23:35 00
Postitas Alfonze
ahjaa manuaalis ka 730 kyttekulud:

manuaal 5 k2iku
mnt 90ga 8,0
120ga 9,6
linn 14,9
keskmine 10,8

automaat
90ga 7,4
120ga 8,9
linn 15,1
keskmine 10,5

niiet pole teab mis ultra vahet 8konoomsuses v6rreldse 4.0 ja 5.4 mootoriga, loomulikult kui meeletult seljas elada gaasipedaalil siis on 750 kulu ikka oluliselt suurem kui 730 samamoodi tehes, aga need pole ju lammutamis masinad, ikka m6nusaks kulgemiseks m6eldud ja seet6ttu tundub et kui v6tad nagunii bensuka siis m6istlik ikka lagi v6tta, ilmselt on ka v2hem hooratud, kuna see tegevus on raskem oluliselt suurema kubatuuriga. R6 mootoriga on muidugi jutt teine, seal on ikka konkreetne vahe hoolduses ja remondis.