1. leht 1-st

Mootoriehitus Delfi moodi

Postitatud: 21.07.2005 15:11 52
Postitas Aare
Natuke nalja väikese dünotulemustega stressis vaevlejatele :lol:

(kopipaste Delfi autofoorumist)

Käisime sõbraga raadi autoturul.....chillisime niisama, vaatasime bemme kuni üks isend ropult meeldima hakkas. Müüja sõnul auto nagu ikka ideaalses korras jne bla-bla...läbisõidu kohta (145000) ütles, et originaal ja et ka paberid tõestavad seda, no ok, türgi templid nagunii, bs, tegime siis väikse proovisõidu, auto tundus korras olevat. Autoks siis 525i 141kw. Osteti siis auto ära ja suunduti kohe garaazi poole, et auto niigi head minekut "järeleaidata" Teepeale jäi üks lammutus ja tuuning pood. Lammutusest sai ostetud kaks toyota landcruiseri turbot 6000 eegu eest ja vahejahutid 11400 oli vist. Sealt viis teekond tuning poodi, kust sai ostetud koonusfilter ja muud pudi-padi. Nüüd garaazi. Mootor tõsteti maha ja lammutati kohe molekulideks tasakaalustati kolvid kepsud, vänt-hooratas kergemaks ja samuti tasakaalu, klapid said asendatud 535 klappidega ja seeega kogu kaan ümbertehtud + portimine. Sisselaske kollektori näol leidis kasutust nurgas oma aega ootav vanema bmw m5 sisselaske kollektor mille siise said ka nitro pihustid installitud.Väljalase on custom made terastorudest 6-2(turbo). Siduriks kasutasime sachs`i toodangut sport6000. Kardaaniks leidsime ühest metallitöökojast wolframsulamist (hästi kerge ja tugev) toru, mis ümber keevitati ja sobivaks muudeti. Taga differ asendati chevy van`i omaga, et ka vastu peaks mootori jõule. Lõpuks kui kogu kupatus kokku sai, mindi raadile kiirendama. Esimene ring tuli 0-100`ni 3,6 sec ja 400 m aeg 11,6 midagi......kuid sellest ei piisand, lükati pehme seguga kummid taha ja turborõhk 3-bari peale, süüde varajaseks, nitro 0,76 l/sec`i peale ja teine ring: 0-100`ni 2,3 sec 0-200`ni 4,6 sec ja 400m aeg uskumatu, aga tõsi 7,5 sec ! Vot poisid, õppige, ei ole vaja mingeid v8`id või camarosid, et kiire olla, ka saksa auto on kiire !

Postitatud: 21.07.2005 15:20 44
Postitas Raas
ja kui natuke veel putitavad, lutivad ka Top Fuel dragsteri ära :D

Postitatud: 21.07.2005 15:47 26
Postitas Relk
Panin oma 523 pagasiruumi lisa paagi, mis mahutab 40l nitrometaani, suunasin voolikuga bensupumpa ja nüüd on 0-100 1,7 sec. Pehmete kummidega pole jõudnud proovida.

Postitatud: 21.07.2005 15:58 41
Postitas Tarvo
Relk kirjutas:Panin oma 523 pagasiruumi lisa paagi, mis mahutab 40l nitrometaani, suunasin voolikuga bensupumpa ja nüüd on 0-100 1,7 sec. Pehmete kummidega pole jõudnud proovida.
:lol:

Postitatud: 21.07.2005 16:32 05
Postitas Aimar

oi jah

Postitatud: 21.07.2005 18:10 55
Postitas Holari
Nu ikka tõsine jama............ :?

Postitatud: 21.07.2005 18:29 19
Postitas E28
ma olen seda varem lugenud ja ma pidin kprambid saama,polnud pikka aega korralikult naerda saanud.peab mainima et poisil on ikka kõvasti annet jutustamise poole pealt

Postitatud: 22.07.2005 11:19 13
Postitas Suur
Auto24 foorumist julgen soovitada kirjutisi, mille autoriks on garrett. See on tõeline tase!!! :lol:

Postitatud: 22.07.2005 13:07 19
Postitas Aimar

Postitatud: 22.07.2005 13:18 21
Postitas Raivo
See on umbes selline jutt, nagu see Automaailma reklaam, kus Uuspõld ehitas uue õlifiltri jne.

Postitatud: 22.07.2005 13:21 19
Postitas Relk
:lol: Kõige lahedam on õpetus kuidas hobujõude saab "küttesegu soojendamine mikrolainetega". Tüüp soojendab kütust mikrolaineahjuga :lol:

Mitte et ma seda tõsiselt võtaks aga no fantaasiat poisil on.

Postitatud: 25.07.2005 11:29 31
Postitas Jaanus_P
asi läheb küll käest ära, aga mina soovitaks suunata väljalaske kollektori ots otse sisse laske kollektorisse. asjal siis kaks mõtet;
1) ei saasta loodust!?
2) kui panna summutile jahutus külge saaks nii otse ja surve all suunata külma õhku mootorisse ja nii ei ole koonus filtrit vaja... proovige järgi ja te ei tunne enam oma autot ära :lol:

Postitatud: 30.07.2005 20:36 10
Postitas Mihkel L
see kõik tehti kindlasti 1 päevaga!