BMW elektriautodest
Re: BMW elektriautodest
Ja sealsamas kõrval maa-all seisab läti numbritega ja Sixt'i kirjadega i3!
Re: BMW elektriautodest
Selle viimasega vōiks ühispildistamise teha.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: BMW elektriautodest
Ma ei tea, palju neid I8'id juba siin Eestis on aga eile TLN-TRT nägin juba ühte, mis politseile radarisse oli sõitnud. Throttle sensitivity vist päris kõrge. Aga ei, laivis nähes oli tegu ikka väga ilusa autoga.
Re: BMW elektriautodest
Kommentaarideta
Re: BMW elektriautodest
Nali naljaks, aga nt Škoda Superb mahub Itaalia kõrvaltänavatele ainult kahe külgmise ratta peal.
Re: BMW elektriautodest
Veel uudiseid:
http://elu24.postimees.ee/3167589/fotod ... alaja-asju" onclick="window.open(this.href);return false;
http://elu24.postimees.ee/3167589/fotod ... alaja-asju" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Aeg lendab. Esimene aasta BMW elektrimobiiliga täis. Kokkuvõttes väga rahul! Läbisõit ca 14000km. Keskmine "küttekulu" 15,8kW/100km. Sellest tulenevalt on kogukuluks kütusele ca 200€. Jah - 14000km läbimiseks.
Vaevanud on üksikud softikalad, enamus neist on kõrvaldatud. Üks BMW tehase poolt ka kaugteel.
Käitub väga hästi, nii kuival, märjal kui ka lumel. Kõige enam kartsin, et hoovis oleva jäise nõlvaga saab olema probleeme. Tagaveoline rullnokk on seal korduvalt tagasi veerenud. Huvitaval kombel suudab i3 seal ka mööda klaasi vaikselt ronida. Ise arvan, et elektrimootor võimaldab sujuvamat kohaltvõttu ja seetõttu saab vaiksemalt pidamisepiiril ronida.
Vaevanud on üksikud softikalad, enamus neist on kõrvaldatud. Üks BMW tehase poolt ka kaugteel.
Käitub väga hästi, nii kuival, märjal kui ka lumel. Kõige enam kartsin, et hoovis oleva jäise nõlvaga saab olema probleeme. Tagaveoline rullnokk on seal korduvalt tagasi veerenud. Huvitaval kombel suudab i3 seal ka mööda klaasi vaikselt ronida. Ise arvan, et elektrimootor võimaldab sujuvamat kohaltvõttu ja seetõttu saab vaiksemalt pidamisepiiril ronida.
Re: BMW elektriautodest
Palju elektrit aastapäevaksMuhv kirjutas:Aeg lendab. Esimene aasta BMW elektrimobiiliga täis. Kokkuvõttes väga rahul! Läbisõit ca 14000km. Keskmine "küttekulu" 15,8kW/100km. Sellest tulenevalt on kogukuluks kütusele ca 200€. Jah - 14000km läbimiseks.
Vaevanud on üksikud softikalad, enamus neist on kõrvaldatud. Üks BMW tehase poolt ka kaugteel.
Käitub väga hästi, nii kuival, märjal kui ka lumel. Kõige enam kartsin, et hoovis oleva jäise nõlvaga saab olema probleeme. Tagaveoline rullnokk on seal korduvalt tagasi veerenud. Huvitaval kombel suudab i3 seal ka mööda klaasi vaikselt ronida. Ise arvan, et elektrimootor võimaldab sujuvamat kohaltvõttu ja seetõttu saab vaiksemalt pidamisepiiril ronida.
Mul saab nädalalõpus täpselt kaks korda rohkem täis, kuid veel paar kuud, et aasta täis tiksuks.
15,8kW/100km on nagu aimatagi lehest vähem. Täna sain ilusa ilmaga mai keskmise 15,8 peale
Tegelikult oli selle aasta pehmes talves pigem 18 kanti, sõidan 70% maanteel ka. Keskmist veel
öelda ei saa, küll suvel läheb paremaks
Ja seoses pidavusega: mida kitsamad on barankad, seda paremini haakuvad jääga ja lumega
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
uudis on see, et BMW on saanud valmis veoautoga ja lisaks liigutab seda elekter. Esialgu küll omatarbeks loodud...
http://www.digitaltrends.com/cars/bmw-a ... -trailers/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.digitaltrends.com/cars/bmw-a ... -trailers/" onclick="window.open(this.href);return false;
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Re: BMW elektriautodest
kõik kindlasti mäletavad mr Beani Minit. Näitleja Rowan Atkinson armastab siiski suuremaid autosid. Peale Mclareni müümist osutus uueks väljavalituks i3
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... harge.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... harge.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Toimus esimene, rahvusvaheline, valgete i3 kokkutulek Lucca restoranis. Oli meeleolukas
Re: BMW elektriautodest
" onclick="window.open(this.href);return false;
Veidi kohustuslikku vaatamist inseneeria pisikuga kodanikele.
Veidi kohustuslikku vaatamist inseneeria pisikuga kodanikele.
Re: BMW elektriautodest
Eksperimenteerimine, hästi õnnestunud eksperimenteerimine.
Mis mind sõnatuks võtab (suures jaos negatiivselt) on i5-e plaan.
Just lugesin artikleid USA-maalt, kuidas vesinikuautode liisijad
kiruvad, et nad ei saa kuude kaupa sõidukeid kasutada, kuna
tanklad on stabiilselt kas rikkis, tühjad või ei suuda rõhku ülesse ajada
piisavalt kiiresti ja peale mõne auto teenindamist vaja oodata tunnike.
http://www.greencarreports.com/news/109 ... -dont-work" onclick="window.open(this.href);return false;
Inseneriperspektiivist vaadates on täiesti sulaselge tõsiasi, et elektrit
tankida on kergem/lihtsam/töökindlam kui vesinikku. Aga noh, selleks ei pea
insener olema. Piisab keskharidusest.
Miks i5 vesinikuga hakkab liikuma, aru ma ei saa. Kas lihtalt eksperiment?
Mis mind sõnatuks võtab (suures jaos negatiivselt) on i5-e plaan.
Just lugesin artikleid USA-maalt, kuidas vesinikuautode liisijad
kiruvad, et nad ei saa kuude kaupa sõidukeid kasutada, kuna
tanklad on stabiilselt kas rikkis, tühjad või ei suuda rõhku ülesse ajada
piisavalt kiiresti ja peale mõne auto teenindamist vaja oodata tunnike.
http://www.greencarreports.com/news/109 ... -dont-work" onclick="window.open(this.href);return false;
Inseneriperspektiivist vaadates on täiesti sulaselge tõsiasi, et elektrit
tankida on kergem/lihtsam/töökindlam kui vesinikku. Aga noh, selleks ei pea
insener olema. Piisab keskharidusest.
Miks i5 vesinikuga hakkab liikuma, aru ma ei saa. Kas lihtalt eksperiment?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Arvan, et sellest ei saa keegi aru. Võimalik, et proovitakse mingitki tulu tekitada aastatetagusele lollile otsusele. Kuigi - kui ma õieti aru sain, siis vahetuskaubaks oli Z4 alusplatvorm?... See on tänaseks päevaks ka juba mõõdukalt iganenud.
Re: BMW elektriautodest
Kui elektrimasinatega on enamvähem selge, et kõik tegelinskid hakkavad
laadimisjaamu püstitama, siis vesinikuga mingit juttu veel otseselt nagu
ei ole olnud. Kui elektriautode puhul piisab halvasti kaetud alast (nagu
praegu COMBO pistikuga on lood Eestis) siis vesinikuga ei saa isegi ühte
sõidukit Eestis müüdud
Ja üks tankla 100km peale on naeruväärselt vähe (sama ei saa öelda
elektriautode puhul, kus pole üldse kiirlaadijaid tarvis, et kasutusele võtta).
Ei tea jah, võibolla oli leping tehtud juba aastaid ja aastaid tagasi.
laadimisjaamu püstitama, siis vesinikuga mingit juttu veel otseselt nagu
ei ole olnud. Kui elektriautode puhul piisab halvasti kaetud alast (nagu
praegu COMBO pistikuga on lood Eestis) siis vesinikuga ei saa isegi ühte
sõidukit Eestis müüdud
Ja üks tankla 100km peale on naeruväärselt vähe (sama ei saa öelda
elektriautode puhul, kus pole üldse kiirlaadijaid tarvis, et kasutusele võtta).
Ei tea jah, võibolla oli leping tehtud juba aastaid ja aastaid tagasi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Kuidas nii põnev auto nagu BMW Brilliance Zinoro 1E siit teemast välja jäänud on?
BMW Brilliance on BMW ja Brilliance'i ühisettevõte Hiinas, mille eesmärk oli BMW'de tootmine Hiinas (Brilliance'i poolt). Paistab, et Brilliance'i poisid on veidi üle käte läinud ja loonud ka oma tõlgenduse BMW i-seeriast.
The ZINORO 1E has a range of up to 150 kilometers (93 miles). Charging of the battery takes around 7.5 hours with a 16A wallbox. A 125 kW electric motor is mounted on the rear axle, and produces peak torque of 250 N·m (184 lb-ft). Top speed is 130 km/h (81 mph), which is electronically limited.
http://electriccarsreport.com/2013/11/b ... ver-china/ZINORO cars will be sold through their own distribution networks in China and won’t have any visible contact with BMW in their home market
Re: BMW elektriautodest
Elektriauto on iseenesest tore loom ja nii. Hetkel ei meeldi mulle ainult tema eelistamine muude autode suhtes. Elektriauto ostjad saavad mingeid toetusi, ega tasuta nende eest kütuseaktsiisi, kuigi kasutatase samu teid tavaautodega. Sama olukord nagu rongidega, tehakse mingi sotsialislik totatsiooni süsteem ja tapetakse bussiliiklust sellega. Mind huvitab, et palju meil neid elektriautosid/taksosid siin vuraks kui oleks asjal õige hind ja peaks näiteks kw/H pealt bensiini/diisliga võrdset kütuseaktsiisi tasuma. Soomes on asjale mõistlikum lähenemine, elektriauto kasutamise eest maksad käyttövoimavero, kuigi seegi on bensiini/diisel mootoriga autode eest laekuva kütuseaktsiisi suhtes proportionaalselt liiga väike. Kui need piisavalt poulaarseks meil saavad, siis hakatakse lajatama kõigile taolist maksu selga. Soovitavalt km põhine ja gpsiga jälgitav, eemaldab vajaduse ka kiirusekaamerate järgi.
E28>E28>E30>E28>E46c>E39>E60>E38>F31>F22>E89>E46/5>G30+F83+G11fl
Re: BMW elektriautodest
Kas sina oled üks neist, kes siiani usub, et kütuseaktsiis läheb teedesse?
Tegelikult on ammu tegu keskkonnatasude erivormiga - kui saastad, siis maksad.
Kuna on otsustatud keskkonda kaitsta, siis terve euroopa on oma pilgud pööranud transpordisektorile kui ühele olulisele tahmajale. Samavõrra keeratakse peale ehituses. Aastal 2020 peavad kõik uued avalikud hooned vastama standardile, millisele ei vasta hetkel Eestis ükski avalik hoone (sic!). Mingi el auto toetus on selle kõrval köki-möki.
Tegelikult on ammu tegu keskkonnatasude erivormiga - kui saastad, siis maksad.
Kuna on otsustatud keskkonda kaitsta, siis terve euroopa on oma pilgud pööranud transpordisektorile kui ühele olulisele tahmajale. Samavõrra keeratakse peale ehituses. Aastal 2020 peavad kõik uued avalikud hooned vastama standardile, millisele ei vasta hetkel Eestis ükski avalik hoone (sic!). Mingi el auto toetus on selle kõrval köki-möki.
Re: BMW elektriautodest
Tänases päevalehes tore artikkel BMW elektriautodest. Muuhulgas on paar sõna ka laadimise tulevikulahendustest.
http://epl.delfi.ee/news/forte/bmw-muud ... d=72328233" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin-seal on küsitud veel kuidas need plastist ja süsinikust i3 nimelised liikumiskapslid ka liiklusturvalisuse seisukohast vaadates on. Saan väita, et väga hästi on - tühi esiosa on tõhusaks löögileevendiks ja süsinikust turvapuuri jäikus on hästi tunda. Päris korralikust jamast on võimalik kergelt kange seljaga välja tulla.
http://epl.delfi.ee/news/forte/bmw-muud ... d=72328233" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin-seal on küsitud veel kuidas need plastist ja süsinikust i3 nimelised liikumiskapslid ka liiklusturvalisuse seisukohast vaadates on. Saan väita, et väga hästi on - tühi esiosa on tõhusaks löögileevendiks ja süsinikust turvapuuri jäikus on hästi tunda. Päris korralikust jamast on võimalik kergelt kange seljaga välja tulla.
Re: BMW elektriautodest
Ega sa ometi isiklikust kogemusest ei räägi?Muhv kirjutas:
Siin-seal on küsitud veel kuidas need plastist ja süsinikust i3 nimelised liikumiskapslid ka liiklusturvalisuse seisukohast vaadates on. Saan väita, et väga hästi on - tühi esiosa on tõhusaks löögileevendiks ja süsinikust turvapuuri jäikus on hästi tunda. Päris korralikust jamast on võimalik kergelt kange seljaga välja tulla.
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: BMW elektriautodest
Tundub küll nii jah, et isiklik kogemus
Re: BMW elektriautodest
Kogemused on reeglina tõepoolest isiklikud.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: BMW elektriautodest
Väga kahju kuulda, sa olid ju autoga väga rahul. Kannatab remontida ka või pigem hangitakse uus? Kogemus vist päris värske?
Re: BMW elektriautodest
Hondaga on kõik hästi. Roostetanud tagaluugi asemele tuleb uus, põll ja stange tehakse ka korda. Loodetavasti pole konks midagi seespool nihutanud.
Ka i3 jäi ellu. Täna on teada, et süsinikosa pole tõenäoselt viga saanud. Ülejäänu on sel autol sisuliselt plastist lego. Kui jõuan, lähen uudistama - saab ehk targemaks.
Nüüd jääb vaid loota, et Hansarent mind vankri mõttes päris kiviaega tagasi ei saada...
Ka i3 jäi ellu. Täna on teada, et süsinikosa pole tõenäoselt viga saanud. Ülejäänu on sel autol sisuliselt plastist lego. Kui jõuan, lähen uudistama - saab ehk targemaks.
Nüüd jääb vaid loota, et Hansarent mind vankri mõttes päris kiviaega tagasi ei saada...
Re: BMW elektriautodest
Operatsioon on jõudnud poolepeale. Veel ootavad eemaldamist kopsud, põis ja põrn. Varuosaloetelu sai 3lehekülje pikkune. Üllatav oli, et joonealune summa jäi tugevalt alla 10000€. Peaks ütlema, et ei ole kallimate killast see lego. Äge on see, et midagi sirgeks ei väänata. Kõik lihtsalt vahetatakse välja, seega peaks asi saama korralikult kokku kruvituna jälle sama hea kui uus. Ainus käsitöö, mis tuleb kohapeal teha on stangeplasti värvimine
Re: BMW elektriautodest
i3 on ikka väga, väga mõnus auto sõita!
Sel suvel olen teinud ka huvitava tähelepaneku. Läbisõit ühe laadimisega on oluliselt pikenenud! Max, mis olen ecoPro + modes näinud, oli 185km ja seda peale paarikilomeetrist liikumist. 168km sõitsin reaalselt läbi ja seda maanteel, kus kulu teatavasti suurem. Tavapärane läbisõit comfort modes on 150km.
Kevadel vahetati autol soft. Ilmselt on soojuspumba või akude töö nüüd kuidagi paremini optimeeritud
Sel suvel olen teinud ka huvitava tähelepaneku. Läbisõit ühe laadimisega on oluliselt pikenenud! Max, mis olen ecoPro + modes näinud, oli 185km ja seda peale paarikilomeetrist liikumist. 168km sõitsin reaalselt läbi ja seda maanteel, kus kulu teatavasti suurem. Tavapärane läbisõit comfort modes on 150km.
Kevadel vahetati autol soft. Ilmselt on soojuspumba või akude töö nüüd kuidagi paremini optimeeritud
Re: BMW elektriautodest
Esimene i3 REX kasutatuna UMis müügis. Kahjuks valge.
http://www.unitedmotors.ee/kasutatud_so ... 0a3c9f22c8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.unitedmotors.ee/kasutatud_so ... 0a3c9f22c8" onclick="window.open(this.href);return false;