1. leht 1-st
K; Alpina E38 või E65
Postitatud: 14.08.2005 01:40 55
Postitas MarkoA
Niisiis päevakorda on mul tulnud auto vahetus.Küsin nõu ,et kumb tasub osta kas E38 alpina või siis minna uue 7 peale üle.Muidugi esimene suhtkoht odavam.Ise olen sõitnud oma 7 sega aasta ja pakub sõidumõnu siiani kuigi selle hind on läinud ilgelt odavaks.
Ma loodan ,et äkki keegi oskab oma arvamust avaldada ja põhjendada miks üks on parem kui teine.Endal on silm peale jäänud E38 Alpina versioonile 5,7 V12.Kuigi samas 745 E65 on ka oma lisavarustuselt üks tippklassi masinatest.Mida valiksite Teie.
Postitatud: 14.08.2005 07:49 45
Postitas Tom
B12 (see võimsam millel on 420hj kui ma ei eksi)

Re: K; Alpina E38 või E65
Postitatud: 14.08.2005 09:04 38
Postitas Ivar
MarkoA kirjutas:Endal on silm peale jäänud E38 Alpina versioonile 5,7 V12.Kuigi samas 745 E65 on ka oma lisavarustuselt üks tippklassi masinatest.Mida valiksite Teie.
´
Endal sama teema oli, kuid vähe teise mootoriga mudelid. Nimelt 730D E38 2001 a vs 730D E65 2002 a. Mõtted sellised, et kui sooviks autot edukalt müüa, siis peaks ostma E65, kuna uus mudel ja hind vähe püsib (kui aastaga edasi müüa), E38 jälle poole odavam, kuid edasi müüa selle aasta mudelit raske, kuna kallis, aga ostjad juba ostavad pigem E38 algusaasta mudeleid (milleks maksta 3 korda rohkem, kui välimus sama

). Vaatamata nendele mõtisklustele, olen hetkel ikkagi otsimas ülihea varustusega E38-t, mida väga raske leida. Kasko ka odavam. Auto24 ja saksamaa E38 täis, kuid varustused nigelad ning plank E38 ei ole õige E38

Postitatud: 14.08.2005 11:17 33
Postitas Marko_J
kas sellise alpina remondiga (kui peaks vaja minema) keegi eestis üldse hakkama ka saaks?
Postitatud: 14.08.2005 16:05 54
Postitas AARE540
Põhimõtteliselt minu arvates peaks ainuke asutus, kes sellega pädevalt hakkama võiks saada, olema UM... Või ma eksin?

Selge on ka see muidugi vast, et varuosade hindadest ei ole mõtet rääkida, vähemalt sellise auto puhul...

Postitatud: 14.08.2005 16:18 16
Postitas Kix
E34 Alpina kohat UM´ist juppe küsides sai Valdek osaliseks suurtele silmadele ja veel suuremale hämmingule, et Alpinat ei peeta UM´is BMW´ks ja sellele UM juppe ei paku!!!!!!!!!!!
Nutke või naerge, aga täpselt nii ongi

Postitatud: 14.08.2005 19:24 28
Postitas ZoojaPuhur
huvitav, kuidas mina enda alpinale siis juppe olen um´ist saanud. ehki, tõsi ta on, ma pole eriti midagi tellinud (auto lihtsalt nii korralik). amordid näiteks tellisin, 2 nädalaga tulid kohale
Postitatud: 14.08.2005 19:40 19
Postitas Valdek
üks teema on amordid...teine teema kui midagi mootoris otsa saab...nt kolvid või klapid...
Postitatud: 14.08.2005 20:10 09
Postitas ZoojaPuhur
õnneks on alpinaga nii, et tavaline rullar seda osta ei jõua ja selle mudeli boonuseks tavaliselt pole nad nii läbihooratud saanid. tavaliselt sellist masinat ostab teadlik inimene, kes oskab sellist masinat ka hoida.
üldiselt, kui masinal on hooldust tõestavad dokustaadid olemas, siis iga vähegi mootritest jagab inimene oskab kindlaks teha, kas tasub mingit subjekti osta või mitte. kui masin on raibe, siis ei taskus seda osta ka juhul, kui kõiki juppe on saada
Postitatud: 14.08.2005 22:59 43
Postitas Kix
kuule soojapuhur, õnneks ei ole ei mina ega Valdek nii rullarid, et endale alpinat ostma hakkaksime, aga samas on Valdek mootoritest NIIIIII jagav inimene küll, et talle toodi just üks selline "läbihooratud" saan remonti ja soovitav oleks ka sul end nüüd veits maha jahutada!
Postitatud: 14.08.2005 23:57 15
Postitas ZoojaPuhur
hmm... kixike, ma ei saa su ärritusest aru. teema algatajast kodanik küsis ju viisaka küsimuse, et kas tasub alpinat osta, minu viisaks vastus - tasub küll, kui masin korralik. ei juhtu korralikult hoodatud autoga midagi, seda enam et kodanik vaatab selliseid masinaid nagu e65. alpina on siiski bemmi luks klassi auto ja jääb rullarite niiskeks unenäoks. siin paneb hind asja paika. keskmise eestlase jaoks on alpina "tavaline vana bemm". tõelised fännid hoiavad ja hooldavad oma masinat väga ja ei müü korralikke masinaid ka relva ähvardusel. hästi hoitud alpina muutub ennem klassikaks, kui vanarauaks.
rullarite teema on ikka vast lääpas tagasillaga ja mustaks lakitud tagaakendega - tõrvatud tagatuledega kolm korda odavamad raiped, mida turg oksendamiseni täis on
Kix kirjutas:kuule soojapuhur, õnneks ei ole ei mina ega Valdek nii rullarid, et endale alpinat ostma hakkaksime
hari mind veidi sõbrake. kui alpinad, hartaged, m´id, "viieliitrised" jms staff on rullaritele, siis millised bemmid ei ole rullaritele?
Postitatud: 15.08.2005 00:11 08
Postitas Kix
ei pea mina ega keegi teine siin kedagi harima, seda esiteks. teiseks, ei kirjutanud mina oma esimeses postituses teema kohta ühtki paha sõna. kolmandaks, mille järgi sina nimetad juhte rullariteks?
ma saan aru, et sul on alpina, aga mul ei ole, pole teda kunagi ka tahtnud ja ei ole teda ka kunagi maha teinud. kui sul on tujud, pahad tujud, siis mine UM´i ja torise seal.
MarkoA´le aga hoian pöialt, et teed hea valiku mida ei peaks hiljem kahetsema.
Postitatud: 15.08.2005 00:16 47
Postitas wirx
E65, kuid mõne aasta pärast on see 200k masin...seega jääb ainult sõidurõõm

ja autot ma sellepärast vahetama ei hakkaks, et hind on odavaks läinud...
Postitatud: 15.08.2005 02:41 30
Postitas MarkoA
Wirx olen sinuga nõus aga aeg teeb oma töö.Varsti on see samasuguse mainega nagu e30 ja praegusel hetkel tundub sinnapoole ka minemas e34.
Zoojapuhur rääkis tõesti õiget juttu,mina olen näiteks niinimetatud autopede,Tahan ainulaadset ja korraliiku masinat mida eriti ei liigu ning ise hoian ka autot alati korras.
Ma lihtsalt tahaks saada erinevaid arvamusi miks üks on parem kui teine.Hinnaklass ka erinev sest üks masin maksab 600-700 tuhat ,teine 275-400 tuhat.
Postitatud: 15.08.2005 08:34 23
Postitas hanno
MarkoA kirjutas:Ma lihtsalt tahaks saada erinevaid arvamusi miks üks on parem kui teine.
Meeldetuletuseks kommenteerijatele.