kus on pre-war BMW-d?
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
kus on pre-war BMW-d?
alles kümmekond aastat tagasi ilustasid tänavapilti enne sõda hangitud bmw-d. tean, et neid oli käepäraste nõukogude tehnikaga upgreiditud.. kuid küsimus: kus nad kõik said? suht päevapealt olid liiklusest kadunud > asendati vast soomest tulnud datsun cherryde jms-ga.
[img]http://www.bmwclub.fi/images/cars/340/340_01.jpg[/img]
äkki kellelgi infot tarbetult aianurgas kartulisalvedena kasutatavatest bemmidest? mitte isegi ainult ennesõjaaegsetest vaid ka "modernsematest"?
[img]http://www.bmwclub.fi/images/cars/340/340_01.jpg[/img]
äkki kellelgi infot tarbetult aianurgas kartulisalvedena kasutatavatest bemmidest? mitte isegi ainult ennesõjaaegsetest vaid ka "modernsematest"?
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Mõningast infot on, mis täpsemalt huvitab, ostusoov? [/quote]
ostuhuvi konkreetselt pole. pigem huvi, mis on autodest saanud.
[quote]Paar aastatest 1930 jms. BMW-de omanikud esitavad varsti oma liitumisavaldused ja esitlevad oma sõidukeid siis juba ka lähemalt. [/quote]
tore
Mõningast infot on, mis täpsemalt huvitab, ostusoov? [/quote]
ostuhuvi konkreetselt pole. pigem huvi, mis on autodest saanud.
[quote]Paar aastatest 1930 jms. BMW-de omanikud esitavad varsti oma liitumisavaldused ja esitlevad oma sõidukeid siis juba ka lähemalt. [/quote]
tore
ma tean kohe kindlasti, et keilas seisis ka üks (seisukord oli tollel ka kehva võitu) temast oli seal niipalju kasu, et ta hoidis kuurinurka üleval:o , ma kardan, et selle igiliikuri omanikul puudub igasugune väärtuste hindamise meel:o
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Põhimõtteliselt oleks tore, kui kõik, kellel mingeid vihjeid või midagi sellelaadset pakkuda, paneks nende täpsema asukoha ja kui teada, siis ka omaniku kontaktid, ka siia üles või siis kui siia ei taha, mailile [email]margus@hagen-racing.com[/email], edastan huvilistele. Kõiksugused vihjed kuskil ajanurgas surevate Bmw-de kohta värskematest aastakäikudest samuti väga oodatud.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
killukesi venemaalt:
[img]http://photofile.ru/photos/photofile/326809WVT.jpg[/img]
[img]http://photofile.ru/photos/photofile/490089FIL.jpg[/img]
[img]http://photofile.ru/photos/photofile/383667TEF.jpg[/img]
[img]http://photofile.ru/photos/photofile/326809WVT.jpg[/img]
[img]http://photofile.ru/photos/photofile/490089FIL.jpg[/img]
[img]http://photofile.ru/photos/photofile/383667TEF.jpg[/img]
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Siin siis see lagunev "pre-war" bemm
[img]http://www.jetoil.ee/tannu/cortina_must ... ages/8.jpg[/img]
[img]http://www.jetoil.ee/tannu/cortina_must ... ages/9.jpg[/img]
Lähemalt ei saanud teha, kuna territooriumi valdajad ei ole kõige sõbralikumast kontingendist
[img]http://www.jetoil.ee/tannu/cortina_must ... ages/8.jpg[/img]
[img]http://www.jetoil.ee/tannu/cortina_must ... ages/9.jpg[/img]
Lähemalt ei saanud teha, kuna territooriumi valdajad ei ole kõige sõbralikumast kontingendist
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
siin on veel eestis kohatud ning fotofilmile jäädvustunud bmw-d:
http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/m3.html
http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/m3.html
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
järelpärimine autoregistrikeskusest
küsisin autoregistrist, kui palju ja mis bmw mudelid enne 1975 aastakäiku on siiani registris. vastus:
BMW Dixi > 1 tk
[img]http://bmw.hlabs.spb.ru/pics/history/3-20.jpg[/img]
BMW 321 > 24 tk
[img]http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/BMW321.jpg[/img]
BMW 326 > 4 tk
[img]http://www.motor-klick.de/WueClassic200 ... 201939.jpg[/img]
BMW 326 Cabrio > 2 tk
[img]http://www.motorbase.com/pictures/contr ... let_sv.jpg[/img]
BMW 329 > 1 tk
[img]http://www.carclassic.com/images8/CP63/CP63-2.jpg[/img]
BMW 340 > 14 tk
[img]http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/BMW34 ... neljas.jpg[/img]
BMW 1502 > 1 tk
[img]http://membres.lycos.fr/fred63/modeles/1502/1502.jpg[/img]
BMW 1602 > 3 tk
[img]http://www.motorbase.com/pictures/contr ... 1602-3.jpg[/img]
BMW 2000 > 1 tk
[img]http://www.motorbase.com/pictures/contr ... w_2000.jpg[/img]
BMW 2002 > 1 tk
[img]http://www.motorbase.com/uploads/2003/0 ... arktpl.jpg[/img]
BMW 2500 > 1 tk
[img]http://razor.arnes.si/~mzatle/images/bmw2500.jpg[/img]
BMW 600 Isetta > 1 tk
[img]http://www.motorbase.com/pictures/contr ... -600-3.jpg[/img]
Lisaks veel näpuotsatäis E12 ja E21 masinaid...
BMW Dixi > 1 tk
[img]http://bmw.hlabs.spb.ru/pics/history/3-20.jpg[/img]
BMW 321 > 24 tk
[img]http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/BMW321.jpg[/img]
BMW 326 > 4 tk
[img]http://www.motor-klick.de/WueClassic200 ... 201939.jpg[/img]
BMW 326 Cabrio > 2 tk
[img]http://www.motorbase.com/pictures/contr ... let_sv.jpg[/img]
BMW 329 > 1 tk
[img]http://www.carclassic.com/images8/CP63/CP63-2.jpg[/img]
BMW 340 > 14 tk
[img]http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/BMW34 ... neljas.jpg[/img]
BMW 1502 > 1 tk
[img]http://membres.lycos.fr/fred63/modeles/1502/1502.jpg[/img]
BMW 1602 > 3 tk
[img]http://www.motorbase.com/pictures/contr ... 1602-3.jpg[/img]
BMW 2000 > 1 tk
[img]http://www.motorbase.com/pictures/contr ... w_2000.jpg[/img]
BMW 2002 > 1 tk
[img]http://www.motorbase.com/uploads/2003/0 ... arktpl.jpg[/img]
BMW 2500 > 1 tk
[img]http://razor.arnes.si/~mzatle/images/bmw2500.jpg[/img]
BMW 600 Isetta > 1 tk
[img]http://www.motorbase.com/pictures/contr ... -600-3.jpg[/img]
Lisaks veel näpuotsatäis E12 ja E21 masinaid...
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
[quote][i]Algselt postitas hanno[/i]
Siin siis see lagunev "pre-war" bemm
[img]http://www.jetoil.ee/tannu/cortina_must ... ages/8.jpg[/img]
Lähemalt ei saanud teha, kuna territooriumi valdajad ei ole kõige sõbralikumast kontingendist
[/quote]
Peale kimmo väikest uurimustööd avastasime õnnetuseks, et tegu siiski pole bemmiga
oopelisaan oopis:)
Siin siis see lagunev "pre-war" bemm
[img]http://www.jetoil.ee/tannu/cortina_must ... ages/8.jpg[/img]
Lähemalt ei saanud teha, kuna territooriumi valdajad ei ole kõige sõbralikumast kontingendist
[/quote]
Peale kimmo väikest uurimustööd avastasime õnnetuseks, et tegu siiski pole bemmiga
oopelisaan oopis:)
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Hr. Lepikson sõitis juba kunagi vene aja lõpus enne Emexit kaheukselise pika ninaga ennesõjaaegsega ringi. Päris seks, sinise-valge disainiga auto oli. Millegi pärast arvan, et ta vaevalt seda maha on müünud.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Tere
Tänane BNS:
TALLINN, 25. märts, BNS - Harjumaal läks möödunud aasta lõpus kaduma haruldane auto, mille vargusest sai politsei teate alles kolmapäeval.
Lääne-Harju politsei sai avalduse Laagri elanikult, kelle teatel varastati Koru tänava maja hoovist ajavahemikul 9.-10. novembrini 1937. aastal toodetud BMW 321.
Põhja prefektuuri pressiesindaja sõnul on auto musta värvi ja registreerimisnumbrit ei kandnud. Kannatanu hindab kahju 35.000 kroonile.
jJanno
Tänane BNS:
TALLINN, 25. märts, BNS - Harjumaal läks möödunud aasta lõpus kaduma haruldane auto, mille vargusest sai politsei teate alles kolmapäeval.
Lääne-Harju politsei sai avalduse Laagri elanikult, kelle teatel varastati Koru tänava maja hoovist ajavahemikul 9.-10. novembrini 1937. aastal toodetud BMW 321.
Põhja prefektuuri pressiesindaja sõnul on auto musta värvi ja registreerimisnumbrit ei kandnud. Kannatanu hindab kahju 35.000 kroonile.
jJanno
exTouring
kimmo küsimusele vastuseks siis üks sõna: EMEX
ka meie päästsime oma BMW 321e emexisse minekust paar aastat tagasi. vanamees, kes müüs oma garaaziboksi meie kõrvalt pidi autost lihtsalt lahti saama. kui isa kuulis, et auto läheb 1000 eest emexisse ostsime ta enda garaazi.
http://www.zone.ee/thelegend9/IMG_3711.jpg
selle auto kohta siis natuke
minevik: auto sõitis ilusti vene ajal omal jõul ringi. aja möödudes vahetusid kõik auto liikuvad osad Volga omade vastu, nii et praeguseks pole peale kere originaalist peaaegu midagi. mingi teatud punktil jäi auto seisma ja siis anti tehniline pass mingile sugulsele, kes sellega siis oma autole bensiini ostis. nüüdseks on pass muidugi kadunud.
olevik: pildil on siis näha auto olevik. ehk siis suht nukker seis. õnneks on auto kere üpriski heas korras ja roostet esineb vähem kui 10-15a toyotatel ja opelitel. eks aitas ka enne sõjaaegne kere vasetamine. nüüd enam sellist asja ei tehta .
tulevik: arvatavasti aja ja raha puuduse tõttu seisab auto järgmised 2,3,4,5a. praegu on meil vaja sama ajastu maja restaureerimine ära teha.
arvatavasti, kui kunagi aeg selleni jõuab, et jõuab tehnika muretsemiseni saab auto omale uuemate liigikaaslaste jupid külge. originaal mootori peale muretsemine läheb kaugelt liiga palju maksma.
natuke linke siis 321-le ka
http://www.autogallery.org.ru/bmw321.htm
http://www.globalcar.com/datasheet/BMW/ ... Saloon.htm
http://www.egorov.msk.ru/bmw_e.shtml venelased taastasid 321 cabrio
http://www.geocities.com/jos13jos/2bmw321.html
http://www.geocities.com/jos13jos/1bmw321.html
http://www.meinig.com/rpmeinig_july04_053.htm
http://home.no.net/eisenach/production_ ... senach.htm siin kirjutab, et 321 tehas oli peale sõda venelaste käes, mis on ka päris huvitav.
ka meie päästsime oma BMW 321e emexisse minekust paar aastat tagasi. vanamees, kes müüs oma garaaziboksi meie kõrvalt pidi autost lihtsalt lahti saama. kui isa kuulis, et auto läheb 1000 eest emexisse ostsime ta enda garaazi.
http://www.zone.ee/thelegend9/IMG_3711.jpg
selle auto kohta siis natuke
minevik: auto sõitis ilusti vene ajal omal jõul ringi. aja möödudes vahetusid kõik auto liikuvad osad Volga omade vastu, nii et praeguseks pole peale kere originaalist peaaegu midagi. mingi teatud punktil jäi auto seisma ja siis anti tehniline pass mingile sugulsele, kes sellega siis oma autole bensiini ostis. nüüdseks on pass muidugi kadunud.
olevik: pildil on siis näha auto olevik. ehk siis suht nukker seis. õnneks on auto kere üpriski heas korras ja roostet esineb vähem kui 10-15a toyotatel ja opelitel. eks aitas ka enne sõjaaegne kere vasetamine. nüüd enam sellist asja ei tehta .
tulevik: arvatavasti aja ja raha puuduse tõttu seisab auto järgmised 2,3,4,5a. praegu on meil vaja sama ajastu maja restaureerimine ära teha.
arvatavasti, kui kunagi aeg selleni jõuab, et jõuab tehnika muretsemiseni saab auto omale uuemate liigikaaslaste jupid külge. originaal mootori peale muretsemine läheb kaugelt liiga palju maksma.
natuke linke siis 321-le ka
http://www.autogallery.org.ru/bmw321.htm
http://www.globalcar.com/datasheet/BMW/ ... Saloon.htm
http://www.egorov.msk.ru/bmw_e.shtml venelased taastasid 321 cabrio
http://www.geocities.com/jos13jos/2bmw321.html
http://www.geocities.com/jos13jos/1bmw321.html
http://www.meinig.com/rpmeinig_july04_053.htm
http://home.no.net/eisenach/production_ ... senach.htm siin kirjutab, et 321 tehas oli peale sõda venelaste käes, mis on ka päris huvitav.
Peab tunnistama, et ülalseisev kaunitar ja masin on minu valvsa hoole all ja mõlemit saab aegajalt käima pandud.
Auto endaga juhtus ühel talvel halb õnnetus, aga suveks nurub hea sõber seda masinat pulmapidustustusteks. Ehk jõuan ta korda teha. Plekk on näib tal tugevam olevat kui mõnel teisel.
Kunagi tahaks ta muidugi molekulideks lammutada ja korraliku värvkatte ja eelnevalt ka plekkmaterjal üle vaadata. Siis on juba silmailu ohtramalt.
Viie aasta jooksul on ta sõitnud umbes 600 km, pikim ots oli Tallinnast Võrru. Detailid on enamjaolt originaalid või on originaalid vähemalt olemas. Kuna ennevanasti nõuka ajal oli ta igapäevases kasutuses, siis ei saanud ju külje pealt väljakargavaid suunakaid talle panna, kuna lapsed oleks need ära kiskunud. Väga sooviks et keegi pakuks mulle kindalaeka luugi sisse käivat kella.
PS! Auto ei olegi 340'na arvel, vaid 321' na - nii et ühest kohast arvutate 1 maha ja liidate teisele juurde;)
Auto endaga juhtus ühel talvel halb õnnetus, aga suveks nurub hea sõber seda masinat pulmapidustustusteks. Ehk jõuan ta korda teha. Plekk on näib tal tugevam olevat kui mõnel teisel.
Kunagi tahaks ta muidugi molekulideks lammutada ja korraliku värvkatte ja eelnevalt ka plekkmaterjal üle vaadata. Siis on juba silmailu ohtramalt.
Viie aasta jooksul on ta sõitnud umbes 600 km, pikim ots oli Tallinnast Võrru. Detailid on enamjaolt originaalid või on originaalid vähemalt olemas. Kuna ennevanasti nõuka ajal oli ta igapäevases kasutuses, siis ei saanud ju külje pealt väljakargavaid suunakaid talle panna, kuna lapsed oleks need ära kiskunud. Väga sooviks et keegi pakuks mulle kindalaeka luugi sisse käivat kella.
PS! Auto ei olegi 340'na arvel, vaid 321' na - nii et ühest kohast arvutate 1 maha ja liidate teisele juurde;)
unicweebi foorumis on teema bmw 327 cabrioleti taastamisest, mida lugedes nagu uskunud oma silmi, selline meeldiv värin oli sees. panen siia mõned pildid, kuigi ei tea, ka see on lubatud. muideks kellele huvi pakub, siis otselink foorumile on siin aga selle lugemiseks peab registreeruma seal.
before
after
ma ausõna ei uskunud, et siin maarjamaa pinnal midagi sellist võib leiduda.
before
after
ma ausõna ei uskunud, et siin maarjamaa pinnal midagi sellist võib leiduda.