1. leht 1-st

Vanem BMW?

Postitatud: 19.11.2005 12:15 37
Postitas Kalla
Autosummutid OÜ -s jäi kaamera ette selline isend.Pole nagu enne sellist näinud.
Pilt
Pilt

Postitatud: 19.11.2005 12:38 12
Postitas Mihkel
.

Postitatud: 19.11.2005 16:41 14
Postitas Indrek I
ega ei tea kas see masin on müüa ja kui on palju see siis maksaks

:cool:

Postitatud: 19.11.2005 17:15 07
Postitas Kalla

Postitatud: 19.11.2005 17:17 03
Postitas ruut
Indrek I kirjutas:ega ei tea kas see masin on müüa ja kui on palju see siis maksaks
tunduvad ruotsi numbrid olema ja ei usu hästi, et müügiks. AFAIK eestis ühtegi E9 -t veel arvel ei ole. Saksast kõiguvad sellise hinnad 3k kuni 30k eurini. Kõik siis sõltuvalt seisukorrast ja omaniku müügisoovist.

Postitatud: 19.11.2005 18:30 17
Postitas Aare
seda nägin üks paar nädalat tagasi sõitmas mööda Kadaka teed. Ütleme,et gorillade ja äksidentide massist paistis heaste välja oma maitseka disainiga :cool:

Postitatud: 19.11.2005 19:25 32
Postitas Muhv
Soome BMW klubis on neid üsna mitu.
Pilt
Pilt siis viimastelt suvepäevadelt. Meie foorumi liige Baur_TC pidas soomlastele pika loengu selle auto iseärasustest ja aitas asjatundmatutel huvilistel (loe: mina) vastaval võistlusel ilusaimat välja valida.

Postitatud: 20.11.2005 10:50 26
Postitas Aare
A see punane, mis siin liikus, oli välimuse poolelt üsna väsinud olemisega, vähemalt autoaknast nii paistis

3.0 CS ja 3.0 CSi, samuti 2800 CS (i-puudumisel on karpamootor) ei ole isenenesest haruldased, nad on küll kallid kuid soovi korral siiski kergesti leitavad suvalisest arenenud riigist. Samas alla 10 000 euro vaevalt, et asjalikku saab, need on äärmiselt roostesõbralikud autod muide...

Mõnevõrra haruldasem tavamudel on 2500 CS (see on E9 ökomudel).

Ja loomulikult siis 3.0 CSL. CSL pole automaatselt Batmobile. Batmobile on 3.0CSL-i erimudel, mida tõesti tehti 30 ringis. Tavalist CSL-i aga 1000 kandis. Batmobile põhivahe tavalisega on terasest pagasnikukaan ja tiib, tavalisel on alukaan. 3.0 CSL ja eriti Batmobile maksavad vaat et uue 540i hinna. Inglismaal spetsfirmas restaureeritud Batmobile maksis näiteks 35 000 naela :shock:

Postitatud: 20.11.2005 19:41 54
Postitas Tom
CSL kohta veel niipalju, et tegelikult on see Alpina ehitatud ja minuteada on neil veel peale alumiinium keredetailide plastist aknad (külgedel ja taga).

Postitatud: 20.11.2005 20:21 47
Postitas bristhead
see ju e9 (e24 eelkäija)

Postitatud: 22.11.2005 22:05 13
Postitas patrik
auto hetkel minu juures elektritöödes:


Pilt


Pilt


Pilt

Postitatud: 22.11.2005 22:18 37
Postitas AARE540
See on minu meelest ka EBK foorumi ülaservas muutuvate piltide seas ka olemas, mitte et see nii oluline oleks, aga hakkas silma (kes selle foorumi kujundamisega tegeles, peaks samuti teadma, mis autoga tegu ;) )

167 Batmobiilid tehtud - natukene info

Postitatud: 26.11.2005 22:18 32
Postitas Baur TC
3.0 CSL
Einspritzmotor, 3,2 l, "Batmobile"
Bauzeit: Jul. 1973 bis Nov. 1975
Stückzahl: 167 Gesamt

Maße und Gewicht L x B x H: 4.630 mm x 1.730 mm x 1.370 mm
Spurweite:
vorne 1.470 mm
hinten 1.426 mm
Leergewicht:
1.270 KG
1.300 KG mit Städtepaket
zul. Gesamtgewicht: 1.650 KG

Motor und Fahrleistungen Bohrung/Hub: 89,25 mm/84 mm
Hubraum: 3.153 ccm
Verdichtung: 9,5:1
206 PS (152 KW) bei 5.600 U/min.
max. Drehmoment: 292 Nm bei 4.200 U/min.
Einspritzanlage Bosch D-Jetronic mit elektronischem Steuergerät und Startautomatik
Drehstrom-Lichtmaschine 770 Watt
Beschleunigung: 0-100 km/h: 7,1 sec.
V-max.:
220 km/h
Verbrauch: 10,2 Ltr./100 km
Preise
DM 35.700,-- (incl. USt.) 9/1973
DM 40.880,-- (incl. USt.) 3/1975

Fahrwerk und Bremsen vorne und hinten Gasdruckstoßdämpfer
Hinterachsübersetzung: 3,25:1

Merkmale Trotz größerem Hubraum "nur" 6 PS Mehrleistung; Abschraubbarer Heckflügel (daher der Name "Batmobile"); Leitblech an der hinteren Dachkante; Leitstege auf den vorderen Kotflügeln; tiefergezogener Frontspoiler; Stoßstange hinten aus Kunststoff; rot-blaue Streifen an der Seite (in Anlehnung an die Motorsport GmbH);
Der Heckflügel und der Dachspoiler waren nicht für den Straßenverkehr zugelassen und wurden separat mitgeliefert


natukene saksa keelne info / märkimisväärt = 167 tükki tehtud, ikka Karmann ehitas kered, BMW Motorsport paigaldas tehnilised spets. asjad ja erikleepsud, katus- ja tagatiib olid üleandmishetkeni kinnitamata/paigaldamata (saksa ARK noudis eraldi ülevaatust)

tähtsam eri - Städtepaket = jälle tavaline E 9 sisu - mitte kergendatud sisu nagu tavaline CSL, koikidele nahkrool

CSL originaal jupid ei ole enam ammu müügis - see tähendab, et restaureerimine on peaaegu voimatu

eriti uksed teevad peavalu / kombinatsioon alumiinium ja terasaltkonstruktsioon on iga paari aasta pärast mäda ja viskab värvi lahti

(Saksas parem CSL omanik, härra Karim Rifat, värvib iga nelja aasta pärast uksed uuesti üle)

Rohkem informatsiooni: www.bmw-coupeclub.de