1. leht 2-st

Haruldlane E39 540 Hartge müügis

Postitatud: 14.12.2005 09:01 43
Postitas Raivo
Tegemist siis sama eksemplariga, mis 05' Tapa OMC'l sõitis 241km/h :)
Müügisolev isend on töesti Hartge, mitte aga vuffel-tjüning ;)

BMW 4.7

Ühesõnaga tegemist on väga kiire autoga :cool:

Postitatud: 14.12.2005 11:24 34
Postitas Silwer
Njah, huvitav aparaat...

Postitatud: 14.12.2005 22:37 44
Postitas DaveW
Silwer kirjutas:Njah, huvitav aparaat...
No paistab et oli piisavalt huvitav et oma S4 müüki panna :D

Postitatud: 15.12.2005 08:50 40
Postitas Tanel_P
See tal juba jõudumööda mõnda aega müügis. ;)
Ja ainult S4st vist ei aita, tuleb ka need E30d maha müüa, et see Hartge omandada :D

Postitatud: 15.12.2005 12:41 59
Postitas ArgoE
tean seda autot olen remontind päris heas korras oli ka kui viimati käis aga esi tuled olid siis veel vanad ja teine esimene stange :( oli ilusam

Postitatud: 15.12.2005 13:37 51
Postitas TT
Siin üks vanem pilt sellest samast autost kus küljes veel vana stange,vanad tuled,mustad iluliistud,vanad neerud... Pilt

Postitatud: 15.12.2005 17:21 45
Postitas Silwer
DaveW kirjutas:
Silwer kirjutas:Njah, huvitav aparaat...
No paistab et oli piisavalt huvitav et oma S4 müüki panna :D
Huvitav on see auto küll aga mina seda ei taha - igapäevaseks liikumiseks ostan hoopis täisveolise Audi S6 4,2 V8 atm... :)

Postitatud: 15.12.2005 18:29 58
Postitas TEH
Silwer kirjutas:
DaveW kirjutas:
Silwer kirjutas:Njah, huvitav aparaat...
No paistab et oli piisavalt huvitav et oma S4 müüki panna :D
Huvitav on see auto küll aga mina seda ei taha - igapäevaseks liikumiseks ostan hoopis täisveolise Audi S6 4,2 V8 atm... :)
sina oled sina. Mina antud juhul eelistaks iga kell seda Hartge't S6'le. Täisvedu pole alati täisedu ;)

Postitatud: 15.12.2005 21:42 37
Postitas Silwer
Maitse asi - mind lihtsalt ei eruta enam mõte manuaalkastiga ja veel viletsa pidamisega igapäevaliikurist... :)

Aga selleks aruteluks ei ole see teema siia tehtud.

Postitatud: 19.10.2006 20:29 52
Postitas raimo_r

Postitatud: 19.10.2006 23:35 30
Postitas aise
raimo_r kirjutas:saaga läheb edasi ... :lol:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
krt kunagi sai ise ka selle peale ilastatud :lol: pikka-pikka aega seisis lehtedes kuulutus. kui ma ei eksi siis oli toona hind mingi 350k vist :roll:

Postitatud: 19.10.2006 23:47 58
Postitas hollow
väidetaalt siis täna sai see asi ka maha müüdud... aga ma ei vastuta selle väite vettpidavuses... lihtsalt jutud

Postitatud: 23.10.2006 14:54 35
Postitas primary
Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.

Postitatud: 23.10.2006 16:22 53
Postitas aise
primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
vanematel e38/e39 mudelitel vist olidki alguses kehvad katted kui ma ei eksi, samas võib see ka laksu tagajärg olla, pole lihtsalt uut patja raatsitud panna.

Postitatud: 23.10.2006 17:47 29
Postitas Mulk
esimestel e39 on jah selliseid natuke lopergusi patju, endal 97 a. e39 oli ka kunagi.

Postitatud: 11.12.2006 18:26 04
Postitas lexx
mis see on Hartge? :oops: Paar nädala tagasi nägin üks e39 98a 525 143kw müügiplatsil, kas see on hea aparaat? :oops:

Postitatud: 11.12.2006 18:37 37
Postitas kapa
Hartge on bmw'd tuuniv saksa tuuning firma. www.google.com otsingusse hartge ja siis vaata äkki saad targemaks.

Postitatud: 11.12.2006 21:53 42
Postitas Tarvo
primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
Pidin seda sama just küsima. Huvitav et nii luksuslikul masinal ja muidu nii kvaliteetsete materjalide kõrval siis mõni detail nii viletsast materjalist on?

Postitatud: 12.12.2006 12:08 13
Postitas Arx700
See auto on vist jälle katki sõidetud-eelmine nädal tuli teine mulle Viljandis vastu ja see vasak nurk ei olnud mitte selline nagu ta olema peaks
:roll:

Postitatud: 12.12.2006 12:13 45
Postitas Arx700
Tarvo kirjutas:
primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
Pidin seda sama just küsima. Huvitav et nii luksuslikul masinal ja muidu nii kvaliteetsete materjalide kõrval siis mõni detail nii viletsast materjalist on?
'



Miskipärast on jah osadel see kate kuidagi imelik ja on esinenud seda ka E38-tel, aga kindklasti ei ole see padja avanemise ja paikamise tagajärg.
Kuna peale paikamist on padja katetel uus värv, soontes sulatus jäljed ja kui paigatakse siis tavaliselt tehakse see siledaks, kuna muidi on ebameeldiv rante kokku ajada.
Ka minu ühel E38 oli padi selline lössi vajunud ja kui rooli vahetasin siis uurisn siit ja sealt aga kõik oli OK

Postitatud: 27.04.2007 11:27 57
Postitas Rain.
Ja järjekordselt on see masin müügis ning ka hind kallimaks muutunud vahepeal. Huvitav kas ta ikka korralikult korda tehtud pärast seda kui Arx700 teda katkisena nägi :?
Vähemalt õige stange on ette pandud tagasi :)

Re: Haruldlane E39 540 Hartge müügis

Postitatud: 23.07.2007 23:26 34
Postitas Aivar
Raivo kirjutas:Tegemist siis sama eksemplariga, mis 05' Tapa OMC'l sõitis 241km/h :)
Müügisolev isend on töesti Hartge, mitte aga vuffel-tjüning ;)

BMW 4.7

Ühesõnaga tegemist on väga kiire autoga :cool:
Mingil hetkel käisin aastaid tagasi BRC-s autosid vaatamas ja siis oli asi päris matsaka hinnaga müügis, esispoiler oli väga maadligi, hind oli ka üsna soolane. Aga see ainult minu arvamuse järgi.

Praegu vaataks isegi M5 E39-t kui plaanid sellised.

Postitatud: 23.09.2007 19:48 30
Postitas truumu
See olend on jälle müügis
Kas keegi auto täielikku ajalugu ka teab?
Peaks ju suht rariteetne asi olema meie pisikeses vabariigis

Postitatud: 23.09.2007 20:52 19
Postitas AARE540
Sellel autol on juba siin foorumis oma ajalugu tekkinud- ikka ja jälle müügis :D

masin

Postitatud: 27.11.2007 22:00 05
Postitas byerman
On palju juttu olnud selle auto ümber.. Nimelt see auto oli mu sõbra auto Viljandis..

Mis siin ikka rääkida auto muidu hea ja haruldane , aga mootor hakkas kohviks jääma, ja sidur andis libiseda. Ei tea palju nendest kW-dest seal alles on jäänd. Sai joonele pandud suvel enda 740 ila-ga 4.4 210 kw. ja ütleme ,et võittis auto pikkusega ainult ,,400m . Eks auto on oma aja ära elanud, ja vajab täielikku kapitaalremontti. mootori ja siduri osas...

Postitatud: 28.11.2007 08:02 43
Postitas Raivo
Hmm, kas tõesti siis 2 aastaga ruunati masin sedavõrd ära :|
Alles 2005 või 2006a sõitis see masin OMC-l 1miilil ca 247km/h mis justkui tõestas, et pole need hobused kadunud kusagile.

Postitatud: 28.11.2007 09:17 50
Postitas AARE540
See oli 2005aastal Tapa OMC-l. Aga kõik on ju võimalik siin Eestimaal, selline auto peaks olema tõesti AINULT fänni kasutuses minu meelest, need ''uusrikkurid'' või kes iganes siin ei oska ekslusiivsuse väärtust hinnata...

Postitatud: 28.11.2007 10:03 05
Postitas erikred
EDIT: Lisasin quote' et oleks aru saada mida täpselt kommenteerisin
byerman kirjutas:On palju juttu olnud selle auto ümber.. Nimelt see auto oli mu sõbra auto Viljandis..

Mis siin ikka rääkida auto muidu hea ja haruldane , aga mootor hakkas kohviks jääma, ja sidur andis libiseda. Ei tea palju nendest kW-dest seal alles on jäänd. Sai joonele pandud suvel enda 740 ila-ga 4.4 210 kw. ja ütleme ,et võittis auto pikkusega ainult ,,400m . Eks auto on oma aja ära elanud, ja vajab täielikku kapitaalremontti. mootori ja siduri osas...
sidur korda ja dünosse, on enamvähem vähemalt teada palju neid hobuseid kappab seal kapoti all. Libiseva siduriga võid kohapeal kah seista, vahet pole kas kapoti all on 50 või 500 hobust

hea arusaam et kui sidur läbi siis siis kohe automaatselt mootor kohvi.

terv
erich

Postitatud: 28.11.2007 10:09 15
Postitas AARE540
Erikpunane, mina ei ole öelnud, et mootor kohvi on, mõtlesin üleüldiselt ;)

Postitatud: 28.11.2007 19:58 55
Postitas Reimers
kellelgi pilte rohkem ka sellest on ?