Küljejoont vaadates võiks nimes i tähe R'ga asendada, aga ilus tundub igatahes.
Re: BMW i8
Postitatud: 12.09.2013 08:37 04
Postitas Paap
Range 500km ja AVG 2.5l/100km st siis kütusepaak on 12.5L?!
Ei tahaks uskuda.
Re: BMW i8
Postitatud: 17.09.2013 23:40 48
Postitas JanekEnde
Ainus "tulevikuauto", mis näeb ka normaalne välja.
3-silindrilise moto kohta on näidud küll epicud.
Re: BMW i8
Postitatud: 24.09.2013 04:49 02
Postitas Kustas
@ Näidikute plokk
Re: BMW i8
Postitatud: 24.09.2013 09:23 47
Postitas JanekEnde
hs_ kirjutas:Küljejoont vaadates võiks nimes i tähe R'ga asendada, aga ilus tundub igatahes.
Audil juba on selline mudel, niiet vist ei saa
Re: BMW i8
Postitatud: 03.10.2013 12:44 51
Postitas eivoe
küljejoon jah sarnaneb veidi Audi R-ile
Re: Audi R8
Postitatud: 03.10.2013 20:46 30
Postitas KnX
Minu arust on väga erinevad ikka. R8-l on kogu katusemajandus i8-ga võrreldes pool meetrit ette poole nihkes, sellepärast on tal ka kapott väga lühike jne.
Re: BMW i8
Postitatud: 04.10.2013 12:03 11
Postitas toomik
Paap kirjutas:Range 500km ja AVG 2.5l/100km st siis kütusepaak on 12.5L?!
Ei tahaks uskuda.
Sama diil mis absoluutselt iga hübriid autoga.
Euro tsükel koosneb kahest osast ja on 63km pikk. Kui mõlema osa alguses on aku täis, siis jah tuleb keskmiseks mingi ulmeleine 2,5l/100km. Päris elus on numbrid ikka natuke teised.
Päris naljakas oleks näha reaktsiooni, kui võtta BMW boss sellega (või Audi boss selle uue Sport Quattro-ga, või kasvõi Toyota boss Priusega) ja anda neile keset Tallinna linna 5 liitrit kütet, ning öelda et Tartus näeme.
Selle peale võiks äkki natuke muutuma hakata need numbrid.
Iseenesest auto, kui selline on ilus. Need tiibade moodi asjad, mis katuselt pagassi peale tulevad häirivad natuke.
Re: BMW i8
Postitatud: 24.10.2013 20:37 04
Postitas Kustas
Kui i8 standardvarustuses olevad esituled saavad olema LED valgustusega, siis lisavarustusena on võimalik mõne aasta pärast saada laser esitulesid.
Re: BMW i8
Postitatud: 24.10.2013 22:09 15
Postitas MairoG
Minule see meeldib ilus on, ning.... 3 silindriga selline võimsus... samuti ilus tulemus aga kütusekulu on veidi liigagi ilus Eks see ole ilmselt siiski kinni tingimustes
Re: BMW i8
Postitatud: 28.12.2013 17:45 21
Postitas vidpsu
" onclick="window.open(this.href);return false;
Peaks mainima et siiski päris ilus teine.
Re: BMW i8
Postitatud: 20.01.2014 19:14 26
Postitas Henri.
Peaks vist esimene i8 crash olema avalikel teedel: CS
Re: BMW i8
Postitatud: 10.01.2015 13:49 23
Postitas Rist0
Kahjuks saksa keelt ei oska,aga nn tavaline i8 ei tundugi nii raju enam kui selline peaks välja tulema
vabandan fotode kvaliteedi pärast,sai need pildistatud saksakeelsest autobildist.
See on ammu selge, et hübriidid ei suuda reaalses elus lubatud numbrit täita, sest testis sõidavad need võimalikult palju elektri peal, reaalselt aga ei lae neid nii tihti keegi.
166% on muidugi korralik erinevus, kradi auto mis võtab 10 sajale paneks tegelikult 26
Re: BMW i8
Postitatud: 31.05.2015 19:57 39
Postitas BumBum
Enamuste uute autode keskmine kütusekulu ületab tehaseandmetes lubatut. Peale 20000-30000km läbimist muutuvad numbrid tihti väiksemaks. Sellest testist ei saa ka aru, millise läbisõiduga olid autod.
TV-st juhtusin nägema uue BMW hoone avamist ja seal mainiti ka, midagi sellist, et eesmärk ei ole võimalikult madala kütusekulu saavutamine, vaid tarbitud kütusest võtta maksimaalselt võimsust.
Re: BMW i8
Postitatud: 31.05.2015 20:17 50
Postitas Tauri_J
Auto Bild uuris kokku 700 erineva auto kütusekulu, seda 155 kilomeetrit pikal teekonnal. Sellest 61 oli maanteedel, 40 kilomeetrit linnas ja 54 kilomeetrit kiirteedel. Viimasest 20 kilomeetrit sõideti täisgaasil.
no mu arust küll täiesti sooda test
Re: BMW i8
Postitatud: 01.06.2015 10:28 34
Postitas toomik
Mitte nii sooda, kui see, mille järgi tehaseandmeid arvutatakse. LINK
Kui kogu testi pikkus on 11 km, siis pole ime, et hübriidid 1.5l/100km peale saavad. Nad teevad terve testi akude peal läbi.
"Päriselu" näitab ka hästi test, kus linnaliiklust simuleerivas testis kiirendab auto 50km/h-ni 26 sekundit ... soovitan inimestel linnaliikluses sellist sõidustiili proovida.