2.5i 141kW mootor
2.5i 141kW mootor
Täheldasin hämmastusega eile, et E36-l ja E60-l on mõlemal 2.5i 141kW jõuallikas.
E60 puhul ma mõtlen enne mootoriuuendust eksisteerinud 2.5i mootorit.
E36 hakati tootma 1991, E60 vana 2.5i mootori tootmine lõpetati 2003
Võrdlesin netist andmeid ning need olid identsed!
Nt. kolvi mõõtmed, rõhk, pöördemoment jne.
Kas tõesti on 12 aastat olnud kasutusel üks ja sama mootor?
Sama mootorit kasutati ka eelmisel E39 kerega viiendal ning ka E34-l.
E60 puhul ma mõtlen enne mootoriuuendust eksisteerinud 2.5i mootorit.
E36 hakati tootma 1991, E60 vana 2.5i mootori tootmine lõpetati 2003
Võrdlesin netist andmeid ning need olid identsed!
Nt. kolvi mõõtmed, rõhk, pöördemoment jne.
Kas tõesti on 12 aastat olnud kasutusel üks ja sama mootor?
Sama mootorit kasutati ka eelmisel E39 kerega viiendal ning ka E34-l.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ei usu mina, et E60-l sama mootor on kui E34-l ja E36-l. Andmed võivad ju samad olla, st siis hobesed ja KWd, aga arvan et erinevad on näiteks kasvõi pöörded, mille juures need saavutatakse, kindlasti on ka mootori tähis erinev jne. Ei hakanud veel andmeid otsima, kuid olen suht kindel, et mul on mootorite erinevuse suhtes õigus
Aga ootame priitv8 kommentaari 


Vanemad (E 34/36 on M50) uuemate kohta ma ei tea.
Igatahes, kui ka on erinevad mootorid, siis näitajad on kahtlaselt sarnased.
Kui rääkida kiirendusest ja kütusekulust siis: (kuigi need sõltuvad suuresti ka kerest)
E 60
Keskm. kütusekulu 9,4L/100km
Kiirendus 7,9s
E 39
Keskm. kütusekulu 9,4L/100km
Kiirendus 8,1s
E 34
Keskm. kütusekulu 9,0L/100km
Kiirendus 8,6s
E 36
Keskm. kütusekulu 8,8L/100km
Kiirendus 8,0s
E 46
Keskm. kütusekulu 9,0L/100km
Kiirendus 7,2s
Andmed manuaalkasti kohta.
Kui neid andmeid vaadata, tundub ka, et mingit edasiminekut pole toimunud. Sellest ma tõesti aru ei saa, kas pole võimalik siis 12 aastaga mootorit tõesti ökonoomsemaks teha?
Igatahes, kui ka on erinevad mootorid, siis näitajad on kahtlaselt sarnased.
Kui rääkida kiirendusest ja kütusekulust siis: (kuigi need sõltuvad suuresti ka kerest)
E 60
Keskm. kütusekulu 9,4L/100km
Kiirendus 7,9s
E 39
Keskm. kütusekulu 9,4L/100km
Kiirendus 8,1s
E 34
Keskm. kütusekulu 9,0L/100km
Kiirendus 8,6s
E 36
Keskm. kütusekulu 8,8L/100km
Kiirendus 8,0s
E 46
Keskm. kütusekulu 9,0L/100km
Kiirendus 7,2s
Andmed manuaalkasti kohta.
Kui neid andmeid vaadata, tundub ka, et mingit edasiminekut pole toimunud. Sellest ma tõesti aru ei saa, kas pole võimalik siis 12 aastaga mootorit tõesti ökonoomsemaks teha?
Seejuures ka kapriissemad ja lolli käes kergemini õhtule minevad....
Kiirendus ja ökonoomsus on seejuures enam-vähem samad seetõttu, et turvalisuse ja muidu mugavuse kasvatamisega on 3ne läinud ka märgatavalt raskemaks.
Sinna nahka on ka suuresti mootoriehitajate töö tulemus läinud.
Kiirendus ja ökonoomsus on seejuures enam-vähem samad seetõttu, et turvalisuse ja muidu mugavuse kasvatamisega on 3ne läinud ka märgatavalt raskemaks.
Sinna nahka on ka suuresti mootoriehitajate töö tulemus läinud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kindlasti võib see olla üheks põhjuseks, kuid julgen siiski peale mõningast lisauuringut väita, et E46, E39 ja E60 omasid kõik ühte ja sama 2.5i mootorit.
Varajasem oli ühine E34 ja E36-l.
Imelik lihtsalt mõelda, et tuttav tellis Saksast omale 2003a E60 525i ning pannes temaga joonele 1991a E36 saab suhteliselt samaväärse mineku ja kilovatid
Varajasem oli ühine E34 ja E36-l.
Imelik lihtsalt mõelda, et tuttav tellis Saksast omale 2003a E60 525i ning pannes temaga joonele 1991a E36 saab suhteliselt samaväärse mineku ja kilovatid
