1. leht 1-st
326 '39 Kuldses Börsis
Postitatud: 05.01.2006 13:43 09
Postitas kimmo
Mõnele BMW fanatile, kel aega ning mammonat piisavalt...
Postitatud: 05.01.2006 14:24 36
Postitas Tanel_P
25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Postitatud: 05.01.2006 14:34 35
Postitas petzz
väga ILUSA asja saaks selles tegelt, kui RAHA oleks.
Postitatud: 05.01.2006 14:52 37
Postitas Ergo750
Mu onul oli 80-tel aastatel selline ,paraku mitte täis originaal (volga sillad ja mootor) aga välimuselt oli igati lahe,must ja läikiv

See tundub 2 uksega olema,aga tal oli 4 uksega
Postitatud: 05.01.2006 15:16 01
Postitas Tarmo
suvel nägin mingit sarnase kujuga BMW d viimsis sõitmas , see oli küll cabrio.
Aga vana ja korda tehtud.
Lahe oli vaadata.
Postitatud: 05.01.2006 21:38 53
Postitas Muhv
tanelp kirjutas:25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?
Postitatud: 05.01.2006 21:41 46
Postitas Tanel_P
Muhv kirjutas:tanelp kirjutas:25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?
See oli nüüd küll isiklik solvang.
Mina räägin, et 25 000 on maasse vajunud auto eest selgelt liiga palju. Arvestades, et Eestis neid mehi just loogu pole, kes sellise töö üldse ette võtaksid. Võibolla Leivategija ja mõni üksik veel, aga need juba 25 000 nii tooriku eest küll ei maksa. Nõnda arvan mina ja arutamisele ei kuulu. Tänan.
Postitatud: 05.01.2006 21:49 44
Postitas Relk
Ei maksa pahandada. Muhvi näide oli piltlik ja tegelikult väga väga hea siinkohal. Point sellest, et see auto kannab muid väärtusi ning oleks seda raha väärt kui ta ka sõna otseses mõttes maasse oleks vajunu. 1939 siiski.
Postitatud: 05.01.2006 22:43 12
Postitas Ingmar
Näiteks Moskvich 400 toorikud maksavad ca. 6 - 15 kilo.
Ma usun, et 25 K pole palju küsitud enne teist maailmasõda tehtud Bmw eest. Ükskõik, mis olukorras ta on.
Loeb vast komplektsus pigem.
Postitatud: 05.01.2006 22:51 00
Postitas Relk
Postitatud: 05.01.2006 22:59 16
Postitas Tom
Muhv kirjutas:tanelp kirjutas:25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?
Lõppkokkuvõttes on selle auto väärtus negatiivne!
Näitlikult: toorik 25k + töö ja jupid 500k = auto väärtusega 250k.
Postitatud: 05.01.2006 23:03 55
Postitas Relk
Naine ja lapsed on ka miinus. Kõiki asju ei saa rahas mõõta.

Postitatud: 05.01.2006 23:11 41
Postitas Tom
Mõnda autot lihtsalt ei tasu* restaureerida ja kuna see isend on NL'is olnud siis pole sealt juppe ka loota (mida Volga poest pool muidu ei saaks).
Sellisest olukorrast restaureerimiseks kargab pähe vaid kaks mass toodangus olnud BMW'd 328 ja 507.
* - OK tegelt ei tasu vist eriti midagi restaureerida aga sellises olukorras ja hinnaklassi autod jäävad kohe kindlalt välja, kuna mingit metsikut juppide hinnavahet võrreldes märksa haruldastema autodega pole.
Postitatud: 05.01.2006 23:15 54
Postitas Muhv
Ja mina võtaksin kohe kolm 328 ja 507 toorikut tükihinnaga 25k. Palun.
Postitatud: 05.01.2006 23:24 06
Postitas Silwer
tanelp kirjutas:Muhv kirjutas:tanelp kirjutas:25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?
See oli nüüd küll isiklik solvang.
Mina räägin, et 25 000 on maasse vajunud auto eest selgelt liiga palju. Arvestades, et Eestis neid mehi just loogu pole, kes sellise töö üldse ette võtaksid. Võibolla Leivategija ja mõni üksik veel, aga need juba 25 000 nii tooriku eest küll ei maksa. Nõnda arvan mina ja arutamisele ei kuulu. Tänan.
Tanel!
Mis see hinna asi sind igas teemas painab? Igal pool on vaja uurida hinda või kommenteerida hinda? Ka sellistel puhkudel kus see hind üldse sinusse ei puutu!
Hind kujuneb ostja ja müüja vahelise kompromissi tulemusena ja ei kuulu kommenteerimisele mingite kõrvaliste isikute poolt...
---------------------------------------
Ja ega neid vanu autosid ei tule ka kusagilt enam juurde - hinnad lähevad kallimaks.
Näiteks tasuks vaadata kupee kerega E30 325i hinda, mis on praeguseks juba päris korralikult tõusnud, vähemalt võrreldes paari aasta taguse olukorraga...
Kogu mobile.de kupee kere e30 325i valiku leiate siit:
Mobile.de
Hetkel pakkuda 11 autot hinnavahemikus 1500-15000 eur. 1500 maksev auto on juba välimuse poolest selline "mitte just eriti". Sealt järgmine maksab juba 2900 eur ja on ikka selline kaheldava välimusega (vähemalt minu standardite järgi).
Postitatud: 05.01.2006 23:27 29
Postitas Tom
Muhv kirjutas:Ja mina võtaksin kohe kolm 328 ja 507 toorikut tükihinnaga 25k. Palun.
Ma rääkisin sellest, et neid autosid tasuks restaureerida, mitte seda, et nende toorikud maksavad 25k.
Ma julgeks pakkuda, et kui osta umbes samasugune 507 toorik miljoni eest siis sa saad vähem kahjumit lõpuks kui selle 326ga, mille toorik maksab 25k.
Kui jäi arusaamatuks, siis mu point oli see, et restaureerimise hind on enamvähem konstant ainult, et toorikust oleneb kas sa saad Fiati või Ferrari.
Postitatud: 06.01.2006 19:13 38
Postitas AARE540
Samamoodi võiks ju härra Nuga nimelise foorumikasutaja tegemiste kohta öelda, et mis mõte on mingisugust 70ndate lõpu v 80ndate alguse 300st restaureerida, see ju nii kallis jne (minu meelest on tegu väga tänuväärse üritusega). Samamoodi ütleks ma selle 326 kohta, et tegemist on ikkagi uunikumiga ja fakt on see, et hobi, eriti kui ta puudutab vanaautode taastamist, on algusest peale kallis hobi, tee mis tahad... See on minu arvamus ja samas ei arva ma kohe mitte, et 25K sellise auto eest mingi jube kallis oleks... Ka ei restaureerita üldjuhul uunikumi eesmärgiga sellega kasumit teenida, vähemalt minu arusaamade järgi...
Postitatud: 06.01.2006 19:40 37
Postitas Bayern
Selle auto väärtust seisneb muus, kui rahas. Ajalooline hõng on see mis maksab. Muhvi võrdlus lihaturuga siinkohal täiesti asjakohane.
Postitatud: 06.01.2006 20:06 15
Postitas Tom
Aare härra Nuga teeb e21sid, neile saab juppe normaalse hinnaga pealegi ma kahtlen kas ta sama sitas korras e21 toorikust ehitama hakkaks.
Mängu tuleb fakt, et 30nendate aastate autodele tehakse varuosi tellimuse peale (sageli käsitsi) ja seal pole eriti vahet kui eksklusiivne auto sul on.
Kas sa ostaksid 318 või 760 kui nende hinnavahe oleks 10% ja jooksvad kulud samad?
Postitatud: 07.01.2006 15:54 22
Postitas Kristo_P
Tom kirjutas:Aare härra Nuga teeb e21sid, neile saab juppe normaalse hinnaga pealegi ma kahtlen kas ta sama sitas korras e21 toorikust ehitama hakkaks.
Mängu tuleb fakt, et 30nendate aastate autodele tehakse varuosi tellimuse peale (sageli käsitsi) ja seal pole eriti vahet kui eksklusiivne auto sul on.
Kas sa ostaksid 318 või 760 kui nende hinnavahe oleks 10% ja jooksvad kulud samad?
Algtoorik ei olnud jah sellises konditsioonis kuid ikka parajalt mädanenud.
Kuid nn Hr Nuga lammutas tolle auto molekulideks ja käis iga viimse kui detaili peensusteni üle. Võid tutvuda tema projektiga e21 foorumis siis näed ise kui mahukas antud töö oli

Postitatud: 07.01.2006 22:01 41
Postitas AARE540
Tom kirjutas:Aare härra Nuga teeb e21sid
Tõin lihtsalt näite, selge see, et varuosade kättesaadavust ei saa võrrelda, kuid põhimõte on sama. Nagu Kristo P ütles- Nuga lammutas auto konkreetselt laiali ja siis hakkas otsast peale, kuigi Kristo mainis E21 foorumit, on ka siin foorumis olevate piltide põhjal aimu saada projekti põhjalikkusest.... Aga see pole hetkel teema

Postitatud: 11.01.2006 19:04 58
Postitas AARE540
Ei hakanud selleks uut teemat tegema, aga avastasin, et 75 aasta BMW 2500 (E3) saaks Rootsist 11.000 sekiga kätte, see siis mingi 18.000 EEK, ma ei tea, kas see on palju v vähe, aga keegi nagu mainis, et oleks E3 vaja

Postitatud: 11.01.2006 21:14 40
Postitas Baur TC
ilus auto - 18ooo EEKi eest on se väga soossalt - aga mul ei ole einnam ruum omas hallis!
