E36 325i coupe
E36 325i coupe
Tere
Plaan enda 520 välja vahetada ja soetada eelpool nimetatud isend. Seega sooviks teada saada kõik auto plussid ja miinused. Teadjamad mehed andke nüüd tuld.
ette tänades
Plaan enda 520 välja vahetada ja soetada eelpool nimetatud isend. Seega sooviks teada saada kõik auto plussid ja miinused. Teadjamad mehed andke nüüd tuld.
ette tänades
Palju õnne, tegija mõte - osta minu oma ära ja annan peale vormistamist ka vigadest teada...
Tükid mis lähevad: 3a jooksul olen vahetanud veepumba (selle tiivik annab saba), kriitiliselt tuleb üle vaadata ka mootori kett, hüdrotõukurid ja vanos. Krooniliseks veaks on tagumiste amordikannude mõranemine, esimesed pidurikettad kuluvad suht kiirelt ja tänu napakale asukohale on kuluartikkel ka lambdaandur. Esi- ja tagasilla pukside vahetamist on ühtelugu (minul nüüd küll õnneks vähem), eelistada tuleb kindlasti A-osa. Kiirelt tuleb välja vahetada ka Austria päritolu süütepoolid ja tänu suurele kumerale klaasile peavad kojamehed olema keskmisest paremad. Kuluartikkel on ka välistemperatuuriandur (õieti tuleb selle pistik korralikult isoleerida). Sõita on E30st lihtsam ja mugavam, kiire sõidu puhul veidi keerulisem ja üldse segab sõidurõõmu suur mass. Kõik
Tükid mis lähevad: 3a jooksul olen vahetanud veepumba (selle tiivik annab saba), kriitiliselt tuleb üle vaadata ka mootori kett, hüdrotõukurid ja vanos. Krooniliseks veaks on tagumiste amordikannude mõranemine, esimesed pidurikettad kuluvad suht kiirelt ja tänu napakale asukohale on kuluartikkel ka lambdaandur. Esi- ja tagasilla pukside vahetamist on ühtelugu (minul nüüd küll õnneks vähem), eelistada tuleb kindlasti A-osa. Kiirelt tuleb välja vahetada ka Austria päritolu süütepoolid ja tänu suurele kumerale klaasile peavad kojamehed olema keskmisest paremad. Kuluartikkel on ka välistemperatuuriandur (õieti tuleb selle pistik korralikult isoleerida). Sõita on E30st lihtsam ja mugavam, kiire sõidu puhul veidi keerulisem ja üldse segab sõidurõõmu suur mass. Kõik
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Tundub et kupeede piduriklotsid kuluvad sedaani omast kiiremini
Ise läbinud 140 000 ja klotse vahetatud 1 kord. Tihti?
Ja veel - mis pukse sa Kaido nii tihti vahetasid? Mul lähevad esimese stabika kondid ca 20-30 000ga, sarniirid 40 000ga Õõtsa puksid ca 100 000ga... [/quote]
Kahe aasta jooksul kõik puksid esisillas, lisaks käigukasti padjad, taga diffri puksid ja amortisaatorite puksid. Vaata minu posti uuesti - kuluvad pidurikettad - peale ostu kohe 1 uus ja 1 vähe kasutatud, sellel aastal sama teema. Lisaks kaks korda klotside vahetus (tõsi, 1 kord omast lollusest - sai võetud otse poest, küsimata hinda ja tootjat). Arvan, et minu esisild on nüüd oluliselt tugevam kui enne (E30 õõtsad, E30 M3 õõtsapuksid jne), E36 esisild on E34 omaga võrreldav ja kuulu järgi need viieka omanikud ainult puksivahetusega tegelevadki.
Tundub et kupeede piduriklotsid kuluvad sedaani omast kiiremini

Ja veel - mis pukse sa Kaido nii tihti vahetasid? Mul lähevad esimese stabika kondid ca 20-30 000ga, sarniirid 40 000ga Õõtsa puksid ca 100 000ga... [/quote]
Kahe aasta jooksul kõik puksid esisillas, lisaks käigukasti padjad, taga diffri puksid ja amortisaatorite puksid. Vaata minu posti uuesti - kuluvad pidurikettad - peale ostu kohe 1 uus ja 1 vähe kasutatud, sellel aastal sama teema. Lisaks kaks korda klotside vahetus (tõsi, 1 kord omast lollusest - sai võetud otse poest, küsimata hinda ja tootjat). Arvan, et minu esisild on nüüd oluliselt tugevam kui enne (E30 õõtsad, E30 M3 õõtsapuksid jne), E36 esisild on E34 omaga võrreldav ja kuulu järgi need viieka omanikud ainult puksivahetusega tegelevadki.
Meie sõidustiilid erinevad siis küll kõvasti
Vahetasin ka hiljuti TAGUMISI kettaid - olid koledal kombel ära roostetanud ja hakkasid viskama .... Esimesed kettad on viimasepeal.
Arvan ise, et enamus neist puksivahetuse juttudest saavad alguse sellest, et tuuakse saksast masin, millel pole kunagi ühtegi puksi vahetatud, aga mis veel ei kolise. Esimese talve järel aga vajavad nad juba kõik vahetust. Siis vähendatakse väljaminekut B juppide kasutamisega ja nii see ring pihta hakkab...

Arvan ise, et enamus neist puksivahetuse juttudest saavad alguse sellest, et tuuakse saksast masin, millel pole kunagi ühtegi puksi vahetatud, aga mis veel ei kolise. Esimese talve järel aga vajavad nad juba kõik vahetust. Siis vähendatakse väljaminekut B juppide kasutamisega ja nii see ring pihta hakkab...