1. leht 1-st

Kas tõesti BMW mahtuniversaal?

Postitatud: 14.11.2003 11:53 30
Postitas Raivo
Eilses Ekspressis, või oli see Äp mainiti, et aastal 2008 tuleb bemari välja oma mahtuniversaaliga, mis pidavat tulema väga "mobiilne" ning salongi ümber tõstmise võimalusega...

huvitav kas mingi taoline jubedus???

seal oli ka veebi aadress, kust info pärines, paraku sealt aga mingit infot ma küll leida ei suutnud http://de.biz.yahoo.com

[img]http://www.bmwinfo.com/1524.jpg[/img]

Postitatud: 14.11.2003 12:32 29
Postitas Martin_R
Mis sind imestama sunnib. Arvestades arenguid maailma autotööstuses, hakkab BMW varsti tootma ka tagant kahe telje ja kastiga sportkupeed ning kahekohalisi mahtuniversaale, kus inimesed üheteise taga istuvad. Rääkimata vesinikhübriidmootoriga ja variaatorkäigukastiga, päikesepatareidest lisaenergiat ammutavast kuubikut meenutavastt linnaautost, millel veab korraga üks ratas ning gaasipedaali vabastamisel lülitatakse mootor välja.

Mercedes on ju oma käe juba kuradile andnud, milel tulemusena on sündinud terve rida perversseid autosid:
A-klass, M-klass, C-sportkupee, Viano, tulekul GST (või mis iganes see S-klassi mahtuniversaal oli).

Postitatud: 14.11.2003 13:03 47
Postitas Cardo
Ärge ajage midagi :) nende "perverssustega" hakkame ise varstti sõitma ja sõidavad ka meie pojad ja lapselapsed ! Kui BMW tehas oleks Eestisse tehtud oleksime võinud seal aiataga kisada ja karjuda nagu ütles J.Smuul "Kui mina oleksin näinud kui sind tehti , oleksin ütelnud ärge tehke !! " .

Postitatud: 30.12.2003 10:14 45
Postitas soon
minul muidugi küsimus, et millise disainiga siis peaks üks mitte jube mahtuniversaal olema? väidetavalt saab siis aasta olema 2008 ja ausalt öeldes - minul puudub õrnemgi ettekujutus, milline see mahtuniversaali välimus sellel aastal olla võiks. siiski, tõenäoliselt selline, mis ameerikas müüks. tundub, et seda see pildil kujutatud asjandus võiks väga edukalt teha.

Postitatud: 30.12.2003 10:30 14
Postitas Muhv
Selline nagu pildil ei tule ta kohe kindlasti. Tegu ju veel Bangli eelse aja kontseptikaga. Vaevalt et praegune mees sealt rohkem üle võtab kui mõne tehnilise lahenduse.

Postitatud: 30.12.2003 11:29 54
Postitas Kristjan
ma seda pilti nägin mingi aasta vanuses TM'is juba :)

kole on kohe mõelda, et 10a pärast peab sellistega sõitma hakkma... kui algas aasta 2000 lõpetati AUTODE tootmine ära... :( peab hakkama e28 ja e30 koguma saab vähemalt oma eluaja ära sõita autodega

Postitatud: 30.12.2003 12:38 05
Postitas soon
Muhv kirjutas:Selline nagu pildil ei tule ta kohe kindlasti. Tegu ju veel Bangli eelse aja kontseptikaga. Vaevalt et praegune mees sealt rohkem üle võtab kui mõne tehnilise lahenduse.
Kristjan kirjutas:ma seda pilti nägin mingi aasta vanuses TM'is juba :)

kole on kohe mõelda, et 10a pärast peab sellistega sõitma hakkma... kui algas aasta 2000 lõpetati AUTODE tootmine ära... :( peab hakkama e28 ja e30 koguma saab vähemalt oma eluaja ära sõita autodega

ja mis jääbki üle - kui veendunult arvatakse, et C.B. meelne disainipoliitika jätkub. aga tegelikult ei ole teama bmw-s ainuotsustaja ja järelikult ka ei saa ainult teda süüdistada. C.B. ei ole mees kes selle klubi enamuse arvates (kui ma õigesti olen aru saanud) koledaid autosid toodab. BMW ju teeb neid!!!
siit ettepanek - protestimeelsuse jätkudes kaaluda Eesti BMW Klubi ümbernimetamist Eesti 20. sajandi BMW Autode Klubiks. või midagi taolist.

Postitatud: 30.12.2003 13:17 30
Postitas Martin_R
BMW uued mudelid langevad tihti kriitika alla ka välismaistes klubides. Midagi pole parata - inimesed on vanamoelised. Mina eriti. Ja tegelikult kuuluvadki klubidesse rohkem vaneamte BMW-de austajad. Ehk siis inimesed kellele meeldib natuke putitada, infot vahetada ja autodest eietada. Uute BMW-de omanikest kuuluvad enamasti klubidesse eksklusiiv- ja muskelversioonide omanikud (ehk puhtad fännid, kes kogu papi BMW peamajja viivad) ja tuunimise huvilised, sest välismaal liigub klubides ka uute mudelite tuunimise kohta piisavalt infot.
Ja kuigi uued mudelid saavad siin teinekord kõvasti kriitikat, on ju ikkagi teada, et suurem osa siinsest seltskonnast ostaks uut autot valides võimaluse korral ikkagi BMW. Olgu ta siis milline tahes.

Kriitika on tavaliselt tingitud pettumusest, kui ise oleks oodanud hoopis teistsugust autot. Aga kõigega harjutakse.

Postitatud: 30.12.2003 13:41 34
Postitas soon
njah... kõigega tõepoolest harjutakse, mõnel käib see veidi kiiremini, mõnel mitte päris nii.
olgem ausad - omal jäi ka alguses bmw uut joont vaadates karp lahti - et mis siis nüüd juhtunud on. ja kohe esmapilgul ei saanud aru, et on see nüüd siis ilus või kole. aga mul aitas selgust tuua arusaamine, et mõnikord võib ilus olla ka see, mida pole harjunud veel milleksi pidama - ehk siis lihtsalt uus asi.
mitmeid kordi on käinud selle teema alajoonena läbi paralleel mercedese konservatiivsusega. et miks bmw järgi ei tee....
kui veidi mälu värskendada, peaks kõigile meenuma punnsilmne e klass, mille turuletulek samamoodi omal ajal autohuvilistel suu ammuli võttis. see ei olnud väga konservatiivne liigutus.
mina usun, et bmw nelja ümara silmaga isenidite aeg oli läbi juba 90 alguses, kui käis juba e39 laadsete autode aretamine. olgem ausad - veidi igav sai selle ajajärgu autodisain, aga samas üleminekuks päris hea. teadmata oli ainult, et millele üle minna.
ja nüüd ta siis tuli - samamoodi nagu punnsilmne mersu 90ndate keskel.
ma usun, et siinsed klubilised mõnekümne aasta pärast oma lastelastele (või kellele iganes) räägivad tänutundega C. B. revolutsioonilisest uuendusest bmw autotööstuses. sest olgem ausad - tagasiteed bmw-l enam ei ole ja kes aru saab, et uus bmw on ilus, sellel on hästi läinud, kes aru ei saa, see tõenäoliselt vahetab lähima kümnekonna aasta jooksul marki. või harjub ära.....

Postitatud: 30.12.2003 20:16 27
Postitas Muhv
Tõepoolest ei saa kõikides hädades C.B.-d süüdistada. Ei maksa ära unustada, et kõik saab alguse ju marketingi ja finantsinimeste briifist, mis annab kujundajatele peasuunised. Kui Suur Turg Ameerika nõuab kogukat tanki lipulaevaks, siis see ka tehakse ja mida arvavad fännid eestimaa margiklubis, see ei kõiguta kedagi. Lisaks annavad oma tooni ka konkreetse mudeli eest vastutavad peadisainerid. Z4-l ja 7xx olid need ju erinevad. Viimaste tööd võib juba kõva häälega arvustada, kuna just nemad vastutavad toote lõpliku disaini eest. Ja igal tegijal juhtub. Põhjusi võib olla erinevaid - ande puudus, kiirustamine, inimlik tähelepandamatus. Tagantjärele püsib näiteks mul meeles tugevaima negatiivse elamusena uue 5xx salongiventilaatori avade kujundus, mis pärineks kui e21 varuosa laost. Nii materjalikäsitluselt kui disainilt täiesti kontekstist väljas. Igas uues passatis on ka paremad. Sellises hinnaklassis on IMHO tegemist rämeda veaga.

Postitatud: 30.12.2003 20:21 53
Postitas Cardo
Muhv äkki oligi neid salongiventilatsiooniavasid omalajal räigelt ületoodetud ja laoseisu on ju vaja vähendada :) irww

Postitatud: 30.12.2003 23:08 22
Postitas sysi
Tagantjärele püsib näiteks mul meeles tugevaima negatiivse elamusena uue 5xx salongiventilaatori avade kujundus, mis pärineks kui e21 varuosa laost
heh, ma ise e21 roolija ja ma pean ytlema, et soojendusNUPPUDE kujundus on küll 1 asi mis mulle v2ga meeldib :)
avade kohta - e21's silma ei hakka, seega t2iesti sobivad, uue 5xx'ga pole tutvunud, seega ei oska kontekstist v2lja rebituna kommenteerida.

Postitatud: 02.01.2004 15:19 14
Postitas Kristo_P
Vaidleks vastu.... M klassi võiks perversuste nimekirjast küll maha võtta... ei ütleks ,et see sinna kuuluks!