1. leht 1-st

BMW loobub E-tähistusest

Postitatud: 17.03.2006 12:26 51
Postitas Fulber
E87, E90, E60, E65. Enamus aega ei räägi BMW-fännid omavahel 3. ja 5. seeriast, vaid kasutavad neidsamu E-tähest ja numbrist koosnevaid kombinatsioone, millega BMW tehas on sisemiselt oma mudeleid identifitseerinud ligi 50 aastat.
Ent nüüd on see ajajärk ajakirja Motor Trend andmeil läbi saamas - viimane 3. seeria ehk E90 jääb viimaseks E-tähist (E nagu entwicklung ehk areng) kandvaks mudeliks. Põhjustest pole juttu, ent väga tõenäoliselt on selleks see, et poolsajandi jooksul on kõik kombinatsioonid juba kasutuse leidnud.
Firma järgmine mudeliajajärk saab kandma F-tähte - 2008. aastaks valmiv uus 7. seeria on juba omale saanud tähise F01 ning 2010. aastaks plaanitav uus 5. seeria F10.

allikas: autopunkt.ee

Postitatud: 17.03.2006 12:31 04
Postitas Aaro
:lol: mulle meenusid kohe nende tähistega klaviatuuri F klahvid F1 ...F12

Postitatud: 17.03.2006 12:33 22
Postitas H_Margus
Aaro kirjutas::lol: mulle meenusid kohe nende tähistega klaviatuuri F klahvid F1 ...F12
Nu vot, mudelivalik koguaeg silme-ees :D

Postitatud: 17.03.2006 12:36 50
Postitas Relk
Edaspidi (tulevikus) lähed UM'i kodulehele ning seal on kirjas, et vali sobiv mudel klaviatuurilt ning me saadame sulle pakkumise.

Postitatud: 17.03.2006 13:11 20
Postitas raimo_r
F nagu Formel ehk tulevikus käivad kõik mootorid 18000rpm :lol:

Postitatud: 17.03.2006 13:35 47
Postitas krs
ja uus 300 on F16 ja siis F40 ja F50 jne... :D

Postitatud: 17.03.2006 15:11 45
Postitas priitv8
See uudis tuli tegelikult juba läinud novembris:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=140502

Postitatud: 18.03.2006 12:22 52
Postitas AARE540
Kas mitte ''pesukotil'' ka tähistus ei muutunud/muutu, olen kuulnud midagi mudelist 1007? Aga jah, ykskord saavad ju numbrid otsa ka, mitte küll päriselt, aga BMW puhul oleks ju imelik uuesti otsast alata paaritute arvudega vms , jube imelik oleks 25 aasta pärast s6ita näiteks E35 500sega v E37 700sega :D Kuigi jah, näiteks E39 on ka paaritu arv, samuti näiteks E3 ja E23 ja E31... :roll:

Postitatud: 18.03.2006 13:21 37
Postitas Ingmar
Eks alguses ole ikka raske uuendustega harjuda.
Praeguse süsteemi järgi on hea vaadata, mis mudel millal väljal tuli.
Näiteks E28, E30, E31, E32, E34.
See, et võtta kasutusele paaritud numbrid, mis tegelikult juba kasutuses on, tekitaks minu arvates ainult segadust.

Postitatud: 18.03.2006 17:21 09
Postitas priitv8
Ega's pole kuskil öeldud, et ainult paarisnumbreid kasutatakse!
Lihtsalt kõik arendusprojektid ei jõua ju seeriatootmisse.
Keda huvitab, siis siin on päris põhjalik loetelu nendest koodidest:
http://www.bmwarchiv.de/de/e_codes.html
PS pange tähele, et juba on ka F-koodid lisatud.
Mini R-koodid on juba vana teema.

Postitatud: 19.03.2006 07:53 44
Postitas truumu
See E25 pani küll ila tilkuma... :D

Ja 1,990 L mootorist 206KW välja pigistada...

Postitatud: 19.03.2006 11:47 18
Postitas priitv8
truumu kirjutas:See E25 pani küll ila tilkuma... :D
Ja 1,990 L mootorist 206KW välja pigistada...
See ju 4-sil turbomootor. 238Nm. Ja auto kaalub 980kg! 0-100km/h 6,6 sek.
Sebisin just endale sellise brošüüri, sealt lugesin. Paul Bracq-i originaaljoonistega:
Pilt
Pilt
Muidugi siin ka need andmed kirjas:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=96294