1. leht 1-st
no poisid kellel hakkab hammas peale
Postitatud: 04.12.2003 20:41 03
Postitas Raiki
Postitatud: 04.12.2003 20:41 39
Postitas Raiki
Postitatud: 04.12.2003 20:42 31
Postitas Raiki
pisar tuli silma kui nägin et asi on myygis ....
aga kust saada 150 000 euri et see ära osta:o
Postitatud: 05.12.2003 08:35 41
Postitas hanno
Irw, kohe kui su teemat nägi siis klikkisin lingile (08.38) ja juba autokuulutus maha võetud :S
Postitatud: 07.12.2003 20:50 19
Postitas Raiki
ytleme nii et seal oli siis myygil M1 ja sõitnud oli ta alla 40 000 km

nagu prillikivi oli

Postitatud: 07.12.2003 22:31 53
Postitas rajko
Õige mitu neid M1'i seal saadaval, vali aint välja. Kõige mahedam vast see [url=
http://mobile.de/SIDjaRgTiRxyq97yF4oSHs ... 623&top=50&]M1[/url]
Rariteedid mobile'st
Postitatud: 08.12.2003 16:24 53
Postitas kimmo
veel üks oldtimer
Postitatud: 08.12.2003 16:35 46
Postitas kimmo
Postitatud: 08.12.2003 20:35 38
Postitas Lauri_L
Leidsin veel sellise tekstilõigu M1 kohta:
That's hardly surprising when you consider that the M1 was developed in three versions: a 277-horsepower road car, built mainly to satisfy the 400-unit homologation minimum; a Group 4 racer with 470 bhp and suitable body and chassis modifications; and a Group 5 car with about 850 bhp from a reduced-capacity (3.2-litre) turbocharged engine (the others had normally aspirated 3.5-liter powerplants). The Group 4 version was the one run in Procar.
Ei teadnudki, et 850hj versioon kunagi ilmavalgust nägi

Ei tea muidugi, kas see vastab tõele, materjalid M1 mitteametlikult kodukalt.
Postitatud: 08.12.2003 20:40 13
Postitas Lauri_L
Kusjuures, ühte sellist Isetta versiooni nägin aastate eest, külastades ekskursiooniga Itaaliat. Sealsetel tiheda liiklusega kitsastel teedel selline masin kindlasti asja eest väljas. Sõitis sellega üks vanem habetunud härra. Auto tundus igapäevasõidukina (ei läikinud ega olnud nagu prillikivi).