Saksakeele oskajad ehk pajatavad täpsemalt

SIIN on veel teste ja erinevaid võrdluseid BMW'dega.
EDIT: tõlkimiseks www.babelfish.altavista.com abiks
Quattro on ALATI neliveoline - keskdiffriks on torsen nimelt (tegelikult parim asi mida neliveos on võimalik kasutada).Juss kirjutas:No põhiline joon on ikka see sama, et xDrive töötab sama hästi ja sama turvaliselt ning kindlalt kui Quattro ainult et kiiremini kuna info tuleb üle stabiilsuskontrolli kiiremini, kui audi süsteemi puhul ning auto reageerib kiiremini.
Kui aga stabiilsuskontroll välja lülitada siis pakub ta oskustega juhile väga palju sõidumõnu mida Quattro puhul ei saa.
Samuti on vahe veoskeemi ülesehituse põhimõttes. Quattro on esiveoline kus kasutatakse vajadusel ka tagasilda. BMW'l vastupidi.
Nagu Alar juba kirjutas, ei ole see vimane väide õige. Samuti saab ka Quattroga väga mõnusalt külg ees sõita.Juss kirjutas: Kui aga stabiilsuskontroll välja lülitada siis pakub ta oskustega juhile väga palju sõidumõnu mida Quattro puhul ei saa.
Samuti on vahe veoskeemi ülesehituse põhimõttes. Quattro on esiveoline kus kasutatakse vajadusel ka tagasilda. BMW'l vastupidi.
ja sellest samast reklaamist kusagil oli juttu, et kuidas seda tehti. auto oli kinnitatud vintsi külge ja vints tõmbas masina üles. audi ise olevat suutnud ainult poole peale liikuda. samas mul vahet pole kumb neist kõrgemale mäkke ronib! BMW on ikkagi korraliku inimese mugav igapäevaliikur mitte mingite metsavendade masin.kollerimees kirjutas:Kunagi jooksis isegi audi reklaam kus ta sõitis suusahüppe torni ülesse ja ma ei usu,et sinna bemar oleks järgi läinud.
sellest oli ka video kuidas seda tehti, vints oli jah ohutuseks.kollerimees kirjutas:vints oli ohutuseks vaid seal ja sellega lasti auto pärast alla.Sellest on palju juttu olnud.
Veidi vana teema üleskaevamine, aga et oleks välistatud, et keegi sellest valesti aru saab, siis suts vanem quattro (V gen.) on tavaolekus 60% vejõust taha ja 40% ette. (mida siis muudetakse vastavalt antud torseni piiridele). Viimasel generatsioonil vist veel lisasi. Mis oluline, et asi põhineb ikka torsen difril, mis on just kiirem, kui misiganes muu "mõtlev" nelivedu. Kus torsen reageerib koheselt, seal arvuti võib jäädagi mõtlema (juhuseid olnud).Juss kirjutas:No põhiline joon on ikka see sama, et xDrive töötab sama hästi ja sama turvaliselt ning kindlalt kui Quattro ainult et kiiremini kuna info tuleb üle stabiilsuskontrolli kiiremini, kui audi süsteemi puhul ning auto reageerib kiiremini.
Kui aga stabiilsuskontroll välja lülitada siis pakub ta oskustega juhile väga palju sõidumõnu mida Quattro puhul ei saa.
Samuti on vahe veoskeemi ülesehituse põhimõttes. Quattro on esiveoline kus kasutatakse vajadusel ka tagasilda. BMW'l vastupidi.
Muide, kui traditsioonidest rääkida siis Audi sai oma nelikveo süsteemi just volks wagenilt.matt kirjutas:
Ahaa, kui lisada oma arvamus, siis keegi kirjutas huvitavalt:
---------------------------------------------------------------------
Muidu enda arvamaus on, et ühed on sellel alal legendaarsed autofirmad, kellel on traditsioonid ning kes teevad oma müüki toetudes end tõestanud (vastupidavus, madal hoolduskulu jm) 4WD süsteemile (Audi, Subaru jne).
Teistele autotootjatele (a'la VW, BMW jne) on neliveo lisamine lihtsalt üks müüginipp ja teiste 4wd tootjate turusegmendist osa saamine. Mingi revolutsiooni saavutamine pole oluline. "
---------------------------------------------
Wikipedia väidab, et sul pole õigus.Kristo_V kirjutas:audi oli esimene kes hakkas üldse nelivedu kasutama ja audi ka selle välja töötas
The first ever four-wheel drive car (as well as hill-climb racer) with combustion engine, the Spyker 60 H.P., was presented in 1903 by Dutch brothers Jacobus and Hendrik-Jan Spijker of Amsterdam. The two seater sports car, which was also the first ever car equipped with a six-cylinder engine and featured, as another novelty, brakes for all four wheels, is nowadays exhibit of the Louwman Collection (the former Nationaal Automobiel Museum) at Raamsdonksveer in The Netherlands.
OT: Need inimesed, kellest Sa kuuled/näed reporteri ja krimi uudistestscrew kirjutas:Kes see nii hull ikka on et lumega selliseid möödasõite teeb.
Oli vist jah Porsche'l esimene nelivedu - mingil ratastega kaarikul igal rattal oma elektrimootor.Zipp kirjutas:kinkisin sõbrale porsche raamatu sünnipäevaks siis seal oli ka kirjas et esimene 4vedu oli porschel...Imre993 kirjutas:Kui ma ei eksi, siis esimene pidev nelivedu oli Lohner-Porsche Mixte`l (1901-1905) Autol oli igas rattarummus elektrimootor.
Kas ta mitte 180'st alates ennast tagaveoliseks ei lülitanud. Mul niimoodi meelde jäänud.HannesT kirjutas:Olin Audi omanik ja seal on see teema pidevalt üleval. Põhierinevuseks mina loeks seda, et mõnes päriselu situatsioonis ei oska bemari elektroonika midagi teha ja teiseks on x-drive kiirustel üle 120 tagaveoline. Niiet lumisel teel 140kmh möödasõidul ta suurt ei aita.