BMW 547i Hatrge??
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 24.12.2003 03:43 28
BMW 547i Hatrge??
keegi teab sellest autost lähemalt midagi? asi on vahelduva eduga erinevates platsides mingi 3a müügil olnud. lõhnab mingi rämeda mootorikala järgi.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=37698
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=37698
rohkem aktsiooni!!!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ei, see peaks olema ikka õige, Hartge 540 4.7 om õige nimi. Ja natuke hobusid on tagasihoidlikult öeldud- õige Hartge mootor on 350 hj 4.7 seeria 286 hj 4.4 asemel. Saksas maksab see hingehinda. Kas see on õige või mingi podjobka, ei tea praegu, aga vanasti oli selle auto nimi passis ikka Hartge, mitte bmwMartin_R kirjutas:Või siis veidi rämeda hinna järgi? Ei tea nüüd, kas see Hartge nimi peaks tava 540-le ca 100 000 krooni lisama. Aasta ka ju mitte kõige uuem enam - varsti 8 aastat vana auto. Palju neid rahakaid BMW fänne ikka on.

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Hartge 4,7 on aseaine enne M5 tulekut, samasuguse auto tegi ka Hamann
M3 mootori abiga. Minu andmed, et on õige asi pärinevad ühelt BRC töötajalt, kes on pabereid näinud. Sellest 4.4 mootorist nii 70 lisajõudu võtta pole nii lihtne, arvestades, et mootori alumine pool on pehme nagu p***, siis minuteada kasutas Hartge nii töömahu suurendamiseks kui ka laialilendamise vältimiseks mingit isetreitud (billet) väntvõlli ning kergsulamist (titaan?) kepse.
Võrdlus, mis natuke seletab seda hinda - ja mingist 0,1 sek on asi siiski väga kaugel
Hartge 4,7 BMW 540i 4.4 6-speed
4722 cc 4398 cc
340 hj (osad ka 350) 286 hj
490 Nm 440 Nm
0-100 5,3 sek 0-100 6,4 sek
280 kmh 250 kmh piiratud
hind 1997 - 152 000 DEM Hind 1998 - 98 000 dem
Et tegelikult pakub asi M5-ga samu näitajaid ja maksab ka samapalju-viimane M5 maksis saksas alates 140 000 dem'i.
M3 mootori abiga. Minu andmed, et on õige asi pärinevad ühelt BRC töötajalt, kes on pabereid näinud. Sellest 4.4 mootorist nii 70 lisajõudu võtta pole nii lihtne, arvestades, et mootori alumine pool on pehme nagu p***, siis minuteada kasutas Hartge nii töömahu suurendamiseks kui ka laialilendamise vältimiseks mingit isetreitud (billet) väntvõlli ning kergsulamist (titaan?) kepse.
Võrdlus, mis natuke seletab seda hinda - ja mingist 0,1 sek on asi siiski väga kaugel
Hartge 4,7 BMW 540i 4.4 6-speed
4722 cc 4398 cc
340 hj (osad ka 350) 286 hj
490 Nm 440 Nm
0-100 5,3 sek 0-100 6,4 sek
280 kmh 250 kmh piiratud
hind 1997 - 152 000 DEM Hind 1998 - 98 000 dem
Et tegelikult pakub asi M5-ga samu näitajaid ja maksab ka samapalju-viimane M5 maksis saksas alates 140 000 dem'i.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Seda ma polegi kahtluse alla seadnud, et tegu on Hartge originaaltootega, kuid mida sellisega siin peale hakata. Kiirem on ta kindlasti, kui standard 540, kuid palju on meil inimesi, kes on nõus selle eksootika eest 100 000 juurde maksma?
Tegu on ikkagi friigiautoga, sest tavaline kodanik ei oska Eestis sellega midagi peale hakata. BMW keskusest saadetakse ta kukele nii hoolduse kui varuosade letist. Isegi kui enamus osi on BMW-ga samad, on BMW tähised maha freesitud ja kokkuvõttes ei tea kunagi, kas tal on näiteks 540 pidurikettad või M5 omad või midagi sootuks kolmandat. Mäletan kunagi, kuidas üks (väga) kaugelt tuttav oma Alpina B10-t püüdis remontida ja ega ta abi eriti kusagilt ei saanud.
Pealegi nagu Aare ütles, on mootor portselanist ja seega on tema eluiga kuidagi prognoosimatu. Olen jumala kindel, et kel selline raha olemas, ostab pigem 2000 aasta 540i. Kuidagi turvalisem variant.
Tegu on ikkagi friigiautoga, sest tavaline kodanik ei oska Eestis sellega midagi peale hakata. BMW keskusest saadetakse ta kukele nii hoolduse kui varuosade letist. Isegi kui enamus osi on BMW-ga samad, on BMW tähised maha freesitud ja kokkuvõttes ei tea kunagi, kas tal on näiteks 540 pidurikettad või M5 omad või midagi sootuks kolmandat. Mäletan kunagi, kuidas üks (väga) kaugelt tuttav oma Alpina B10-t püüdis remontida ja ega ta abi eriti kusagilt ei saanud.
Pealegi nagu Aare ütles, on mootor portselanist ja seega on tema eluiga kuidagi prognoosimatu. Olen jumala kindel, et kel selline raha olemas, ostab pigem 2000 aasta 540i. Kuidagi turvalisem variant.
E32 750i (1994)
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt: