1. leht 1-st

BMW 547i Hatrge??

Postitatud: 24.12.2003 03:48 25
Postitas ActionJackson
keegi teab sellest autost lähemalt midagi? asi on vahelduva eduga erinevates platsides mingi 3a müügil olnud. lõhnab mingi rämeda mootorikala järgi.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=37698

Postitatud: 24.12.2003 09:58 37
Postitas Martin_R
Või siis veidi rämeda hinna järgi? Ei tea nüüd, kas see Hartge nimi peaks tava 540-le ca 100 000 krooni lisama. Aasta ka ju mitte kõige uuem enam - varsti 8 aastat vana auto. Palju neid rahakaid BMW fänne ikka on.

Postitatud: 24.12.2003 10:14 00
Postitas eero
Üsna vana ja palju sõitnud on selle hinna kohta tõesti. Ju ta "tavalisest 540-st" vähe kiirem ka on, aga palju see kiirenduse lisakümnendiku hind tuleb :) ?

Postitatud: 24.12.2003 18:45 36
Postitas Aare
Martin_R kirjutas:Või siis veidi rämeda hinna järgi? Ei tea nüüd, kas see Hartge nimi peaks tava 540-le ca 100 000 krooni lisama. Aasta ka ju mitte kõige uuem enam - varsti 8 aastat vana auto. Palju neid rahakaid BMW fänne ikka on.
Ei, see peaks olema ikka õige, Hartge 540 4.7 om õige nimi. Ja natuke hobusid on tagasihoidlikult öeldud- õige Hartge mootor on 350 hj 4.7 seeria 286 hj 4.4 asemel. Saksas maksab see hingehinda. Kas see on õige või mingi podjobka, ei tea praegu, aga vanasti oli selle auto nimi passis ikka Hartge, mitte bmw :roll:

Postitatud: 24.12.2003 22:07 59
Postitas Muhv
Kui too on see endine Sunman ... bemari, siis ütleb rahvapärimus, et Alptomi Tom sebis selle uuena hartge väravast.

Postitatud: 25.12.2003 11:40 20
Postitas Aare
Hartge 4,7 on aseaine enne M5 tulekut, samasuguse auto tegi ka Hamann
M3 mootori abiga. Minu andmed, et on õige asi pärinevad ühelt BRC töötajalt, kes on pabereid näinud. Sellest 4.4 mootorist nii 70 lisajõudu võtta pole nii lihtne, arvestades, et mootori alumine pool on pehme nagu p***, siis minuteada kasutas Hartge nii töömahu suurendamiseks kui ka laialilendamise vältimiseks mingit isetreitud (billet) väntvõlli ning kergsulamist (titaan?) kepse.

Võrdlus, mis natuke seletab seda hinda - ja mingist 0,1 sek on asi siiski väga kaugel

Hartge 4,7 BMW 540i 4.4 6-speed

4722 cc 4398 cc
340 hj (osad ka 350) 286 hj
490 Nm 440 Nm
0-100 5,3 sek 0-100 6,4 sek
280 kmh 250 kmh piiratud
hind 1997 - 152 000 DEM Hind 1998 - 98 000 dem

Et tegelikult pakub asi M5-ga samu näitajaid ja maksab ka samapalju-viimane M5 maksis saksas alates 140 000 dem'i.

Postitatud: 28.12.2003 21:43 54
Postitas Martti
See on minuarust mingi teine Hartge, mis alles kevad/suvi 2003 toodi Eestisse. Aarel õigus, et see auto on tava 540-st ikka kiirem küll ja mitte vähe aga rahvajutt räägib, et teelpüsimise ja piduritega pidi probleem olema (stock?).

Postitatud: 29.12.2003 10:18 16
Postitas Martin_R
Seda ma polegi kahtluse alla seadnud, et tegu on Hartge originaaltootega, kuid mida sellisega siin peale hakata. Kiirem on ta kindlasti, kui standard 540, kuid palju on meil inimesi, kes on nõus selle eksootika eest 100 000 juurde maksma?

Tegu on ikkagi friigiautoga, sest tavaline kodanik ei oska Eestis sellega midagi peale hakata. BMW keskusest saadetakse ta kukele nii hoolduse kui varuosade letist. Isegi kui enamus osi on BMW-ga samad, on BMW tähised maha freesitud ja kokkuvõttes ei tea kunagi, kas tal on näiteks 540 pidurikettad või M5 omad või midagi sootuks kolmandat. Mäletan kunagi, kuidas üks (väga) kaugelt tuttav oma Alpina B10-t püüdis remontida ja ega ta abi eriti kusagilt ei saanud.

Pealegi nagu Aare ütles, on mootor portselanist ja seega on tema eluiga kuidagi prognoosimatu. Olen jumala kindel, et kel selline raha olemas, ostab pigem 2000 aasta 540i. Kuidagi turvalisem variant.

Postitatud: 29.12.2003 10:23 03
Postitas eero
:shock: Poleks nii suurt vahet oodanud!
Siis pole midagi siin kobiseda küll. Oleks mõnda kümnendikku arvanud.

Aga kast on tal (neil) manuaal või on steptronicut ka?

Postitatud: 02.01.2004 22:34 29
Postitas Ivar
ma ei tahaks nüüd pead anda :oops: :oops: , kuid tundub ka mulle, et see on ikka see sama, mis seisnud mitu aastat erinevatel platsidel, alates BRC-st.

Postitatud: 03.01.2004 00:42 16
Postitas Margus_H
Kui kellelgi tõsine ostuhuvi, siis PS abiks, üht-teist ajaloost tean ja proovisõitu ka teinud sellega. See konkreetne isend ei ole kindlasti auto, mille ostmiseks/liisingu maksmiseks panna oma viimane raha, tasub arvestada koheste lisakulutustega, aga siiski - fänni see ei tohiks heidutada.