
"Porno"
"Porno"
Eriti kõvad on tagatuled. Mõistatus laiale ringile - mis autolt need on?


BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Photoshop vaevalt, kuna asi on eBay's müügis... $15000soon kirjutas:tekib kahtlus, et keegi on photoshopis kätt harjutanud.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2451308937
See sinine on juba ombes sama lahe nagu Mati Leivategija roosa sapakas. Rõõmsavärviline kuid igatepidi täiesti totter auto.
Kahju muidugi, et üks hea auto (E21) jälle vähem siin päikese all, kuid tegelikult on see asi vähemalt korralikult ehitatud. Disain ja idee on küsitav, kuid viimistlus ja teostus korralik. Mitte selline nagu meie kohalikul "sinisel" (e34 - tuuninguvõistluse võitja). Vaat see on küll jube.
Kahju muidugi, et üks hea auto (E21) jälle vähem siin päikese all, kuid tegelikult on see asi vähemalt korralikult ehitatud. Disain ja idee on küsitav, kuid viimistlus ja teostus korralik. Mitte selline nagu meie kohalikul "sinisel" (e34 - tuuninguvõistluse võitja). Vaat see on küll jube.
E32 750i (1994)
küll pole sellest sinisest vaimustuses, kuid.....Martin_R kirjutas:See sinine on juba ombes sama lahe nagu Mati Leivategija roosa sapakas. Rõõmsavärviline kuid igatepidi täiesti totter auto.
Kahju muidugi, et üks hea auto (E21) jälle vähem siin päikese all, kuid tegelikult on see asi vähemalt korralikult ehitatud. Disain ja idee on küsitav, kuid viimistlus ja teostus korralik. Mitte selline nagu meie kohalikul "sinisel" (e34 - tuuninguvõistluse võitja). Vaat see on küll jube.
kuid kui ta ikka nii jube on, siis ta ju ei võidaks tuuninguvõistlusi. või tahtsid sa lihtsalt öelda, et sulle ei meeldi üldse tuunitud autod kui sellised? mulle ka ei meeldi paljud asjad (autod), aga....
aga neid on ju nii palju

Mulle tundub, et inimesed vaimustuvad sellest sinisest E34-st seepärast, et nad pole midagi niisugust enne näinud. Totaalselt ümber ehitatud auto võidab tuuninguvõistlustel alati selliseid autosid, millel on tehtud minimaalsed muudatused. See on loomulik, sest auto kallal on ropult tööd tehtud ja hirmasti raha kulutatud. Inimestele jääb ta vähemalt meelde (sama asi, mida sa ise rõhutasid selle BMW Civicu juures).soon kirjutas: küll pole sellest sinisest vaimustuses, kuid.....
kuid kui ta ikka nii jube on, siis ta ju ei võidaks tuuninguvõistlusi. või tahtsid sa lihtsalt öelda, et sulle ei meeldi üldse tuunitud autod kui sellised? mulle ka ei meeldi paljud asjad (autod), aga....
aga neid on ju nii palju
Ent küsimus on teostuses ja teatud asjade kokku sobivuses. Minu arvates BMW-le kapoti sisse teravate servadega aukude raiumine pole märk heast maitsest. Samuti maani ulatuvad plastikust stanged, millel pole mingit sidet ega seost BMW ülejäänud disainisuundadega (lihtsalt mingi mehe nägemus, et - teeme sihukesed, need on suured ja ägedad). Samuti need küljed - kui laiad koopaääred meeldivad, siis miks peavad need olema nii ilgelt laiad, et autole jääb selline punnis põskedega hamstri nägu pähe. Vana M3 on näiteks, et mõõdukat laiendid võivad vägagi maskuliinsust lisada. Laiendused oleks võinud vabalt olla, kuid need konkreetsed ületavad igasuguse maitsekuse piiri.
Ja siis salong - kõik võimalikud restid on välja visatud, et sinna asemele midagi muud ja sobimatut ehitada. Mingid kellad või TV ekraan. Tagatipuks otsustas minu jaoks asja see, et mees oli otsustanud väärispuidust liistud SINISEKS värvida.
Tehniliselt ei oska teda kommenteerida, kuid ilmselt on tegu üsna õnnestund ehitusega.
Mulle meeldivad tuuningautod küll. Alpina oskab BMWst väga kenasid mudeleid kohandada. Samuti M-technik detailid on väga kenad. Ja minu arvates näeb suurte valuvelgedega standard M5 ikka palju agressiivsem välja kui see sinine E34.
E32 750i (1994)
nojah... küsimus ju tegelikult ongi mõõdutundes. et ühelt maalt tuleb mingi hullustus peale ja hakkad mõtlema, et kui teha, siis ikka teha täiega. samas - kui ise tegija tulemuse üle õnnelik on, siis on ju ok.
hetkel seoses oma e30ga palju mõtteid ja loodan, et saavutan tulemuse, millega jään rahule ise ja et ei satu sellisesse seisu, nagu selle e34 omanik siin foorumis. ühesõnaga - oleks ikka ju tore, kui saad tulemuse, millega ise rahul ja teised ka. sellest tulenevalt siis nii palju minu mõtteid seoses autode välimuse ja jumal teab millega. ärge näkku lööge.
hetkel seoses oma e30ga palju mõtteid ja loodan, et saavutan tulemuse, millega jään rahule ise ja et ei satu sellisesse seisu, nagu selle e34 omanik siin foorumis. ühesõnaga - oleks ikka ju tore, kui saad tulemuse, millega ise rahul ja teised ka. sellest tulenevalt siis nii palju minu mõtteid seoses autode välimuse ja jumal teab millega. ärge näkku lööge.
siin on lihtsalt inimesed kes originaali austavad ja arvavad, et see on ainuõige tee.hetkel seoses oma e30ga palju mõtteid ja loodan, et saavutan tulemuse, millega jään rahule ise ja et ei satu sellisesse seisu, nagu selle e34 omanik siin foorumis. ühesõnaga - oleks ikka ju tore, kui saad tulemuse, millega ise rahul ja teised ka. sellest tulenevalt siis nii palju minu mõtteid seoses autode välimuse ja jumal teab millega. ärge näkku lööge.
isklikult arvan, et see punane on täiesti mõttetu auto. ainult epputamise värk. sellise inimese auto kes tahab, et talle järgi vaadatakse kui mööda sõidab
sinise kohta ei oskagi nagu seisukohta võtta... täpselt seal piiri peal. oleks midagi veel siis läheks juba rämedaks.
Mehed te olete masendavalt magedad !!!!!
Loen neid postitusi ja mõtlen......
kui tänaval sõidaks vastu BMW mida pole varem näinud ja disainilt oleks ta erinev siis kohe teeks pildid riputaks foorumisse ülesse ja ropendaks sinna juurde organid ja suguelundid , et kui jube ..õudne ... appi ma minestan jne texti. Kui juhtuks nii , et see on seeriatootmise pill siis jääks pooltel suu lukku ja inisetaks veel edasi kuni 3 a pärast kõik isendiga harjund on jne.
Millest mul selline väide. OK võin mõnedele sabapeale astuda aga mis siis ikka. Võtke nüüd tänase seisuga sellest teemast ülemine ehk 7 BMW teema ja vaadake pilte. Kui see pilt oleks enne müüke kuskilt suvaliselt netilehelt üles leitud siis kohe oleks ropendatud et mingid külavennad on räigelt tuuninud ja BMW näo täiega ära rikkunud. BMW - Klubi = räige bmw keremoonutajate vihkajate seltskonnaga. Mis vahet on sellel punasel ja sinisel ?? vahe vaid et sinist on rohkem moondatud . Punane peaks ju ok olema kui tuled oleks teised ?? on nii VÄ ?? . Mage ja pealiskaudne lampimine kui pole asja oma silmaga näinudgi. See töö mida on asjadega tehtud on hoopis midagi muud kui lihtsalt M või tehase kauni spoila külgearetamine. Olen mõningate isetehtud autoprojektidega ikka äärepealselt tutvunud ja kõik see ei ole ainult pahtli ja plastikuga taidlemine. See on ränk töö ja kui see peaks valmis saama siis ole näha mis asjast sai ja üldjuhul ei jää need kunagi viimaseks projektiks ja arenevad pidevalt kes paremuse ja kes veelparemuse poole. Üldjuhul kogemustega hullemaks ei lähe. Väga huvitav on just vaadata asjade kokkusobituvust ja kuidas lahendused on leitud. Leivategija on pmaettenähtus ja teda nüüd küll laimata ei tasuks. Oma hea idee on tal tugev ja need aiataha läinud projektid ei kaalu alla seda mis nn "õnnestunud" on . Raha paneb ikkagi asjad paika ja meeskonnatöö on selllise asjapuhul parim kuigi leidub ka üksikinsenere kes on 10 meheeest. See on omaette teema ja maailm kus sellised aretajad elavad , meie sinna ei kuulu ja loomulikult mida ise ei oska on kulmualt kadetseda ja kiruda siga hea küll.
Sorry aga tundus selline a 12 aastaste tatikate targutamisrubriik.
Loen neid postitusi ja mõtlen......
kui tänaval sõidaks vastu BMW mida pole varem näinud ja disainilt oleks ta erinev siis kohe teeks pildid riputaks foorumisse ülesse ja ropendaks sinna juurde organid ja suguelundid , et kui jube ..õudne ... appi ma minestan jne texti. Kui juhtuks nii , et see on seeriatootmise pill siis jääks pooltel suu lukku ja inisetaks veel edasi kuni 3 a pärast kõik isendiga harjund on jne.
Millest mul selline väide. OK võin mõnedele sabapeale astuda aga mis siis ikka. Võtke nüüd tänase seisuga sellest teemast ülemine ehk 7 BMW teema ja vaadake pilte. Kui see pilt oleks enne müüke kuskilt suvaliselt netilehelt üles leitud siis kohe oleks ropendatud et mingid külavennad on räigelt tuuninud ja BMW näo täiega ära rikkunud. BMW - Klubi = räige bmw keremoonutajate vihkajate seltskonnaga. Mis vahet on sellel punasel ja sinisel ?? vahe vaid et sinist on rohkem moondatud . Punane peaks ju ok olema kui tuled oleks teised ?? on nii VÄ ?? . Mage ja pealiskaudne lampimine kui pole asja oma silmaga näinudgi. See töö mida on asjadega tehtud on hoopis midagi muud kui lihtsalt M või tehase kauni spoila külgearetamine. Olen mõningate isetehtud autoprojektidega ikka äärepealselt tutvunud ja kõik see ei ole ainult pahtli ja plastikuga taidlemine. See on ränk töö ja kui see peaks valmis saama siis ole näha mis asjast sai ja üldjuhul ei jää need kunagi viimaseks projektiks ja arenevad pidevalt kes paremuse ja kes veelparemuse poole. Üldjuhul kogemustega hullemaks ei lähe. Väga huvitav on just vaadata asjade kokkusobituvust ja kuidas lahendused on leitud. Leivategija on pmaettenähtus ja teda nüüd küll laimata ei tasuks. Oma hea idee on tal tugev ja need aiataha läinud projektid ei kaalu alla seda mis nn "õnnestunud" on . Raha paneb ikkagi asjad paika ja meeskonnatöö on selllise asjapuhul parim kuigi leidub ka üksikinsenere kes on 10 meheeest. See on omaette teema ja maailm kus sellised aretajad elavad , meie sinna ei kuulu ja loomulikult mida ise ei oska on kulmualt kadetseda ja kiruda siga hea küll.
Sorry aga tundus selline a 12 aastaste tatikate targutamisrubriik.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Esimese osa kommentaariks:Cardo kirjutas:vahe vaid et sinist on rohkem moondatud . Punane peaks ju ok olema kui tuled oleks teised ?? on nii VÄ ?? . Mage ja pealiskaudne lampimine kui pole asja oma silmaga näinudgi.
... meie sinna ei kuulu ja loomulikult mida ise ei oska on kulmualt kadetseda ja kiruda siga hea küll.
Mul pole vaja asja oma silmaga näha, kui auto proportsioonid on nii p...se pandud kasvõi selle totaalselt üle piiri mindud tagastangega. Ja veel tekib mul oma arvamus sellistest "ise-veel-kihvtimaks" disainijatest, kes keevitavad BMW-le külge disainielemendi, mis on mõeldud ainult tagamootoriga autodele. A'la "olen mingil ägedal spordikal sellist asja näinud - jõle lahe oli". See on möödapanek, mida ei saa kuidagi ilusate ja omanäoliste hulka ligitada, vaid puhtal kujul maitsetus. Inimesel polnud disaini põhireeglitest (veel vähem aerodünaamikast) mitte mingit ettekujutust. Ja kui auto välimus tehakse vaid selle pärast ümber, et naistele ja jobudele meeldida, siis polegi siin midagi rääkida ju.
Teise osa kommentaariks:
Ma tunneks end isetegijate kirumisel oluliselt halvemini, kui ma poleks oma väikeste kännudega valmis ehitanud ühte Vene päritolu autot, mille ostis viimaks väärika raha eest ära Rootsi autokollektsionäär ja vedas selle oma kodumaale sõpradele imetlemiseks.
E32 750i (1994)
Eks ta suhteline värk pole.
On ju inimesi, kellel ei ole respecti BMW kui margi vastu, vaid kelle töö auto kallal kannab üksnes kunstilist eesmärki. Ja kunsti vallas pole midagi parata - ühele meeldib barokk, teisele rokokoo.
Ei hakkaks kummagi auto ümberehitajat sõimama - igalühel on omad eesmärgid - mõnel on originaali säilitamine, teisel stiilne edasiarendus ja kolmandal lihtsalt võimalikult omapärane sõiduk teha - ei saa ju sundida, et kõigi jaoks ühed ja samad väärtushinnangud kehtiksid.
On ju inimesi, kellel ei ole respecti BMW kui margi vastu, vaid kelle töö auto kallal kannab üksnes kunstilist eesmärki. Ja kunsti vallas pole midagi parata - ühele meeldib barokk, teisele rokokoo.
Ei hakkaks kummagi auto ümberehitajat sõimama - igalühel on omad eesmärgid - mõnel on originaali säilitamine, teisel stiilne edasiarendus ja kolmandal lihtsalt võimalikult omapärane sõiduk teha - ei saa ju sundida, et kõigi jaoks ühed ja samad väärtushinnangud kehtiksid.
Pornoks pole nüüd küll vaja kumbagi masinat nimetada. Mõlemaga rohkem vaeva nähtud, kui pooled siinsetest ettegi kujutada oskavad. Iga auto on eriline ja seda just tema omanikule. See mida keegi on enesele teinud vastavalt oma soovidele, võimalustele ja äranägemisele, ei tohiks olla meie kritiseerida. Piisab lihtsalt sellest, et kas meeldib või mitte.
Igalühel pole hunnikutes raha auto omapäraseks muutmisse tampida. Kuid see natukenegi, mida võimaldatakse valmistab omanikule rohkem rõõmu, kui mõnel rikkal seltsimehel terve nö tuunitud masin.
Seega austus mõlemale autole ja inimestele, kes antud eksemplarid valmis tegid.
Ja minu arvamus masina välimusest selline, et punane pole minu maitsele, kuid sinine pani kohe süljenäärmed tööle, nii et tatti suunurgast uuriketina tuleb...
Igalühel pole hunnikutes raha auto omapäraseks muutmisse tampida. Kuid see natukenegi, mida võimaldatakse valmistab omanikule rohkem rõõmu, kui mõnel rikkal seltsimehel terve nö tuunitud masin.
Seega austus mõlemale autole ja inimestele, kes antud eksemplarid valmis tegid.
Ja minu arvamus masina välimusest selline, et punane pole minu maitsele, kuid sinine pani kohe süljenäärmed tööle, nii et tatti suunurgast uuriketina tuleb...

-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Iga inimene paneb elus nähtud asjadele ja juhtumitele hinnangu ikka oma väljakujunenud eelistuste ja seisukohtade põhjal. Kui ikka mainitud autode nägemine tekitab tahtmise sitasti öelda, siis tuleb ka öelda.
See on ka internetifoorumite, newsgruppide jms mõte, et igaüks saaks oma arvamuse välja öelda. Ainult sellepärast, et arvamus on teistsugune kui enamusel, ei peaks küll oma arvamust välja ütlemata jätma.
Ja kui lõpptulemus ei meeldi, siis ei loe ka see midagi, kes ja kui palju tööd selle tulemuse saavutamiseks on teinud.
Kui mõnda autoomanikku häirib, et tema autot argumenteeritult kritiseeritakse, siis on see selle inimese enda probleem.
Ehk siis minu jutu point - oma arvamust võib ja tuleb avaldada ka siis kui see mõnele inimesele ei pruugi meeldida.
See on ka internetifoorumite, newsgruppide jms mõte, et igaüks saaks oma arvamuse välja öelda. Ainult sellepärast, et arvamus on teistsugune kui enamusel, ei peaks küll oma arvamust välja ütlemata jätma.
Ja kui lõpptulemus ei meeldi, siis ei loe ka see midagi, kes ja kui palju tööd selle tulemuse saavutamiseks on teinud.
Kui mõnda autoomanikku häirib, et tema autot argumenteeritult kritiseeritakse, siis on see selle inimese enda probleem.
Ehk siis minu jutu point - oma arvamust võib ja tuleb avaldada ka siis kui see mõnele inimesele ei pruugi meeldida.
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
ü
pornoks võiks siia panna mõne foorumi kasutaja auto! äkki?
need on siin kaks ilusat autot,kuid mõnele on tähtis märk ja et penavoolikul on bmw logo siis küll
need on siin kaks ilusat autot,kuid mõnele on tähtis märk ja et penavoolikul on bmw logo siis küll

-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: ü
Miks ka mitte, ma arvan, et see sobib ka suurepäraselt:pahadeplaneet kirjutas:pornoks võiks siia panna mõne foorumi kasutaja auto! äkki?
need on siin kaks ilusat autot,kuid mõnele on tähtis märk ja et penavoolikul on bmw logo siis küll
http://www.carrating.org/car.php?1508