SPLIT: Soomeri M3
SPLIT: Soomeri M3
tanelp
millal siis Soomeriga kokku saad?
millal siis Soomeriga kokku saad?
Kõigil meestel pole kahjuks aega jalaga segada.tanelp kirjutas:No ma usun, et kui keegi ostab endale oma raha eest M3, siis teab ta ise kõige paremini, mida ta sellega pihta hakkab. Vaevalt, et ta hakkab forumistide arvamuse kohaselt kohe rajaseadesse seda suruma. Aga see selleks.Kustas kirjutas:Pakun, et ringrajal see auto tunneb ennast kõige kodusemalt, kindlasti ka selle juhttanelp kirjutas:sellises väärtuses autoga on see küll IMO pointless.
Soomer lendas kuni 28. märtsini ära. Lubas siis intervjuu anda, eks me näe.
Kui veab, siis homme saan oma käed selle kallale.tanelp kirjutas:Soomer siis sedapuhku Chicagos.Kaido S kirjutas:Kui see tõesti tõsi on, siis on see väga hea uudis. Tänavad saavad värvilisemaks ja kui TanelP ei saa Soomeriga intervjuud tehtud, siis võib ta helistada Märtinile ja selle asja lõpuks korda ajada :-)

-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Tervist!
Pidasin oma lubadust ja viimaks pärast pikaajalist ootamist sain loa minna seda E30 M3 vaatama. Kahjuks ei olnud Tõnu Soomer ise seal, et mulle autost pikemalt pajatada, pidin omal käel katsutu ja nähtuga leppima. Käima ka ei saanud viimast panna, sest see kodanik, kes autot mulle näitas, ei pidanud vajalikuks selle pärast hakata akut peale panema hakata. Üldiselt temalt ma mingit informatsiooni ka ei saanud. Ainult nii palju, et auto on viimased 4 aastat seisnud, mida oli ka näha (tolm, kummid tühjad). Autol ei olnud 2003 aastast saati ka kindlustust ega ülevaatust. Iseenesest on tegemist "suhteliselt" tavalise M3ga, meisterdati selliseid kokku 5187.
Chassis number 0843308
Vehicle code 1001
Series E30
Model M3
Body type coupe
Catalog model ECE
Production date 1986 / 11
Engine S14
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer NONE
Additional Information for Vehicle code 1001
Production FROM : 1986/01/01 TO : 1988/08/31
Engine S14 B23
Engine Oil 5.00 Liter
Transmission Manual
Transmission Model Getrag 265/5
Transmission Oil 1.60 Liter
Rear Axle Oil 1.70 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 9.50 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 9.50 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
Remarks :
Engine oil content: in case of repair plus 0,5 l (oil cooler)
Ja viimaks pildid:

Fotoka ja pildistamisoskuse teemalised arvamused on täiesti vastunäidustatud!
Pidasin oma lubadust ja viimaks pärast pikaajalist ootamist sain loa minna seda E30 M3 vaatama. Kahjuks ei olnud Tõnu Soomer ise seal, et mulle autost pikemalt pajatada, pidin omal käel katsutu ja nähtuga leppima. Käima ka ei saanud viimast panna, sest see kodanik, kes autot mulle näitas, ei pidanud vajalikuks selle pärast hakata akut peale panema hakata. Üldiselt temalt ma mingit informatsiooni ka ei saanud. Ainult nii palju, et auto on viimased 4 aastat seisnud, mida oli ka näha (tolm, kummid tühjad). Autol ei olnud 2003 aastast saati ka kindlustust ega ülevaatust. Iseenesest on tegemist "suhteliselt" tavalise M3ga, meisterdati selliseid kokku 5187.
Chassis number 0843308
Vehicle code 1001
Series E30
Model M3
Body type coupe
Catalog model ECE
Production date 1986 / 11
Engine S14
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer NONE
Additional Information for Vehicle code 1001
Production FROM : 1986/01/01 TO : 1988/08/31
Engine S14 B23
Engine Oil 5.00 Liter
Transmission Manual
Transmission Model Getrag 265/5
Transmission Oil 1.60 Liter
Rear Axle Oil 1.70 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 9.50 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 9.50 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
Remarks :
Engine oil content: in case of repair plus 0,5 l (oil cooler)
Ja viimaks pildid:




















Fotoka ja pildistamisoskuse teemalised arvamused on täiesti vastunäidustatud!
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Mina ausalt öelda ei saanud aru, mille pärast see suur paanika "SIIN NÜÜD M3 PILDID" tekkis. Pole enne M3 oma silmaga näinud või. Oleks veel mingi erimudel a'la Cecotto või Europamaister mille ümber sellist lärmi lüüa. Pildil paistab üks kaunis keskmises seisukorras kõige tavalisel ja massilisem M3 mudel, millele analoogse igaüks võib minna saksmaalt 7000 euro eest osta ja restaureerida palju kulub 

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Sorry, läksin teema splittimisega veidi hoogu, ning Kaido viimane postitus käib siia teemasse :
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=100
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=100
GS
[quote="tanelp"]Tervist!
Pidasin oma lubadust ja viimaks pärast pikaajalist ootamist sain loa minna seda E30 M3 vaatama. Kahjuks ei olnud Tõnu Soomer ise seal, et mulle autost pikemalt pajatada, pidin omal käel katsutu ja nähtuga leppima. Käima ka ei saanud viimast panna, sest see kodanik, kes autot mulle näitas, ei pidanud vajalikuks selle pärast hakata akut peale panema hakata. Üldiselt temalt ma mingit informatsiooni ka ei saanud. Ainult nii palju, et auto on viimased 4 aastat seisnud, mida oli ka näha (tolm, kummid tühjad). Autol ei olnud 2003 aastast saati ka kindlustust ega ülevaatust. Iseenesest on tegemist "suhteliselt" tavalise M3ga, meisterdati selliseid kokku 5187.
Sorry, aga kas näiteks oli kokkulepitud omanikuga, et käima võib panna, siis on tavaliselt vaja ette teatada, et tahetakse käima panna peale 3 a. Üldiselt võid ka arvestada, et selliste mootorite käimapanemine ka maksab midagi ja keegi ei ole kohustatud giid olema. Kas muidu pildi pealt oleks paistma jäänud, et mootor töötab???
Pidasin oma lubadust ja viimaks pärast pikaajalist ootamist sain loa minna seda E30 M3 vaatama. Kahjuks ei olnud Tõnu Soomer ise seal, et mulle autost pikemalt pajatada, pidin omal käel katsutu ja nähtuga leppima. Käima ka ei saanud viimast panna, sest see kodanik, kes autot mulle näitas, ei pidanud vajalikuks selle pärast hakata akut peale panema hakata. Üldiselt temalt ma mingit informatsiooni ka ei saanud. Ainult nii palju, et auto on viimased 4 aastat seisnud, mida oli ka näha (tolm, kummid tühjad). Autol ei olnud 2003 aastast saati ka kindlustust ega ülevaatust. Iseenesest on tegemist "suhteliselt" tavalise M3ga, meisterdati selliseid kokku 5187.
Sorry, aga kas näiteks oli kokkulepitud omanikuga, et käima võib panna, siis on tavaliselt vaja ette teatada, et tahetakse käima panna peale 3 a. Üldiselt võid ka arvestada, et selliste mootorite käimapanemine ka maksab midagi ja keegi ei ole kohustatud giid olema. Kas muidu pildi pealt oleks paistma jäänud, et mootor töötab???
Ei ole jah, ja pakun, et enamik teisigi siin pole.Aare kirjutas:Mina ausalt öelda ei saanud aru, mille pärast see suur paanika "SIIN NÜÜD M3 PILDID" tekkis. Pole enne M3 oma silmaga näinud või. Oleks veel mingi erimudel a'la Cecotto või Europamaister mille ümber sellist lärmi lüüa. Pildil paistab üks kaunis keskmises seisukorras kõige tavalisel ja massilisem M3 mudel, millele analoogse igaüks võib minna saksmaalt 7000 euro eest osta ja restaureerida palju kulub
Nagu ka meph, ei leia ma sellest teemast ühtegi intervjuud, mis kvalifitseeruks intevjuu alla. Või olen ma kõik need aastad saanud mõistest "intervjuu" valesti aru.. vaevalt.tanelp kirjutas:Suvatse mõned postid tagasi ka lugeda. Või siis otsi splitist.meph kirjutas:Kuhu see paljulubatud intervjuu siis jäi? Hetkel on ainult pildid ja üldine sõna M3 speki kohta, mille igaüks saab netist välja otsida.
mis te norite inimest? soomerit ju ei olnud eestis ja ei saanud interviuud teha. krt. kas siis on raske inimest aidata? kaido s ju on sealt samast ja oleks võinud kommenteerida mõne sõnaga soomeri juttu selle auto kohta! ma varsti helistan ise ka E. Piirsalule või T.Soomerile ja küsin ise natuke infot.
miks te norite?
miks te norite?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
aga pange siia küsimused mis teid huvitavad ja ma prindin need välja, võtan diktofoni ja lähen tõnule külla.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.