Ma arvan et kommenteerida võiksid eelkõige just need, kes omanud või omavad sellel kerel autot, samuti ka mehaanikud. Ka teistel pole keelatud sõna sekka öelda.
Selliseid väiksemaid tüüpvigu pole nagu mõtet arvestada.

ei tea midagi..ma ostsin ka endale ühe e36....Aare kirjutas:kui võrrelda müügis olevaid samas hinnaklassis E34 ja E36, siis viimased on konkurentsivõimetult rohkem ära tallatud
ilmselt asi selles, et nad on analoogselt E30-ga nii saksas kui siin paljudele esimese kihutamisvaimustuse autodeks koos kaasnevate tagajärgedega, kus mootor on võimas, kuid tihend rooli ja pedaalide vahel ebapädev. omanik tihti peale auto ostmist kulutab raha vaid "tümpsu", "supakate" ja hiidlaiadele velgedele ja peale nende aksessuaaride on üldiselt probleeme endale tatrapudru ostmisegagi.
siin viskuvad E36 omanikud ennastohverdavalt ambasuuridele, kuid fakti see ei muuda - mida väiksem/odavam bmw mudel, seda rohkem ära trööbatud/remonti vajav see on. E36, mille hinnad algavad juba 30 tuhandest, on kahjuks samas rollis, mis hääbuv E30 siin mõned aastad tagasi oli.
laguneb ta rohkem mitte ehituslike iseärasuste, vaid selle tõttu, et enamik selle auto tarbijaid on sellised, nagu nad on. oma osa annab ka auto üldiselt õrnem ehitus ja suurem mass - kamazi õliga hüdrotõukurid üldiselt ei kesta (erinevalt E30 mehhaanilistest nookuritest) ja paar lollusega saab mootorist või muust kohast ka lahti.
au ja kuulsus siin sõna võtnud autoomanikele, kes selle 90% E36 omanike mainstreami sisse ei kuulu, teie autod on ilmselt korras ja ei lagune - kuid siiski on tegemist erandiga isegi Eesti mastaabis - mis teadupärast reeglit kinnitab.