1. leht 1-st
Turbo e30nele
Postitatud: 20.01.2004 15:24 48
Postitas DeeJay
Millisele e30nele oleks kõige parem turbot peale panna niiet tulemus kõige parem oleks? Palju see umbes maksma läheks? Kas Eestis sellist asja teeb ka keegi? Kui palju hobuseid oleks võimalik juurde saada?
Äkki mõni jagab enda teadmisi, plaanis kunagi kui rahaline seis paraneb asi käsile võtta!
Postitatud: 21.01.2004 01:25 14
Postitas Tzoots
Endal selline projekt käsil! 325 Turbo! Testide järgi peaks saama no nii 330 hobust.Aga odav lõbu see ei ole ja teadmisi võin siis jagada kui enda oma lõpuks valmis saan.
Postitatud: 21.01.2004 15:54 07
Postitas kaspar
100k, siis saad mingi lähes 400hj ja peaks kestma ka
Postitatud: 29.04.2004 21:02 11
Postitas mik79
400hj ja vaene tagasild lendab pika kaarega võssa kui sidurit päästad

Postitatud: 27.05.2004 19:43 46
Postitas sibula
mul 24 klapiline 2.5l mootor 141kw kui paneks sellele turbo palju see juurde annab.näit kas 324tb turbo sobiks mu autole.
Postitatud: 31.05.2004 23:57 59
Postitas Kristo_P
sibula kirjutas:mul 24 klapiline 2.5l mootor 141kw kui paneks sellele turbo palju see juurde annab.näit kas 324tb turbo sobiks mu autole.
Sa tahad diisel mootori turbo bensukale installida

(ei ole antud asjas eriti pädev kuid minuarust nagu ei klapi see asi)

Postitatud: 14.06.2004 09:44 41
Postitas sibula
525 kirjutas: Sa tahad diisel mootori turbo bensukale installida

(ei ole antud asjas eriti pädev kuid minuarust nagu ei klapi see asi)

turbo on ka aafrikas turbo . turbiin tootab nii diislal kui ka bens mootoril uhte moodi.
Postitatud: 27.06.2004 20:27 21
Postitas kix199
jäi üks selline asi silma:
BMW 300-sarja 6-syl. 325 iM Turbo ja asi müüa ning hinnaks 8500 eurot
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=108553

Postitatud: 27.06.2004 20:54 37
Postitas Aare
Vaatan diagnostikaotsa järgi, et vanal on Motronic peale jäetud. Huvitav, kas Soomes on ägedamad elektroonikud, et sellest nuiast asja sai? Esimese otsa Motronic oma võimalustelt väga piiratud asi. Turboauto peal sama, mis 486 arvutisse viimase N4S sisse toppida. Või kodumaised keemikud on lahjavõitu ja halavad siin hirmsatest "piirangutest".
Postitatud: 27.06.2004 21:22 19
Postitas truumu
Aare kirjutas:Vaatan diagnostikaotsa järgi, et vanal on Motronic peale jäetud. Huvitav, kas Soomes on ägedamad elektroonikud, et sellest nuiast asja sai? Esimese otsa Motronic oma võimalustelt väga piiratud asi. Turboauto peal sama, mis 486 arvutisse viimase N4S sisse toppida. Või kodumaised keemikud on lahjavõitu ja halavad siin hirmsatest "piirangutest".
pole nagu 2,5st Jetronicuga näinud, kõigil neil jagaja nuka otsas
või on siiski mõni variant tehase poolt?
Postitatud: 27.06.2004 21:30 31
Postitas Arvo
Aare kirjutas:Vaatan diagnostikaotsa järgi, et vanal on Motronic peale jäetud. Huvitav, kas Soomes on ägedamad elektroonikud, et sellest nuiast asja sai? Esimese otsa Motronic oma võimalustelt väga piiratud asi. Turboauto peal sama, mis 486 arvutisse viimase N4S sisse toppida. Või kodumaised keemikud on lahjavõitu ja halavad siin hirmsatest "piirangutest".
Sellel "nuial" pole häda midagi, Motronic ajus istub tavaline eprom mida on võimalik pc ja epromi burneriga vastavalt soovile ümber "kõrvetada"
Postitatud: 27.06.2004 22:14 40
Postitas priitv8
Arvo kirjutas:Sellel "nuial" pole häda midagi, Motronic ajus istub tavaline eprom mida on võimalik pc ja epromi burneriga vastavalt soovile ümber "kõrvetada"
Teoorias ongi nii, aga praktikas on küsimusi rohkem kui vastuseid! Sest kust Sa tead, kus ja mida kõrvetada? Tegelt on üks tubli jänki Jim Conforti aka LandShark kirjutanud selleks toreda Windowsi proge, millega saab kõiki mappinguid Exceli stiilis keerata ja väänata. Sealhulgas pöörete ja Vmax piirajat! Kahjuks on kuti sait juba mõnda aega "Under construction", aga netis rahvas veel mäletab:
http://www.bmwe30.net/links/Performance/
http://forum.bmwcarmagazine.com/topic.a ... C_ID=13752
PS kes tahab demoversiooni ise näppida, siis minu käest saab.
Postitatud: 28.06.2004 10:31 35
Postitas Arvo
Eks neid programme on veel teisigi, see demo endalgi olemas. Kunagi kui see sait veel üleval oli tekkis tõsine plaan see proge osta (Hind oli veidi üle 100$ vist, pro versioon kallim) aga keegi mailile ei vastanud

Postitatud: 28.06.2004 12:21 37
Postitas priitv8
Arvo kirjutas:Kunagi kui see sait veel üleval oli tekkis tõsine plaan see proge osta (Hind oli veidi üle 100$ vist, pro versioon kallim) aga keegi mailile ei vastanud

Tjah, mul on ka hinnakiri tollest ajast alles

.
Kusjuures, nii proge litsentsimehhanism kui ka vastavalt hinnastamine on tal kavalalt tehtud: see on per-ECU tüüp. Võimalik oli ka mingeid pakette osta, nt. 3 tüüpi korraga.
oleks meil siin ka mingi faili-ala olemas, paneksin ta kõigile foorumikasutajatele välja

.
Postitatud: 28.06.2004 12:30 12
Postitas Arvo
priitv8 kirjutas:
oleks meil siin ka mingi faili-ala olemas, paneksin ta kõigile foorumikasutajatele välja

.
Panin demo ajutiselt tõmbamiseks üles:
http://www.hot.ee/bmw6series/personal.exe
Postitatud: 29.06.2004 11:52 44
Postitas Tom
Ma kahtlen kas konkreetsel autol on aju näpitud, jookseb teine vaese 0,5 bari peal (sellist rõhku kannatab hädapärast isegi karpaga lasta).