860 lehekülge ja 5 kilo lugemist-vaatamist, seega kulub selle läbitöötamiseks ilmselt veel palju aega.
Aga paar asja jäid kohe silma.
1) juba 1975 katsetas BMW silindrite selektiivset väljalülitamist, aga kuna asi ei käinud nii pehmelt, kui BMW-lt oodatakse, läks projekt ajalukku.
2) vaid aasta peale M70 valmimist (1988) katsetati veel suuremat mootorit. Asi käis isegi E32 keres ära. Projekti koodnimi oli "Goldfisch".
Siin on mootori andmed:
Konfiguratsioon: V16, 60°, 32 klappi
Kaal: 310kg (+60kg vs M70)
Sil.dia./käik: 84/75 (sama mis M70)
Töömaht: 6651ccm
Surveaste: 8.8:1 (sama mis M70)
Võimsus: 408PS@5200
Väändemoment: 637Nm@3900
Juhtimine: 2xDME3.3
Tõestuseks ka mõned pildid. Siia juurde veel paar M70 esiisa-prototüüpi (M33 - 1972 ja M66 - 1977)




PS oleks selline E32 765i kunagi teoks saanud, oleks see täna lukkseppade unistus olnud
