Kas keegi on märganud, et BMW on teinud juhiabisüsteemides hullu hüppe edasi? Igatahes, kui võrrelda iDrive 6-te ja 7-t, siis on tunne, et analoogajastust on lõpuks jõutud digiajastusse. Täiesti uuel tasemel on hääljuhtimine. Teatad autole (mõnes mitte eesti keeles), et sul on pisut külm ja et ta võiks midagi teha, ning auto teatab vastu, et keeras su istekohal pisut temperatuuri kõrgemaks ja lülitas istmesoojenduse paari astme jagu sisse. Seejärel teatad autole, et tahaksid midagi huvitavat kuulata ja sekund hiljem teatab auto vastu, et Sea Sick Steve su telefoninurgas tundub põnev ja lülib selle
kõlaritesse.
Täiest uus tase on ka nö isejuhtimises, mida mõni teine tootja nimetab autopiloodiks. Väike suvaline viidik:
Praktikas hoiad näppu rooli alaserval ja auto sõidab kilomeetrite kaupa. BMW juhi jaoks veider tunne - eriti kui ta otsustab tavaoludes su enda apeksile pihtasaamise katsetust korrigeerida.
Päris huvitav on ka auto nö 50m mälu. Sõidad kuhugi tagahoovi, siis teed kliki ekraanil ja auto tagurdab sealt ise välja. Mõnele inimesele on sellest ilmselt kõvasti abi. Parkimistest jms ei tasu ilmselt rääkidagi.
BMW iDrive 7
Re: BMW iDrive 7
Ma arvan küll 

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: BMW iDrive 7
Artur, valesti arvad 
