2. leht 3-st

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 21.06.2023 12:11 11
Postitas oja86
Tänage eu komisjoni. Usun et uus m5 tuleb ka pistik hybriid, et täita co nõuded.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 21.06.2023 22:20 53
Postitas Ma®tin
Loogiline oleks, et kasutusele tuleb sama drivetrain mis XM-il.

Regulatsioonide osas, USA ja Hiina jõuavad ka varsti järgi, pole ainult EU teema enam ammu.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 22.06.2023 01:07 36
Postitas AARE540
oja86 kirjutas: 21.06.2023 12:11 11 Tänage eu komisjoni. Usun et uus m5 tuleb ka pistik hybriid, et täita co nõuded.
Ma arvan, et ma pole ainus, kelle arvates pole sellel "rohepöördel" ja elektri- või hübriidautode propageerimisel MITTE MINGIT pistmist CO, planeedi päästmise või millegi muu sarnasega.
See on lihtsalt äri, mis on teatud väiksele ringkonnale kasulik.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 22.06.2023 01:09 54
Postitas RazzKalbass
Ma®tin kirjutas: 21.06.2023 22:20 53 Loogiline oleks, et kasutusele tuleb sama drivetrain mis XM-il.

Regulatsioonide osas, USA ja Hiina jõuavad ka varsti järgi, pole ainult EU teema enam ammu.
Millal Hiinat huvitab co2 regulatsioon? Hiinat huvitab tootmine ja võim :D toota rohkem, odavamalt kui EU

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 22.06.2023 09:53 18
Postitas Ma®tin
Ärge hakake lame-ekreiidite teooriatega pihta jälle

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 22.06.2023 13:16 42
Postitas priitv8
Ekre v keegi teine, vajalikku toorainebaasi ei suuda keegi veel välja pakkuda.
https://www.logistikauudised.ee/uudised ... ja-pormuks

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 22.06.2023 16:27 42
Postitas oja86
Omades ise bmw pistik hybriidi ütlen omast kogemusest, et diisel on paras veoatodele.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 24.06.2023 11:37 21
Postitas AndresX
30 aastat r4 bensukatega ja viimased 5a r6 diisliga … diisel on praktiline. Võrdlus veoautoga on mõttetu. Inimestel ongi vaja peale iseenda ka oma asju vedada. Kodumasinad, ehitusmaterjalid, hobisõidukid, paadid jne.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 24.06.2023 15:20 02
Postitas oja86
https://youtube.com/shorts/s-ttE6M4DJs?feature=share3
Las diisel olla veokatel ja traktoritel.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 17.07.2023 00:33 30
Postitas Reimers
Benaka siidine käik on ikka ainuõige ja äge. See veel liita mingi hübriid jamaga siis peaks pauku küll ja enam olema :D

Diisel ikka väga igav ja mannetu asi. Pauk ja käik pauk ja käik :mrgreen: See nagu fast and furious kus on 30 käiku autol :mrgreen:

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 04.08.2023 21:30 26
Postitas oja86

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 10.08.2023 19:25 16
Postitas Ultron
Olles mõne 2.2-2.3 tonni kaaluva elektrikaga sõitnud, siis sõidurõõm kestab esimese kurvi või kaevuluugini. Suht jubedus kuubis, loodetavasti panevad väikse akuopaki M5'le. Btw isegi Merss lubas, et järgmine E63 ja C63 (praegune 2.0 R4+elekter) tulevad jälle V8 mootoritega.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 11.08.2023 08:44 52
Postitas oja86
Ultron võtab kõik kurvid max kiirusega mis saab? Norm kiirusega sõites ei tohiks küll suurt vahet olla.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 11.08.2023 14:24 59
Postitas priitv8
oja86 kirjutas: 11.08.2023 08:44 52 Ultron võtab kõik kurvid max kiirusega mis saab? Norm kiirusega sõites ei tohiks küll suurt vahet olla.
Kuidas see võimalik on, et massi ei tunne?
Kuulikindlate mudelite juhid peavad läbima lausa erikoolituse.
Too on (i7 Protection näitel) muidugi veel poolteist tonni raskem, kui lihtsalt i7.
Ja no okei, põgenemine AK47 eest käib ilmselt ka pigem kiire sõidu stiilis.
BMW told InsideEVs that the i7 Protection's unladen weight (EU) is 4,450 kilograms (9,810 pounds), while the maximum weight is 4,900 kg (10,800 pounds). For comparison, the US-spec i7 M70 has a curb weight of 2,808 kg (6,191 pounds). So the armor add-ons amount to an additional 1642 kg or 3,619 pounds, or roughly the same as an entire Toyota RAV4.
Allikad
https://insideevs.com/news/681092/bmw-i ... ng-rounds/
https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... anguage=en

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 14.08.2023 01:10 53
Postitas Ultron
oja86 kirjutas: 11.08.2023 08:44 52 Ultron võtab kõik kurvid max kiirusega mis saab? Norm kiirusega sõites ei tohiks küll suurt vahet olla.
Tunne on nendega küll nagu paadiga sõidaks. Aeglaselt sõites põrutab suur mass mõnuga rohkem üle ebatasasuste sõites. Kaal on isegi nii vahva, et Rocca keskuse elektriautode parkimiskohtades on asfalt sisse vajunud nagu bussipeatustes. Paneb mõtlema, mis rahade eest teid lappima hakatakse, kui kõik autod on pool tonni või rohkemgi praegustest raskemad aga kütuseaktsiisi laekub riigikassase praegusest palju vähem.
Õnneks akude kaaluprobleemiga tegeletakse ja Toyota üritab turule saada akuga kus katood/anood pole enam vedeliku sees. See peaks laadimiskiirust oluliselt suurendama ja mõnisada kilo kaalu ka akudelt maha võtma.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 14.08.2023 13:16 42
Postitas oja86
Ultron kirjutas: 14.08.2023 01:10 53

Kaal on isegi nii vahva, et Rocca keskuse elektriautode parkimiskohtades on asfalt sisse vajunud nagu bussipeatustes.
See teema teeehituse viga mitte auto massi.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 16.08.2023 11:14 08
Postitas Ultron
oja86 kirjutas: 14.08.2023 13:16 42
Ultron kirjutas: 14.08.2023 01:10 53 Kaal on isegi nii vahva, et Rocca keskuse elektriautode parkimiskohtades on asfalt sisse vajunud nagu bussipeatustes.
See teema teeehituse viga mitte auto massi.
Leedsi ülikooli uuringu tulemused sellised: https://www.err.ee/1609029005/uuring-el ... e-kulumist
"Suuremad elektrisõidukid, mis kaaluvad üle kahe tonni tekitavad enim kahju, kulutades teid ligi 2,3 korda rohkem kui keskmine sisepõlemismootoriga auto."

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 16.08.2023 11:17 26
Postitas oja86
Selles ma üldse ei kahtlegi, et kulutavad rohkem. Küsimus on pigem eesti tee ehitus kvaliteedis. Korralikult tehes ei tohiks midagi vajuda. Pole Soomes veel kuskil näinud, et bussijaamas v el laadimis parklas asfalt vajunud oleks.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 16.08.2023 11:26 51
Postitas Ultron
Täiesti nõus, et hästi tehes on asi korralik aga teede infra rahastamine käib meil praegu kütuse aktsiisist. Pmst sisepõlemismootoritega juhid maksavad kogu show praegu siin kinni. Kõik saavad aru, et selline rahastusmudel ei jää kestma. Ainult aja küsimus millal elektriautod maksud selga saavad.
Teemasse kah, BMW'l on veel natuke võimalik õppida hübriidse C63 vigadest. Viimane on tõsine autoajakirjanike peksukott.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 16.08.2023 23:59 45
Postitas Darmo
Soomes on ikka pinnases palju graniiti. Meil puha soo praktiliselt. Aga eks teedeehituses vähe ka sees. Kuigi on ka soomes neid kuumaastikke kohanud.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 07.11.2023 17:15 48
Postitas priitv8

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 29.11.2023 12:29 26
Postitas iiv6l
Ukse polstrite alumised ääred plastikust, uuel kolmesel sama asi. Roolitunnetus pidi veel halvem olema kui mul G30 ja see on juba täiesti kohutav. Bremium quality engineering, päris kurb. Ei teagi millega siin tulevikus sõitma hakata.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 30.11.2023 19:38 18
Postitas Kispup
iiv6l kirjutas: 29.11.2023 12:29 26 Ukse polstrite alumised ääred plastikust, uuel kolmesel sama asi. Roolitunnetus pidi veel halvem olema kui mul G30 ja see on juba täiesti kohutav. Bremium quality engineering, päris kurb. Ei teagi millega siin tulevikus sõitma hakata.
a missa niisama pläkutad, pane nimi kirja ja proovi ise too i5 m60 ära ja räägi siis :P . Arvamused ei maksa midagi, ainult empiiriline kogemus. Inchcapes Roccas saab...

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 30.11.2023 21:32 58
Postitas priitv8
Kispup kirjutas: 30.11.2023 19:38 18 a missa niisama pläkutad, pane nimi kirja ja proovi ise too i5 m60 ära ja räägi siis :P . Arvamused ei maksa midagi, ainult empiiriline kogemus. Inchcapes Roccas saab...
Vastab tõele. Täitsa kohe 2 tunniks anti auto.
Ainult omavastutus 900€ tuleb enda kanda võtta.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 30.11.2023 21:51 58
Postitas RazzKalbass
Ultron kirjutas: 10.08.2023 19:25 16 Olles mõne 2.2-2.3 tonni kaaluva elektrikaga sõitnud, siis sõidurõõm kestab esimese kurvi või kaevuluugini. Suht jubedus kuubis, loodetavasti panevad väikse akuopaki M5'le. Btw isegi Merss lubas, et järgmine E63 ja C63 (praegune 2.0 R4+elekter) tulevad jälle V8 mootoritega.
Ei tule V8..see oli kuulujutt kahjuks :/

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 30.11.2023 23:08 34
Postitas Kispup
priitv8 kirjutas: 30.11.2023 21:32 58
Kispup kirjutas: 30.11.2023 19:38 18 a missa niisama pläkutad, pane nimi kirja ja proovi ise too i5 m60 ära ja räägi siis :P . Arvamused ei maksa midagi, ainult empiiriline kogemus. Inchcapes Roccas saab...
Vastab tõele. Täitsa kohe 2 tunniks anti auto.
Ainult omavastutus 900€ tuleb enda kanda võtta.
Omavastutus on iga uue sõidukiga, kui üksi lähed, pole siin miskit uut...

Pajata siis muljeid ka, kuidas masin oli...

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 01.12.2023 01:13 05
Postitas priitv8
Kispup kirjutas: 30.11.2023 23:08 34 Pajata siis muljeid ka, kuidas masin oli...
Sodisin ilvese auto teemasse paar rida.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 23.12.2023 20:36 39
Postitas oja86

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 23.12.2023 23:03 02
Postitas priitv8
Kurb uudis ka - kuna vaid 3% uue BMW ostjatest tellis endale Soft Close aitomaatika, siis seda lisavarustust enam ei saagi. Muidu uhke auto aga uksi peab pauguga kinni lööma.

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitatud: 24.12.2023 08:36 03
Postitas oja86
Mis see nii kurb ikka on :) luksuse ja mugavuse jaoks on nagunii 7 seeria.