Wheeler Dealersi BMW E46 M3 2004 osa. Tuli hiljuti internetti üles.
Re: Videod
Postitatud: 17.10.2019 13:21 32
Postitas MargusM
Vähe sellest, et BMW-st on saanud täiesti mittemidagiütleva disainiga automark ja pole järel peaaegu ühtegi uut autot, mida ihaldaks, ei suudeta endale selgeks teha sõna kupee tähendust. Õnneks on kaheksakümnendatest tänapäevani päris palju ilusaid autosid saada järelturult.
Olen täiesti nõus video autoriga.
Re: Videod
Postitatud: 17.10.2019 13:41 58
Postitas Riivo
Võttes VAG varamust siis Passat CC on ka kupee aga 4 uksega...võta siis kinni..
Re: Videod
Postitatud: 17.10.2019 14:48 15
Postitas Oliver.L
Meenutab i30N Fastback-i.
Re: Videod
Postitatud: 17.10.2019 18:02 22
Postitas AARE540
Einoh, esimene selline linnuke oli vist ju Mersu CLS, mille puhul tekkis ka hämmeldus, et kupee? Aga kupee ei ole ju 4 uksega
4ne Gran Coupe ja 3ne GT on tõesti päris “miks?” kui 4GC disain oleks võinud lihtsalt sedaan 3ne olla, aga pole järel peaaegu ühtegi uut autot, mida ihaldaks? Päriselt ka?
M2 ja selle erimid, 3ne (mitte GT), M5, kangeim bensuseitsmene, 8ne Gran Coupe (justnimelt neljaukseline, mitte klasikaline), või kasvõi M140i ning minu imeliku kiiksuga isegi sinine M-paketiga 2er Grand Tourer esiveoline buss.
<- ühtegi suvi/savi üles ei lugenud ja valikut ju täiesti jagub!
BMW M5 F90 competition vs põhirivaalid:
Paistab, et BMW on hetkeseisuga klassi liider sooritusvõime osas
Re: Videod
Postitatud: 23.02.2020 08:31 50
Postitas Henri.
Mulle küll tundus, et esimeses sõidus varastas (juba oli kohalt minema kaapsanud, kui käed alles üleval olid), aga teistes sõitudes sama tulemus muidugi. Muljetavaldavalt käib edasi küll.
Huvitav ainult, et teised olid kongikad ja BMW ainsana sedaan, s.h. oli kongikas ka Panamera, mis standardis pole klassikaline sedaan. Imelik valik.
Tundub, et see M3 on korralikult ära trööbatud, kui 6,3 sekiga sajani läheb Mul 328i pea sama kiire sajani
Tehas annab 5,2 sek.
lairer kirjutas: ↑20.04.2020 16:21 58
Päris pänev ikka vaadata, kui palju on tänapäevasel autol juhtmeid, andureid ja muud mudru. Aga ka kõva ettevõtmine selline auto kokku panna
Ise avastasin ka hiljuti selle kanali, vaatan järjest kõik osad algusest läbi. Lahtivõtmine on lapsemängi, olen ise ka ühe auto täiesti legodeks võtnud Aga proovi see pärast kokku panna nii, et kõik ilusti omal kohal ja korralikult toimib. Ainuüksi erinevaid seibe, polte ja mutreid tuleb sealt tuhandeid, korralik süsteem sellel vennal peab olema ikka
Ja et ainult niisama tühja juttu poleks, siis M8 vs Ferrari GTC4 Lusso vs tuunitud Nissan GT-R:
M8 launch control on ikka päris vihane, auto kohe põrkab kohapealt minema