



http://www.wunschauto24.com/news/newssy ... 2225_7.jpg
Mida BMWlased arvavad? Minu meelest üpris kaunitar

No kui sa võrdled tootmisarveMuhv kirjutas:arvan, et 99,99999999, seepärast neid autosid nimetatakse dreamcar's. Muide, kes värskendab mälu - mitu ferraarit sai ühe uue M1 eest osta?Aare kirjutas:... Üks järjekordne mõttetus, mida 99,9% endale kunagi endale lubada ei saa.
Mõttetu võrdlus. M5 hinna kohapealt ei ole üldse argumentMuhv kirjutas:Sa ei vastanud mu küsimusele ...![]()
Seega M1 versus Ferrari 308 GTS, aasta '79, hinnalipik ....
OK! Mis siin ikka ilutseda. Ühe M1-e eest sai pea täpselt 2 Ferrari 308 GTS-i.
Tõin M1 sisse kui esimese M car'i. Mis puudutab vastavat võrdlust Ferrariga siis on see vägagi pädev kuna 308 GTS oli samal ajal toodetud konkureeriv mudel. Kokku toodeti viimaseid 3219. Suurseerijaks seega seda nimetada just ei julgeks. See pole ka oluline.Aare kirjutas:
Mõttetu võrdlus. M5 hinna kohapealt ei ole üldse argument![]()
Esiteks on M1 väikeseeria, 308 aga suurseeria. M1 võid võrrelda F40 või F50, mitte 308-ga.
Aare, võta näiteks "Car" detsember 2002. Seal on see "juust" 400hj M5 vastamisi palju uuemate ja võimsamate konkurentidega. Ja kes võitis ja tänu millele?Aare kirjutas:Praeguseks on võrreldava või isegi paremate kiirsõiduomadustega autod pea iga kontserni mudelivalikus olemas ja tihti märksa soodsama hinnaga. Niiet ma ei näe küll mingit dreamcari teemat siin, kui Audi teeb samad slaalomiajad ja sõidab ka põlvini lumes ning Cadillac annab silmi katsetel nii M3 kui M5-le. Ainuke lootus on praegu see, et uus M5 saab endale mootori, mis seab uued standardid. 400 hj kulla mehed, on praegu igal tõsisemal tootjal olemas ning paljudel 20% madalama hinna eest.
Jah, 2003.aasta Cadillac on lähedale jõudnud 98.a välja tulnud BMW-le.Aare kirjutas: selles mõttes, et konkurendid on juba kandadel. 80ndate lõpus oli veel vahe MB 190E 2.3 16V ja 2.5 16 V vs M3 terve valgusaasta. Sellest on praeguseks vähe järgi jäänud.
Olen Sinuga nõus, ainult just.....Martti kirjutas:Aare: mul on sügavalt kahju, et ma oma E34 M5-te sulle sõita ei pakkunud, ilmselt oleks su arvamus natuke muutunud, et E28 ei ole sugugi viimane nö. õige BMW. Enda sõiduoskustest ei pea midagi, auto võimetest annab aimu Sauga OT-l eelmine aasta saadud 3-s koht slikkidega impreza ja slikkidega anderi mazda järel, kusjuures sõitsin kulunud tänavarehvidega ning seoses piduriklotside otsalõppemisega vaid 10 ringi teiste 40-70 ringi vastu...
martti@loodetavasti hiljemalt aasta pärast E39 M5 garaažis.
OT, eeldan et e34m5 peaks rajal käitumise suhtes hästi balansis/tasakaalus olema? Vähemalt e28m5 käitus Tabasalu rajal katsetades küll hästi, sellist tüüpilise tagasillaveolise üliagarust tagaotsa liputamiseks küll tunda polnud.Martti kirjutas:Enda sõiduoskustest ei pea midagi, auto võimetest annab aimu Sauga OT-l eelmine aasta saadud 3-s koht
Ennekõike ma ootaks ära, kuniks pannakse kõrvuti see Caddy ja uus M5. Usun, et nende vahe peaks juba suurem olema M5 kasuks. See oleks ka õiglasem võrdlus.Aare kirjutas:Selles mõttes on see caddy siiski ohtlik rivaal juba - pole ju asjal mingit 2.4 pornot peal vaid pesuehtne Corvette mootor 400 hobusega, mis antud riigi aftermarketi taset arvestades on suhteliselt lihtsasti ka kasvatatav 500-600 hj-ni -mida kahjuks ei saa M5 kohta enam öelda.