
724td dok.
724td dok.
Nimelt on üks agrekaat saadaval,, doonor 750i kõik jutud... ja seal on 2.4td mootor vahel,, on tehtud asjatundjate käe all,, rootsis ,, toimib ilusti... aga eestis tuleks dok. ümber teha kas võim. või mootorikubatuur liiga väike selle mudeli jaoks,,, mis variandid oleks??? 

Kui ma pool aastat tagasi ARK-st küsisin, et kas saan E30 320 R6-e asemele vanema 1,8 R4-a panna, siis vastati mulle, et ei saa.lauri86 kirjutas:Kubatuuri ja võimsuse "vähesuse" tõttu küll registreerimisel probleemi ei tehta.
Samuti peaks mootori kaal normis olema.
Seega ei tohiks probleeme tekkida.
Asi oli katalüsaatoris, mida 1,8-l ei olnud.
Täpseid põhjendusi ei mäleta.
Eks ole ka omad nüansid ja seadused, mida tuleb järgida.
Helista ARK-sse ja küsi järgi:
+372 7383889 (Tartu Büroo "tehniliste probleemide osak.")
Ei mäleta kahjuks.byerman kirjutas: ega kasutaja nime ei tea
Üks selline oli natuke aega tagasi ka A24-s müügis.
tervist.
minu andmete põhjal e32-le ei saa ametlikult 2.4 td vahele tõsta. Seaduses on kirjas et mootori võimsus võib erineda teatud (ei mäleta täpselt) protsendi võrra. ja kui doonoriks võtta isegi 730, siis on erinevuse protsent nii suur et ei saa ümber vormistada.
minu andmete põhjal e32-le ei saa ametlikult 2.4 td vahele tõsta. Seaduses on kirjas et mootori võimsus võib erineda teatud (ei mäleta täpselt) protsendi võrra. ja kui doonoriks võtta isegi 730, siis on erinevuse protsent nii suur et ei saa ümber vormistada.
525 iA e28; 524 tdA e28; 730 iA e32
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas seepolnud mittenii,et suuremaks ei tohtinud mootorid minna?siim528 kirjutas:tervist.
minu andmete põhjal e32-le ei saa ametlikult 2.4 td vahele tõsta. Seaduses on kirjas et mootori võimsus võib erineda teatud (ei mäleta täpselt) protsendi võrra. ja kui doonoriks võtta isegi 730, siis on erinevuse protsent nii suur et ei saa ümber vormistada.
Kood 701. Üldnõuded
Nõue: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;
4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt -- bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt -- gaasile jms ning vastupidi);
6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise/muljumise, kütuse keemilise, heitgaaside termilise jms kahjustava mõju eest;
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ettenähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ettenähtust;
8) L kategooria sõiduki mootori võimsus ei või ületada 74 kW ja peab vastama EMÜ direktiivile 95/1/EC.
Märkus. Käesoleva koodi nõuete punktides 4, 5 ja 7 toodud ümberehitusteks peab taotlema ARK kirjaliku loa ja peab olema läbi viidud sõiduki ekspertiis. ARK võtab ekspertiisi tulemuste alusel vastu otsuse sõiduki kasutuskõlblikkuse kohta teeliikluses.
Nõue: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;
4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt -- bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt -- gaasile jms ning vastupidi);
6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise/muljumise, kütuse keemilise, heitgaaside termilise jms kahjustava mõju eest;
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ettenähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ettenähtust;
8) L kategooria sõiduki mootori võimsus ei või ületada 74 kW ja peab vastama EMÜ direktiivile 95/1/EC.
Märkus. Käesoleva koodi nõuete punktides 4, 5 ja 7 toodud ümberehitusteks peab taotlema ARK kirjaliku loa ja peab olema läbi viidud sõiduki ekspertiis. ARK võtab ekspertiisi tulemuste alusel vastu otsuse sõiduki kasutuskõlblikkuse kohta teeliikluses.
525 TDS´a EXECUTIVE