2008 5 seeria!

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

2008 5 seeria!

Postitus Postitas aise »

Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

vähemalt on ilusad uksed jälle seest poolt,enne oli täitsa ufo-d!
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

h82lose kirjutas:vähemalt on ilusad uksed jälle seest poolt,enne oli täitsa ufo-d!
just, ja kasutatakse jälle kvaliteetseid materjale salongis.
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

0-60 mph

535i puhul on 5,6 seci.
550i puhul on 5,4 seci.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
innovaat
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 29.05.2007 11:19 34

Postitus Postitas innovaat »

välimuselt kõrge massiivne muhk, selle vahega, et muhk on ilus. sõita muidugi ülim. aga see vaid minu arvamus.
Kasutaja avatar
Arux
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 05.11.2005 13:01 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arux »

Njaaa, varustuse/lisavarustuse nimekiri pani suu vesistama :) . Standard varustus on juba päris uhke, aga tegelikult oleks ikka kõike vaja :lol: Huvitav, et Aerodynamic package on ainult 550 saadav...
"The sun shines and the iglu melts"
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

ma küll ei viitsinud läbi lugeda, vahtisin lithsalt pitle aga erilist vahet eelmisega küll pole ju :P
innovaat
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 29.05.2007 11:19 34

Postitus Postitas innovaat »

kas uuendusega seoses M5 kah jõudu juurde saab? mida üldse arvate BMW viimastest M mudelitest. mulle endale kui alalisele fanaatikule on umbes aastast 1998 väga tõsiselt käinud närvidele see hobujõudude küsimus. mingi 507 hobusega ei ehmata tänapäeval kedagi. miks ei võiks BMW teha midagi oma võimete kohast. Näit 1002hp M7. või ok 700hp oleks kah alustuseks piisav. ikka on vaja tilgutada uutele mudelitele eelmistega võrreldes mingi sada hobust ja paar sajandiksekundit (sest auto massilt raskem)
Kasutaja avatar
Arux
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 05.11.2005 13:01 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arux »

innovaat kirjutas:kas uuendusega seoses M5 kah jõudu juurde saab? mida üldse arvate BMW viimastest M mudelitest. mulle endale kui alalisele fanaatikule on umbes aastast 1998 väga tõsiselt käinud närvidele see hobujõudude küsimus. mingi 507 hobusega ei ehmata tänapäeval kedagi. miks ei võiks BMW teha midagi oma võimete kohast. Näit 1002hp M7. või ok 700hp oleks kah alustuseks piisav. ikka on vaja tilgutada uutele mudelitele eelmistega võrreldes mingi sada hobust ja paar sajandiksekundit (sest auto massilt raskem)
Minu meelest võiks just BMW sellest lambakarjast erineda, kes oma uusi mudeleid ainult uute hobujõududega müüvad. Tuleb uus C-klass või S4 ja mõned hobused peavad ikka rohkem olema kui M3. Ega ainult hobujõud kiireid ringiaegu sõida... (Porche 911 vs M6)
"The sun shines and the iglu melts"
PeeterK
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 03.06.2007 20:49 55

Postitus Postitas PeeterK »

Täitsa kena ju.

PeeterK
@home
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 16.02.2007 19:50 57

Postitus Postitas @home »

aastal 2028 ma ostan selle :D
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Uue kerega 5'ne või 2'ne facelift praegusele uuendusele???
Enamjaolt ju sama kõik ,pean silmas väliseid detaile!
Lancer EVOLUTION 9
innovaat
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 29.05.2007 11:19 34

Postitus Postitas innovaat »

kui top gear ringiaegade tabelit vaadata siis saab teha küll mingi järelduse võimsuse kaalu suhte osas. bmw ei ole päris nissiauto. valdav osa ei jõua iial ringrajale vaid nähivad tänavaid. enamik inimesi vaatavad hinna kõrval ikkagi tehnoandmeid kah. selge see, et bmw 507hp on hoopis midagi muud kui mõnel teisel margil, aga paberi peal on ikkagi phäh vähe.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Olen seda uut elektroonilist käiguvahetust proovida saanud (küll uue X5-ga), kuid no tõesti väga sujuv lülitumine toimub. Sisu pool pealt olen kõigi eelnevatega nõus - isegi mu eelmisel E39-l olid uksed seestpoolt "luksluslikumad" (puit immit. ustel annab palju juurde). :?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

@home kirjutas:aastal 2028 ma ostan selle :D
Ise üritan sinus 10 aastat varem selle omale saada. :) Kui just nafta kriis enne ei jõua. :?
Ilus velged valik.
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

ma tahaks ka seda bi turbo varianti kus mõni garaazi tuunija neid asju reguleerinud on...

Reaalsus: need auto lähevad romulasse siis kui mõni suurem el viga külge tuleb, sest selle vea leidmine ja remont on liiga kulukas... kahju küll, aga autotööstused on selle suuna võtnud
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

nonii, keegi pani suunakad pihta : )

Pilt
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

innovaat kirjutas:selge see, et bmw 507hp on hoopis midagi muud kui mõnel teisel margil, aga paberi peal on ikkagi phäh vähe.
Milleks sa autot ostad, sõitmiseks või tehn-passiga lehvitamiseks?

Loe natuke kirjandust M kontseptsiooni kohta, eelviimases Car'is päris hea ülevaade antud (intervjuu Gerhard Richteriga). Ametlikult ei ole sõnagi öeldud, et M mudelid saaksid ülelaadimise külge, töö käib ikkagi efektiivsete, kiirekäiguliste vabalthingavate mootoritega ja auto dünaamika parandamisega kergete/eksootiliste materjalide kasutamise läbi. Kuigi Richter isegi tunnistas, et praeguste võimsuste puhul enam kütusekulu madalamaks viia väga ei saa, samas pakkus jälle, et süsinikfiiber peaks märksa laiemalt levima hakkama kuna tootmistehnoloogia on kõvasti arenenud. Teisalt tean, et süsinikfiibri baashind on maailmaturul lakke löödud kuna seda on massiliselt lennukitööstuses kasutama hakatud...nokk kinni, saba lahti.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

kait kirjutas:nonii, keegi pani suunakad pihta : )

Pilt
Selle konkreetse Pontiac/Saturn/Opel-i disain oli paigas ammu enne 2008 "viiest"
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

noh...meile võib see nii tunduda, samamoodi võib väita, et facelifti idee võis valmis olla siis, kui uut "viiest" disainiti. enivei. mõlemad on änksad pillid et pole hullu.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

a, ksjuures Z4jal on ka need tuled :cool:
Kasutaja avatar
ökosohver
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 16.07.2007 14:29 15
Peamine sõiduk: mitsubishi sigma
Asukoht: harjumaa

kahju

Postitus Postitas ökosohver »

selles autos pole mitte midagi bmw le omast v.a esiosa äratuntavad neerud mingil määral...t6si ta on nagu k6ik teisedki automargid, on ka see masin juba paras ufo :(
...eks nunn läheb ikka kloostri tagasi...ja ega munk ka parem pole
Vasta