1. leht 1-st

E30 jäärajale

Postitatud: 08.08.2007 15:23 33
Postitas BUUMER123
Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.

Postitatud: 08.08.2007 19:18 31
Postitas Roland325
Kui plaanis sõitma hakata tavalise naastrehviga, siis on kõige parem 318 või 318is, kuna need kerged r4 mootorid, võimsamatel r6-tel aga nina liiga raske ja ka jõud käib liiga üle jäärajal(eriti 2,5-l). Aga kui plaanis piiki sõitma hakata, siis üle kõige 2,5 (veel parem muidugi m3 aga seda ei jõua osta ja eestist ei saa ka), parem oleks veel järgiaidatud 2,5 sest kiirel rajal ei jõua originaal 325 enam piikidega külge ette vedada ja jääb natuke jõuetuks.

Postitatud: 08.08.2007 19:26 22
Postitas veekaheksa
E30 318iS titepiigiga oli 100% rõõm lasta. Justnagu natuke tundevaba rool oli, sellepärast vast oleks parem kui mootor oleks suurem/raskem olnud. A muidu täitsa äge. Ja kui asja ikka tõsisemalt mõtled, siis võiks mingi LSD moodi asi kah autol olla.

Postitatud: 08.08.2007 19:49 36
Postitas kapa
100% lukku keevitada kõige odavam.

Postitatud: 08.08.2007 19:57 47
Postitas Kristjan_K
kapa kirjutas:100% lukku keevitada kõige odavam.
Piigiga sõites lõhub laiali.

Postitatud: 08.08.2007 21:38 15
Postitas BUUMER123
veekaheksa kirjutas:E30 318iS titepiigiga oli 100% rõõm lasta. Justnagu natuke tundevaba rool oli, sellepärast vast oleks parem kui mootor oleks suurem/raskem olnud. A muidu täitsa äge. Ja kui asja ikka tõsisemalt mõtled, siis võiks mingi LSD moodi asi kah autol olla.




Mootor on 1.8 75kw see nagu eriti ei lähe ja plaanis sõita hobikorras mitte võistelda

Postitatud: 08.08.2007 22:45 38
Postitas prelude20
mis sa jäärajal teha tahad. kas kiirelt aega läbida distantsil või lihtsalt hullata nagu 90% teeb. kõigepealt ma teeks salongi tühjaks ja tugevdused sisse. korralikud sillad ja head kummid. mootor on küll natu lahja et mingit spetsiaal kummi alla ajada.

Postitatud: 09.08.2007 23:32 30
Postitas vvallo
rally.ee s keegi müüs just ühte jäärajaks ette valmistatud e30 318is , aga nüüd juba vist läinud.

Täiesti tühjaks tõmmatud salong, üks sport iste koos traksidega pandud, tagumine sturtbar keevitatud, keretööd tehtud jne.
Turvakaar poleks ka paha kui juba keevitamiseks läheb.

Hea tavaline naelkumm peaks selle 1.8aga suht ok olema

Re: E30 jäärajale

Postitatud: 09.08.2007 23:49 21
Postitas Aaro
BUUMER123 kirjutas:Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.
Sry kui keegi solvub jne. aga esiteks soovitan sellise masinaga nagu juba on üks või kaks hooaega lihtsalt sõita, et saaks selle sõitmise tunnetuse kätte. Ehk siis ega auto ei sõida vaid tihend rooli ja gaasi vahel. Ja kui siis juba tunned, et tarkus käib autost üle, lisa vidinatega tegelema hakata.
Esimene teema muidugi rehvid!

Usun, et kui oled rallimas juba jääl käinud, siis sellist elementaarset nõu sa siit ei küsiks.

Postitatud: 10.08.2007 06:17 30
Postitas kummar
Kristjan_K kirjutas:
kapa kirjutas:100% lukku keevitada kõige odavam.
Piigiga sõites lõhub laiali.
oleneb kui hästi keevitus peab. ladaga sain terve suve sõita asfaldi peal ja ei läinud ühtegi diffrit

Re: E30 jäärajale

Postitatud: 10.08.2007 16:57 05
Postitas BUUMER123
Aaro kirjutas:
BUUMER123 kirjutas:Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.
Sry kui keegi solvub jne. aga esiteks soovitan sellise masinaga nagu juba on üks või kaks hooaega lihtsalt sõita, et saaks selle sõitmise tunnetuse kätte. Ehk siis ega auto ei sõida vaid tihend rooli ja gaasi vahel. Ja kui siis juba tunned, et tarkus käib autost üle, lisa vidinatega tegelema hakata.
Esimene teema muidugi rehvid!

Usun, et kui oled rallimas juba jääl käinud, siis sellist elementaarset nõu sa siit ei küsiks.



jääralajal olen sõitnud 1he aasta aga oma bemmiga ma olen väga palju sõitnud ja talvel on seda rullanoka stiilis sõitu ka tehtud nii et auto tunnetus on olemas. Aga tahaks et keegi kes on sellise asjaga tegelenud ütleks just need põhilisemad asjad ära ise arvasin et sisu tühjaks ja kaared sisse et kui ümber mine juhtub ei lähe väga lõmmi.Ja kummidele pole veel mõelnud nendega aega on talv veel kaugel.