BMW 1. seeria kabriolett - ametlik info
1. oktoober 2007, lenta.ru
BMW avaldas esimese ametliku informatsiooni uue esimese seeria kabrioleti kohta, millele traditsiooniliselt pandi nimeks Convertible. Auto komplekteeritakse pehme katusega, mida elektri abil on ühest surnud seisust teise võimalik viia 22 sekundi jooksul. Masina kiirus seejuures võib olla kuni 40 km/h.
Uus BMW ehitatakse kupeekerega 1. seeria masina põhjale. Mootorivalik on sel samuti lai, hõlmates tervet rida nelja- ja kuuesilindrilisi jõuallikaid. Ottomootorite töömahud jäävad vahemikku 1,8 kuni 3 liitrit ning võimsused 143. ja 300. hobujõu vahele. Lisaks pakutakse ka 177-hobujõulist kaheliitrist turbodiislit.
Tasub märkimist, et võimsaimal versioonil paigaldatakse kolmeliitrise reaskuuesele kaks turboajamit. Sellise jõuallikaga on väike kabriolett võimeline paigalt sajani sprintima 5,6 sekundiga, mis on 0,3 sekundit kupeekerega 1. seeria BMW-st aeglasem. Tippkiirus jääb elektrooniliselt märgil 248 km/h piiratuks.
Esimese seeria kabrioletile pakutakse ka „M” sport-paketti, millesse kuuluvad uus aeokit, sportlikum vedrustus, veidi erinev sõitjateruumi disain ning 17- või 18-tollised eridisainiga kergsulamist valuveljed.
Postitatud: 01.10.2007 20:10 14
Postitas kaspar
Rõve
Postitatud: 01.10.2007 20:29 34
Postitas aise
see roheline on ilus kuigi mulle endale ka niiväga ei meeldi, sellegipoolest rõvedast on asi kaugel. parema meelega nühiks teid küll 135i´ga
Postitatud: 01.10.2007 20:30 41
Postitas Zipp
kaspar kirjutas:Rõve
+1
Postitatud: 01.10.2007 20:44 15
Postitas --kala--
minuarust ei ole midagi väga vigagi
kuid pildid on väga illustreeriva väljanägimisega tehtud
Postitatud: 01.10.2007 20:45 03
Postitas eero
Vägagi lahe auto.
Postitatud: 01.10.2007 21:00 12
Postitas ryan
erinevalt kupeest ja 4ukselisest on tal tagumik olemas
Postitatud: 01.10.2007 21:59 21
Postitas xjan
See on kuidagi kentsakas:
Postitatud: 02.10.2007 09:49 26
Postitas eero
Kabrio nägu pääseb esile siis kui katus maas.
Mida te materdate? Täiesti sex auto on ju. + 300hj
Hinda tahaks aint teada. 1 seeria on minu meelest seni ebaproportsionaalselt kallis
Postitatud: 02.10.2007 18:57 18
Postitas Tarvo
Ja cabrio seda kindlasti taskukohasemaks ei tee..
Aga jah, 1-seeria on kindlalt juurtele kõige lähemal.
Postitatud: 02.10.2007 19:05 22
Postitas Jaanus_P
Mulle meeldib . Kui raha oleks ostaks endalegi.
Postitatud: 03.10.2007 12:37 23
Postitas MargusM
Võrreldes näiteks viimase viiesega on see ikka väga ilus auto
Postitatud: 03.10.2007 15:10 25
Postitas KnX
Jah, aga kui ei võrdle
Ok, maitseid on mitmeid, aga see Bangle'i grupeering nüüd küll autosid disainima ei peaks.
Postitatud: 03.10.2007 23:48 45
Postitas Zipp
ugly as sh it...the front of the car looks like a funny joke...lol coupe, cabrio...same sh it...looks small but its heavy and big...
135 is faster than the 335 by sh it...not worth the buy at all when you can have a 335 and at least it looks like a mans car not a pokemon girl face of the 1 series.
Postitatud: 04.10.2007 12:24 49
Postitas ryan
Seestpoolt ka väike ülevaade
Postitatud: 04.10.2007 13:18 49
Postitas Mirko
Olen ka ise sattunud 1. seeria sedaani rooli(118i). Minu arvates on tegu ülimalt ebapraktilise autoga, seda just tema hinna pärast. Selle raha eest peaks juba midagi enamat saama.
Samas üks selline 1. seeria kabriolett ja 3.5 mootoriga võiks ju olla küll.
Postitatud: 04.10.2007 13:41 43
Postitas Ilves
Zipp kirjutas:
ugly as sh it...the front of the car looks like a funny joke...lol coupe, cabrio...same sh it...looks small but its heavy and big...
135 is faster than the 335 by sh it...not worth the buy at all when you can have a 335 and at least it looks like a mans car not a pokemon girl face of the 1 series.
Lombitaguste düsgraafikute möla jätab mind suhteliselt ükskõikseks. 135 on selles mõttes tegija, et on julgetud tagasi minna vähemalt ideetasandil E30 jahimaadele.
Postitatud: 06.10.2007 10:02 13
Postitas MKD
Kas alati peab auto praktiline olema?
Ma arvan, et ei pea, alguses ei meeldinud mulle see esimene seeria üldse, kuid mida rohkem ma seda autot vaatasin, seda rohkem ta mulle meeldima hakkas, eriti 3 uksega versioon.
BMW 1. seeriaga on sama teema, mis Audi A3 ning Volvo C30 ga, nad pole praktilised, kuid samas väga kvaliteetsed ning erinevad hallist massist .
Postitatud: 13.02.2008 18:57 59
Postitas AndrusB
Tere
Järjekordselt kadus pikk tekst
teen lühidalt
proovige 1, seeriat ja proovige cabriot
liitke nad heas mootori ja varustuse kombinatsioonis ja
arvamused muutuvad.
Lugupidamisega
Postitatud: 14.02.2008 08:06 41
Postitas Raivo
AndrusB kirjutas:Tere
Järjekordselt kadus pikk tekst
teen lühidalt
proovige 1, seeriat ja proovige cabriot
liitke nad heas mootori ja varustuse kombinatsioonis ja
arvamused muutuvad.
Lugupidamisega
Kas sul on asjaga isiklikud suhted?
Kuulaks küll huviga.
Postitatud: 14.02.2008 18:45 38
Postitas --kala--
kunagi sai UMist asenduseks 118(2.0) omal 2000a. e38
ennem arvasin et mingi könn
peale sõitmist arvamus muutus 100%
BMW on ikka BMW
Postitatud: 15.02.2008 10:52 09
Postitas AndrusB
On jah mõlemad BMWd olemas
118i ja 325cabrio
mõlemad automaatkastiga
Nüüd juba kahetsen, et ei ostnud 130 -t.
kui on veel küsimusi , siis laske tulla.
Postitatud: 15.02.2008 15:11 56
Postitas Raivo
AndrusB kirjutas:On jah mõlemad BMWd olemas
118i ja 325cabrio
mõlemad automaatkastiga
Nüüd juba kahetsen, et ei ostnud 130 -t.
kui on veel küsimusi , siis laske tulla.
Ehk tutvustad oma masinaid(t) nt teemas "lugejate autod" ?
Postitatud: 15.02.2008 18:27 29
Postitas AndrusB
325 cabrio - st on pildid olemas
rubriigis "lugejate autod"
118i - st pole veel häid pilte teinud
Mulle tundub, et siin foorumis 1. seeriat ei peeta BMW ks
sellest ka minu laiskus
Lugupidamisega
Postitatud: 15.02.2008 22:03 50
Postitas Zipp
Nüüd päris elus uudistatud ja kõik peale liiga leebete esitulede on nagu pandav
Postitatud: 08.05.2008 10:00 58
Postitas Henri.
Tänaseks on ka AC Schnitzer oma abistava käe alla pannud: