3. leht 5-st

Postitatud: 21.01.2008 18:07 42
Postitas erikred
Aare kirjutas:
Indrek_M kirjutas: Kapo ja Jupo tööülesanded on vist natuke teised. Pigem VIP-ide eskort kui patrullimine ja rullnokkade püüdmine.
Julgestuspolitsei liiklusjärelevalve üksus tegeleb vägagi rullnokkade püüdmisega, põhiliselt korraldatakse reide üle Eesti ja autodena kasutati enne hõbedast värvi Impreza WRX-sid. Televiisoris esines autode üleandmisel justnimelt seesama järelevalve mees ja jutt oli Subarute väljavahetamisest. Võib-olla kõlab imelikult, aga suuremate politseioperatsioonide taga a'la " puhuvad kõik" on just nimelt Jupo.

Nende autodega peetud jälitamise videoid on enam kui kord meedias näidatud (kiirused 230+) ja üldiselt on need aktsioonid tänu autole kiirelt läbi saanud.
Julgestuspolitsei liiklusjärelvalve poole pealt on Aarel küll õigus, vähemalt kui olen sattunud kuskile suure reidi keskele siis on alati mind kinni pidanud jupo ametnik mitte "tavaline" liikluspolitseinik.
OT
Nendega meenub ka üks päris koomiline situatsioon suvisest Elvast, kesklinn oli subaruid täis ja jupo poisid jooksid automaatidega ringi nagu neil midagi paremat teha ei oleks. 100m peale suudeti minu autot kinni pidada kolm korda. Viimase venna kommentaar minu kainele autojuhile oli lubadus ta silmaoperatsioonile saata kui udutulesid kohe ära ei kustuta. /END OT

Jupo poistega olen ka korra tööga seoses kokku puudunud, need x5'ga vennad olid küll päris muhedad.
Loodan et uute autodega saab neil üle see meile meeldiva automargi aegajalt esinev üleliigne kottimine.
Kapo meiesuguse lasteaiaga üldse ei tegele

terv
erich

Postitatud: 21.01.2008 20:18 31
Postitas ksenoon
Kas jupo on see kes vahepeal passib näiteks linnast väljas kuskil kolkas?(Patrullib)
Ise pole neid BMW'si veel oma silmaga näinud , kuid tunduvad olevat päris asjalikud.

Postitatud: 21.01.2008 21:37 02
Postitas Muhv
Aare kirjutas: rahakulutus. Mootor võib seal ju kolmene olla, aga turbo-Imprezale saavad politseitöös vajalikes distsipliinides väga vähesed autod järgi.
Aare - Sa ikka tead milline uus Impreza välja näeb? Pakun, et see masin on lõplikult unelmanimekirjadest väljas. Ka viimane põlvkond polnud asjatundjate arvates eriti midagi väärt. Kõik hobirallimehed vaikselt evodele üle läinud. Viimane on aga sihuke püss, et ei usu mina, et keskmise ettevalmistusega politseiohvitser sellega midagi mõistliku või kiiret ja samas ohutut manöövrit ette võtta suudaks. Minu oskustest käis evomasin igaljuhul kõvasti üle, mis muutis sõidu keskmisest kandilisemaks. 330Xi on päris mõistlik kompromiss.

Postitatud: 21.01.2008 22:56 55
Postitas raitR
värvides 330ix'id lähevad kobradele, kes kuuluvad samuti jupo alla

Postitatud: 21.01.2008 23:49 45
Postitas uunp
nii, täna puutusin kokku politsei onudega isiklikult :D
nende käest kohe pärisin ja öeldi, et imprezade liising sai läbi ning need lähevad julgestuspolitseile vms. ja nende imprezade asemele tulevad liisingusse bmw-d. politseinik ise arvas, et ennem olnud impreza on palju aeglasem ja halvem. bmw-sid samuti pidavat ka kasutama "erimissioonidel". :roll:
imprezal oli politseionude poolt mainitud 165kw ja bmw-l aga 200kw.
vahe on ju üpris märgatav :cool:

kokkuvõttes nende jutu järgi sain aru, et hakatakse kasutama täpselt samade eesmärkidega, nagu subarusid kasutati- tagaajamine :D


jõudu, jaksu ja savulaksu :lol:

Postitatud: 22.01.2008 11:29 55
Postitas Lauri_R
uunp kirjutas:nii, täna puutusin kokku politsei onudega isiklikult :D
nende käest kohe pärisin ja öeldi, et imprezade liising sai läbi ning need lähevad julgestuspolitseile vms. ja nende imprezade asemele tulevad liisingusse bmw-d. politseinik ise arvas, et ennem olnud impreza on palju aeglasem ja halvem. bmw-sid samuti pidavat ka kasutama "erimissioonidel". :roll:
imprezal oli politseionude poolt mainitud 165kw ja bmw-l aga 200kw.
vahe on ju üpris märgatav :cool:

kokkuvõttes nende jutu järgi sain aru, et hakatakse kasutama täpselt samade eesmärkidega, nagu subarusid kasutati- tagaajamine :D


jõudu, jaksu ja savulaksu :lol:
No kui seadusesilm isiklikult nii räägib... :lol:

Postitatud: 22.01.2008 15:29 44
Postitas foxy007
uunp kirjutas:nii, täna puutusin kokku politsei onudega isiklikult :D
nende käest kohe pärisin ja öeldi, et imprezade liising sai läbi ning need lähevad julgestuspolitseile vms. ja nende imprezade asemele tulevad liisingusse bmw-d. politseinik ise arvas, et ennem olnud impreza on palju aeglasem ja halvem. bmw-sid samuti pidavat ka kasutama "erimissioonidel". :roll:
imprezal oli politseionude poolt mainitud 165kw ja bmw-l aga 200kw.
vahe on ju üpris märgatav :cool:

kokkuvõttes nende jutu järgi sain aru, et hakatakse kasutama täpselt samade eesmärkidega, nagu subarusid kasutati- tagaajamine :D


jõudu, jaksu ja savulaksu :lol:

paar täpsustust....Subarud ei olnud liisngus, vaid olid politsei omad..need lähvad nüüd krimkale vms...Subaru mureks oli tema väiksus..seest pisike nagu karp..bemm on igati parem, rääkimata juhitavuselt ..aga jah Jupo hakkab neid kasutama oma igapäevatöös(autod pole siis mitte julgestuspolitsei isikukaitse ksutuses, vaid liiklusjärelvalve omad), seega näeme neid tihti tänavatel ( külavahedel :P )

Postitatud: 22.01.2008 16:14 13
Postitas Indrek_M
Muhv kirjutas:
Aare kirjutas: rahakulutus. Mootor võib seal ju kolmene olla, aga turbo-Imprezale saavad politseitöös vajalikes distsipliinides väga vähesed autod järgi.
Aare - Sa ikka tead milline uus Impreza välja näeb?
Uus Impreza on minu meelest päris õudne auto. Mingi pool-mahtuniversaal, pool päraluuk.
Pilt
Neljaukselise "sedaani" küljejoon on nii õudne, et sellest pole Subaru kodukal isegi korralikku pilti tehtud.

EVO on ilmselt liiga rallikas.
Ega suurt sellist sportlikku sedaani peale BMW väga polegi.

Postitatud: 22.01.2008 16:31 17
Postitas wax
Cert85 kirjutas:Ei puuduta küll Eesti Politseid.
Vargakindel politseiauto varastati ära

Mis imemasin see siis oli. Teab keegi sellest midagi. Aga naljakas juhtum küll.
Tüübid said vaid noomituse. Eestis oleks lahti lastud ja mitu põlvkonda oleks pidanud veel autoraha tagasi maksma :)

Postitatud: 22.01.2008 16:45 13
Postitas Karol
Aare kirjutas: rahakulutus. Mootor võib seal ju kolmene olla, aga turbo-Imprezale saavad politseitöös vajalikes distsipliinides väga vähesed autod järgi.

Ja ka päris vähestele jõudsid nad järgi. :D

Postitatud: 22.01.2008 17:48 03
Postitas unis
Täna nägin juba tartu mnt.-l ühte musta 330ix-i oma tööülesandeid täitmas.

Postitatud: 23.01.2008 00:11 33
Postitas mkendra
Aare kirjutas: rahakulutus. Mootor võib seal ju kolmene olla, aga turbo-Imprezale saavad politseitöös vajalikes distsipliinides väga vähesed autod järgi.
täpselt,bmw müügihind koos km'ga peaks olemas 629600.- ja selle eest saab 200kW + 4veo
629900.- eest saab ka Subaru Impreza Wrx Sti ,mis on 221kW+ ralliradadel tõestust leidnud 4 vedu

Subaru on kõike muud,kui inetu (Rb edition)

Postitatud: 23.01.2008 08:36 33
Postitas Indrek_M
Ega politsei sul kasutatud autosid ostma ei lähe. Räägime ikka uutest autodest.
2008 Impreza WRX STI
Pilt

Postitatud: 23.01.2008 08:49 59
Postitas Raivo
mario20031 kirjutas:
Aare kirjutas: rahakulutus. Mootor võib seal ju kolmene olla, aga turbo-Imprezale saavad politseitöös vajalikes distsipliinides väga vähesed autod järgi.
täpselt,bmw müügihind koos km'ga peaks olemas 629600.- ja selle eest saab 200kW + 4veo
629900.- eest saab ka Subaru Impreza Wrx Sti ,mis on 221kW+ ralliradadel tõestust leidnud 4 vedu
Hindade osas: sellistel puhkudel üldiselt, kui riik ostab omale masinaid, siis volitatud edasimüüja tavaliselt kaupleb tehaselt tuge ja vabalt võisid need autod ka 25-50% vähem maksta kui hinnakirjas.
Ja mis me siin ikka vaielda, ju siis kodanikud leidsid, et sel korral proovivad bemarit.

Postitatud: 23.01.2008 09:28 47
Postitas hanno
Jätaks ära selle nokkimise ja vaidlemise teemadel, mida enamik siinsetest ei jaga? (BMW vs subaru).
Võtame rõõmsaks teadmiseks, et Eesti Politsei on ka enesele soetanud meile kõigile sümpaatsed masinad ning oleme selle üle õnnelikud. Küll neid tagamaid jagavad selle konkreetse asjaga tegelevad isikud.

Postitatud: 23.01.2008 17:13 55
Postitas mkendra
Indrek_M kirjutas: Ega politsei sul kasutatud autosid ostma ei lähe. Räägime ikka uutest autodest.
see ei olegi kasutatud auto,minu lingil pandut müüakse eestis poes

Postitatud: 23.01.2008 18:00 05
Postitas Imre993
RB politseile on jah jumekas mõte. :lol:

Postitatud: 24.01.2008 08:23 20
Postitas mkendra
no ma ei leidnud head pilti tavalisest :D

Postitatud: 27.01.2008 02:10 04
Postitas Hendrik
Fight fire with fire - ehk siis, enamuses kõige idiootsemates liiklusõnnetustes on süüdlaseks BMW juhid ja seda kajastatakse ka meedias. BMW-de kasutamisest politsei igapäevatöös olid huvitatud ka United Motorsi suhtekorraldajad, sellest soodne hind politseile ja sellest omakorda otsus BMW-de kasuks. United Motors on varemgi pakkunud politseile BMW-sid, kuid ju siis pole varasemad pakkumised nii head olnud.
Mõttetu on vaielda selle üle, kas mõistlikum valik oleks olnud Audi A4, Porsche Cayenne, või Kia Ceed - teatud ülesannete täitmiseks on vaja teatud karakteristikutega autosid ning sellelt, kes parema pakkumise teeb, ka autod ostetakse.

Postitatud: 27.01.2008 10:47 35
Postitas Aare
uunp kirjutas:imprezal oli politseionude poolt mainitud 165kw ja bmw-l aga 200kw. vahe on ju üpris märgatav :cool: jõudu, jaksu ja savulaksu :lol:
Kuule poju, sa ikka teed praegusel WRX-l ja WRX STI-l vahet ka või puristad niisama :lol:

Isegi tavaline WRX on 330iX-st meik kasutatavatest kiirusvahemikus 330iX-st kiirem.

Mis võimsust puudutab, siis 330iX 0n 272 hj@6700 ja 320 Nm@2750-300, 0-100 6,2 sek ja Vmax 250 kmh

Uus Impreza WRX STI on 300 hj@6000 ja 395Nm@4000. 0-100 on 4,8 sek ja Vmax 252 kmh

Arvestades, et BMW on reaalselt varustuse lisamisel kallim, siis tehniliste andmete kohaselt on 330iX STI kõrval üpris lehma kell.

Kas uus Impreza on ilus või kole, pole antud teemal üldse oluline. Antud otstarbega autodel on oluline hinna/saadava suhe ja Subarul on see selgelt parem.

Postitatud: 27.01.2008 11:42 39
Postitas Riivo
Indrek_M kirjutas:Neljaukselise "sedaani" küljejoon on nii õudne, et sellest pole Subaru kodukal isegi korralikku pilti tehtud.
http://www.autotechpassion.com/wp-conte ... per_01.jpg

Postitatud: 27.01.2008 11:54 19
Postitas Relk
Aare kirjutas:
uunp kirjutas:imprezal oli politseionude poolt mainitud 165kw ja bmw-l aga 200kw. vahe on ju üpris märgatav :cool: jõudu, jaksu ja savulaksu :lol:
Kuule poju, sa ikka teed praegusel WRX-l ja WRX STI-l vahet ka või puristad niisama :lol:

Isegi tavaline WRX on 330iX-st meik kasutatavatest kiirusvahemikus 330iX-st kiirem.

Mis võimsust puudutab, siis 330iX 0n 272 hj@6700 ja 320 Nm@2750-300, 0-100 6,2 sek ja Vmax 250 kmh

Uus Impreza WRX STI on 300 hj@6000 ja 395Nm@4000. 0-100 on 4,8 sek ja Vmax 252 kmh

Arvestades, et BMW on reaalselt varustuse lisamisel kallim, siis tehniliste andmete kohaselt on 330iX STI kõrval üpris lehma kell.

Kas uus Impreza on ilus või kole, pole antud teemal üldse oluline. Antud otstarbega autodel on oluline hinna/saadava suhe ja Subarul on see selgelt parem.
Senini olid neil 165kw isendid.

Ma arvan, et üks väga oluline faktor oli garantii. BMW'l on 3 aastat ilma läbisõiduta. Subarul kuni 100 000km. Nende autodega läbitakse tublisi rohkem kui 100 000km kolme aasta jooksul ning samuti kasutatakse neid autosid kõige rängemates tingimustes ning usun, et varuosi läheb lademetes. Sealt tuleb oluline hinnavahe sisse.

Postitatud: 27.01.2008 15:21 19
Postitas uunp
Aare kirjutas:
uunp kirjutas:imprezal oli politseionude poolt mainitud 165kw ja bmw-l aga 200kw. vahe on ju üpris märgatav :cool: jõudu, jaksu ja savulaksu :lol:
Kuule poju, sa ikka teed praegusel WRX-l ja WRX STI-l vahet ka või puristad niisama :lol:

Isegi tavaline WRX on 330iX-st meik kasutatavatest kiirusvahemikus 330iX-st kiirem.

Mis võimsust puudutab, siis 330iX 0n 272 hj@6700 ja 320 Nm@2750-300, 0-100 6,2 sek ja Vmax 250 kmh

Uus Impreza WRX STI on 300 hj@6000 ja 395Nm@4000. 0-100 on 4,8 sek ja Vmax 252 kmh

Arvestades, et BMW on reaalselt varustuse lisamisel kallim, siis tehniliste andmete kohaselt on 330iX STI kõrval üpris lehma kell.

Kas uus Impreza on ilus või kole, pole antud teemal üldse oluline. Antud otstarbega autodel on oluline hinna/saadava suhe ja Subarul on see selgelt parem.
kahjuks on/oli politseidel 165kw variandid! seda osa sa vist ei lugenud minu postitusest. siiski 165kw subaru läheb sama kiirelt 0-100km/h kui 200kw bmw. ehk et neil ei olnud ainult kiirust vaja, samuti ka mugavust ja ruumi. kolmene on subaru kõrval ikka suurem...

Edit: Juss jõudis juba ette :)

Postitatud: 27.01.2008 19:49 02
Postitas KnX
Olid jah WRX'id, aga Aare ju võrdles hoopis uut STI'd :roll:

Aga sama raha eest oleks saanud ka 335i :cool: Või oli see nelivedu väga tähtis?
Samas, eks kõik olenes konkreetsest pakkumisest, mis neile tehti.

Postitatud: 27.01.2008 21:57 57
Postitas Relk
Loomulikult oli 4 vedu oluline. Mida nad muidu talevel ikka teeksid.

Postitatud: 28.01.2008 16:34 22
Postitas Aare
Noo andke andeks, see, kas Jupo ametnikul n on mõnus "sõidurõõm" sõita Võrust Tallinnasse, on täiesti teisejärguline küsimus. Vähemasti sellises vaeses riigis.

Lihtsalt selle rahasumma eest on võimalik saada märksa paremate kähkusõiduomadustega autosid. Või samaväärsete kähkusõidumadustega autosid märksa odavama hinnaga.

Selle 335iga pole suurt midagi teha, kui teel on natuke lumelörtsi maas või kiiruseületaja otsustab põgeneda mööda kruusateed. Nagu lehm libedal jääl.

Mis seda garantiid puudutab (bmw 3a läbisõidupiiranguta ja subaru 100 000 km piiranguga), siis see on ka nagu ta on. Reaalselt käid bemmiga ikka rohkem töökoja vahet.

Postitatud: 28.01.2008 17:46 44
Postitas uunp
Aare kirjutas: Mis seda garantiid puudutab (bmw 3a läbisõidupiiranguta ja subaru 100 000 km piiranguga), siis see on ka nagu ta on. Reaalselt käid bemmiga ikka rohkem töökoja vahet.

...aga bmw hoolduskulud on palju väiksemad. ;)

Postitatud: 28.01.2008 18:29 37
Postitas e36forever
Tundub , et kodanik Aare ei ole ise Subaru Impreza WRX-ga sõitnud või seda omanud vaid räägib saunajutte siin :) Impreza, olgu ta 1.8 või sti on ikkagi ralliauto tänavaversioon. Kõige nõrgem koht on Subarul käigukast ja sidur, 100k läbisõidu juures võib isegi seda esimest mitu korda vahetada. Pealegi Subaruga 200km/h , 330xi on isegi 250 km/h stabiilsem. Subaruga kiiresti sõitmiseks on sõiduoskusi vaja(ega ilmaasjata pooli neist 2a jooksul maha ei kanta). BMW on igas mõttes parem valik politseile.

Postitatud: 28.01.2008 19:19 24
Postitas Relk
Aare kirjutas:Noo andke andeks, see, kas Jupo ametnikul n on mõnus "sõidurõõm" sõita Võrust Tallinnasse, on täiesti teisejärguline küsimus. Vähemasti sellises vaeses riigis.

Lihtsalt selle rahasumma eest on võimalik saada märksa paremate kähkusõiduomadustega autosid. Või samaväärsete kähkusõidumadustega autosid märksa odavama hinnaga.

Selle 335iga pole suurt midagi teha, kui teel on natuke lumelörtsi maas või kiiruseületaja otsustab põgeneda mööda kruusateed. Nagu lehm libedal jääl.

Mis seda garantiid puudutab (bmw 3a läbisõidupiiranguta ja subaru 100 000 km piiranguga), siis see on ka nagu ta on. Reaalselt käid bemmiga ikka rohkem töökoja vahet.
Vahet poel palju käid. Vahe on palju maksad!!!

Postitatud: 31.01.2008 16:47 04
Postitas Andrus_V
See kiirenduste erinevus ei mängi nii suurt rolli, sekund siia või sinna - selle ajaga ei jõua reeglina kuhugi. Paljude liiklusjärelvalvet teostavate autode dünaamika on kasin, aga ikkagi suudetakse tööd teha. Näiteks diisel busside kõrval on need 330xi-d lausa sportautod.