1. leht 1-st

BMW 316 79 a.

Postitatud: 04.07.2004 14:21 34
Postitas 316
Leidsin sellise asja, nüüd tahaks teha ta selliseks nagu tehase väravast väljus. Raske ettevõtmine. Kindlasti kõik ei õnnestu, sest näiteks on tal peal hetkel VAZ 05-e karpa. Originaal otse saksast maksab ca. 16.900 EEK. Kerega tuleb ka vaeva näha. Mootor iseenesest on hea, mõned tihendid ehk ja muu nipet-näpet. Sillad samuti.
Kuid ootaks siiski mida iganes teavet selle konkreetse mudeli kohta.

Postitatud: 04.07.2004 15:05 14
Postitas nuga
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=4457 - kas sellest autost käib jutt?

Postitatud: 04.07.2004 15:18 29
Postitas 316
see ta on.

Postitatud: 04.07.2004 23:34 30
Postitas nuga
Kui põhjalikult plaanid asja ette võtta? Täielik restaureerimine või pigem jooksev kohendamine? Karburaatori leidmisega ei tohiks raskusi tekkida. Neid varuosadeks müüdavaid masinaid leidub päris rikkalikult... eriti lõuna-eestis maapiirkondades :roll: Mõnevõrra keerukas võib olla '79 facelifti eelsete spetsiifiliste juppide leidmine.
Ja tere tulemast e21 omanike hulka :cool:

Postitatud: 05.07.2004 14:25 21
Postitas 316
On tahtmine teha ta ikka selliseks, nagu kunagi oli. Plaanin suvel veel sõita, siis ulualla viia ning lahti võtta ja kõik oma vabad päevad sinna panna. Eks sellest tuleb üks paariaastane projekt.

Postitatud: 06.07.2004 10:27 46
Postitas nuga
Kõlab huvitavalt :)
Aga... Enne kui tegemiseks läheb, veendu, et see on ikka õige auto, millesse oma aega ja raha matta. Loomulikult projektiautode väärtust ei saa omanik rahas mõõta ja sinna paigutatud raha ei loeta aga hea on teada, et su auto ka rahaliselt midagi väärt on. Võib ju tekkida situatsioon, kus ollakse sunnitud auto maha müüma. Ja selles valguses tasuks eelistada haruldasemaid mudeleid/versioone/esiseeriaid. Eriti arvestades tõsiasja, et kogu projekti maksumusest hõlmab mistahes tooriku maksumus vaid murdosa. Konkreetselt eestis saadaolevatest e21 masinatest vähemalt.
Lihtsalt selline mõttetera :) Mitte mingil juhul ei tahtnud ma selle jutuga öelda, et '79 316 ei ole väärt taastamist. See jääb ikka omaniku otsustada.

Postitatud: 06.07.2004 15:25 02
Postitas 316
selge see..aga nii lihtsat ja tavapärast autot eestis sõidab vähe, enamus on millegipoolest erilised. See, et tegu on tavalise autoga...see ongi , miks tahan seda säilitada.

Postitatud: 07.07.2004 00:22 56
Postitas Bronco
tõsi, selliseid liigub vähe, Tartus olen 2te näinud enne facelifti tehtud masinat, tallinas siiamaani mitte ühtegi...

Seega mõte huvitav ning tervitan soovi selline asi taastada... ning Nuga räägib õigust, kõige tähtsam on et omanik ise teab auto väärtust...

Postitatud: 07.07.2004 11:07 14
Postitas Muhv
Väga ilus värv - valge! Kui on korda tehtud, on see kaugele näha, kuna muidu kipuvad nad rohkem sellised rooste kollased-pruunid olema.

Postitatud: 08.07.2004 14:12 07
Postitas Hans
Tallinnas üks selline masin kindlalt olemas, minu auulis üks punane. Auto on korralikult hooldatud ja peremees vanem härrasmees kellel oli-on üks veel veel varasem BMW mudel mida ma pole sel aastal enam näinud. Minul teeb tuju alati rõõmsaks kui ta maja eest mööda vurab.

Postitatud: 20.07.2004 16:05 39
Postitas teamrr327
Mis aastal facelift tuli e21:ele ja kas ta tuli koigidele mudelitele. endal 316 -80 kahetulega ja -79 320 ei tea kas on orginaal. kui tuunida e21 siis kask tuld on most enda 316 ++200hj pole plaanis kaa nelja tuld panna

Postitatud: 24.07.2004 23:20 47
Postitas 316
Need masinad peaksid sul olema siiski originaalid. 79. aastal toodi peeglid aknanurka( enne olid ukse küljes) ja tehti muud kuid nägu jäi veel alles.