1. leht 1-st
diisel M51! head ja vead!
Postitatud: 02.08.2004 12:55 55
Postitas Tauri
Kuna peres plaanis soetada üks diiselmootoriga ja universaalkerega auto siis sobib etteantud hinnavahemikku M51 mootoriga 5 seeria BMW. Tahaks kuulda teadjate arvamusi antud mootorist!
Postitatud: 02.08.2004 12:59 47
Postitas Viljar
Kui ma nüüd õieti aru saan siis jutt 525 tds-ist
Usun et selle nädalaga ma saan sellel teemal targemaks

Aga eks ma või sulle hiljemalt suvepäevadel rääkida pikemalt :
Postitatud: 02.08.2004 13:02 19
Postitas Tauri
seda ma usun, et sa võid mu suvepäevadel diisli omadustest surnuks rääkida

Postitatud: 02.08.2004 14:46 59
Postitas Tarmo
mis diislil siis viga on???
525tds ist ei oska suurt kaasa rääkida aga 524td võin juba pajatada.
Tarmo@täpselt kuu olnud diisli omanik
Re: diisel M51! head ja vead!
Postitatud: 04.06.2005 08:34 05
Postitas Ivar
Tauri kirjutas:Kuna peres plaanis soetada üks diiselmootoriga ja universaalkerega auto siis sobib etteantud hinnavahemikku M51 mootoriga 5 seeria BMW. Tahaks kuulda teadjate arvamusi antud mootorist!
Tauri, mis plaanist saanud on

Postitatud: 05.06.2005 00:33 19
Postitas Aare
Korraliku leidmine saab vaev olema, sest enamik suuri turbodiiselmootoreid on saksamaal üsna ära aetud. Sellisel autol pole 100 000 km aastas ka eriline näitaja. Üks autotooja just jutustas, kuidas "hästi hoitud" tds-d Eestisse jõuavad. Paljud neist on vahetatud mootoriga, kui aga läbisõit on selline, et bmw diisel juba ära kustub, siis on paljud muud asjad ka üsna väsinud - käigukastid, difrid, poolteljed jne. Siis neid ostetakse, tassitakse siia, laotakse paremad tükid külge ja nii edasi.
Tds oli omal ajal üsna soolase hinnaga, niiet neid nalja pärast ja natuke sõitmiseks keegi ei ostnud.
Postitatud: 19.05.2006 21:54 24
Postitas Raas
Upitan vanat teemat
Kas e34 525 td/tds-il on tõesti nii nõrk koht plokikaas või plokk ise?
Mida siin selle kohta arvatakse.
Postitatud: 19.05.2006 22:39 57
Postitas Viljar
Kaan on tõesti suhteliselt õrn koht, minuarvaes sama õrn kui teistel BMW mootoritel.
Reeglina see kaan ikka otsa ei saa, kui muidugi pole mingeid jahutusprobleeme (vigane termosidur, katkine radikas, kuhu lisatakse igasugu pulbreid-vedelike).
Aga üldiselt mina ei korda, diisel nagu BMW diisel ikka.
Postitatud: 20.05.2006 00:27 41
Postitas djarx
mul küll 325 td ,aga selle eest käib väga hästi ei kurda igatahes...

Postitatud: 20.05.2006 02:52 28
Postitas ToomasP
Plokikaane kohta ei tea aga sõbra 525 Tds`il tuli keps maailma vaatama. Läbisõit oli vist 200k ringis ja kõik remondid ja hooldused olid korralikult tehtud. Auto on siis aastast 94 vist.
Postitatud: 20.05.2006 10:02 28
Postitas Maiks
Eks seda ikka juhtub, et kanne viskab vahest. Ise olen nüüd juba varsti aasta sõitnud e34 2,5tdsiga ja siiani ei ole veel miskit juhtunud. Nukkvõlli keerasin ise pooleks peale panekuga, kuid mootor iseeenesest väga hea. Käib kui kell ja eelmine nädalavahetus sai üv tehtud ja tahma näitas 0,19.
Enda kogemuste põhjal julgen küll soovitada seda isendit.
Postitatud: 20.05.2006 10:07 44
Postitas Viljar
Läbisõit 200000 ? Mina ei tahaks sellist läbisõitu uskuda.
Aga samas, tõime Saksamaalt 525 TDS-i mille läbisõit on 180000 (täiesti õige läbisõit) ja kiirtee peal otsustas klapiseen silindrisse kolama minna.
See seene seiklus muidugi oli suhteliselt paha-paha.
Sellest klapiseene seiklusest olemas ka pildid, õhtul panen need siia.
Postitatud: 20.05.2006 14:56 25
Postitas Krst
Miks keegi ei räägi midagi selle mootori kahemassilisest hoorattast??
Sellega on probleeme olnud küll, isegi siit foorumist lugedes (
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=11009 ) .
Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Postitatud: 20.05.2006 17:26 28
Postitas Maiks
Nujah. Mul automaatkast on ja seda muret seepärast pole.
Postitatud: 20.05.2006 17:53 04
Postitas Viljar
Mina oma TDS-ga kaks aastat kimanud ja pole ka veel hoorata viga märganud.
Mõned pildid:
www.viltsikas.pri.ee (babula auto mootor)
Selline asi juhtub, siis kui kukub klapiseen sisse ja kiirus on ca 140 km/h.
Postitatud: 21.05.2006 12:39 06
Postitas priitv8
Krst kirjutas:Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Kas see juhtus uue hoorattaga? Kasutatuna ple teda eriti mõtet osta, sest tegu on kulumaterjaliga, eluiga u. 250..300 tuh. km (bensuka peal vähemalt).
Viljar kirjutas:Selline asi juhtub, siis kui kukub klapiseen sisse ja kiirus on ca 140 km/h.
Viljar, kas see on õli?

Postitatud: 21.05.2006 12:57 58
Postitas Cardo
kunagi ostsin mingit Liqui Moly õli, see sisaldas grafiiti ja oli algselt juba süsimust
Postitatud: 21.05.2006 16:59 58
Postitas Krst
priitv8 kirjutas:Krst kirjutas:Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Kas see juhtus uue hoorattaga? Kasutatuna ple teda eriti mõtet osta, sest tegu on kulumaterjaliga, eluiga u. 250..300 tuh. km (bensuka peal vähemalt).
jah uus, ls mingi 40tkm max
Postitatud: 21.05.2006 20:24 02
Postitas Viljar
Sildi ja omaniku sõnade järgi oli selles mootoris ESSO 10/40 ja 6000-7000 sõitnud.