Myygikuulutus (väga väga ilus auto)
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23.03.2003 16:39 02
- Kontakt:
Myygikuulutus (väga väga ilus auto)
leidsin siis sellise kuulutuse ja pole kade teistega jagama
oleks raha tooks kohe ära
http://www.auto24.ee/clients/welg/used/ ... p?id=48007
oleks raha tooks kohe ära
http://www.auto24.ee/clients/welg/used/ ... p?id=48007
SRY, aga piltide pealt paistab küll Väga kahtlane auto olema...vaadake kas või kapoti alla avanevat pilti...kere on ka raudselt kägarasse keeratud ja siis kohalike käepäraste vahenditega kuidagi moodi taastatud ja ilus värv selga...väga vabandan kui eksin, aga seal platsil on ka eelnevalt sedasi autosid müüdud...
Mina lisaks hoopis sellise ilusa auto, mis ma leidsin:
http://www.autobors.ee/kuulutused/index ... ype=search
http://www.autobors.ee/kuulutused/index ... ype=search
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23.03.2003 16:39 02
- Kontakt:
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Aga üldiselt mida te sellest autost arvaksite? Hind on minu meelest kuidagi krõbe... sai seda isegi kohapeal raplas vaatamas käidud... kindel on see, et külje peale ja ninasse on yhe või mitu laksu saanud, juhipoolne esitiib oli veidi vale kujuga ja kõrvaistujapoolne tagauks kõvasti pahteldatud ja veidi roostes... muidu tundus tehniliselt korras olevat..
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... I/id=81814
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... I/id=81814
Ilu on vaataja silmades, minul järelikult silmades kae aga ilu ma sealt ei näeivarreinbusch kirjutas:Teema pealkirjas oli kirjas et ILUS auto on ma ei mõelnud et ta HEA onAare kirjutas:Welg autos on müüa ka see üks "ülikõvalt tjuunitud" 635 aastast nii 81, mille kolmest kokku lapitud kere oli mingi kalli kameeleonvärviga üle pasandatud ja mille eest tänini 105 000 eek tahetakse
ivar
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23.03.2003 16:39 02
- Kontakt:
[quote="tsitaat"]kere on ka raudselt kägarasse keeratud ja siis kohalike käepäraste vahenditega kuidagi moodi taastatud ja ilus värv selga...quote]
millest sa seda järeldad? auto on taastatud kohas, kus isegi oma autot restaureerisin ja siiani on kõik lähemalt tööd uurinud inimesed tulemust kiitnud.
aare, sa järjekordselt eksid - kõne all olev sama omaniku 635 on müüdud ja värv ei olnud sellel kameeleon. ehk on abiks meenutamisel: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52383
millest sa seda järeldad? auto on taastatud kohas, kus isegi oma autot restaureerisin ja siiani on kõik lähemalt tööd uurinud inimesed tulemust kiitnud.
aare, sa järjekordselt eksid - kõne all olev sama omaniku 635 on müüdud ja värv ei olnud sellel kameeleon. ehk on abiks meenutamisel: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52383
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
kahjuks on eestis lood sellised et kui avariilist autot taastatakse, siis praktiliselt mitte kunagi ei asendata katkiseid plastmassosi, tüübleid, polte, mutreid, tihendeid jne uutega. esiosa elektrijuhtmed ja pistikud on katkised, teip narmendab peal, kõver radikas on kuidagi tagasi pandud, tuled näitavad eri suundades. vahed ei klapi, igal pool on erinevad ühest topsist võetud kruvid, mis antud kohtades ei käi, paljud detailid on üldse ära kaotatud.põhjakatteid, logareid, tuulekodasid pole juba ammugi või on nad katkised ja kõverad.
saksast toodud auto, kui ta on normaalse inimese käest ostetud on vähemalt komplektne ja eesti mähk-käpad pole küüneviha sisse ajanud
saksast toodud auto, kui ta on normaalse inimese käest ostetud on vähemalt komplektne ja eesti mähk-käpad pole küüneviha sisse ajanud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Aare, mind ikkagi huvitab, millal sa j6udsid selle autoga lähemat tutvust teha. Mis konkreetsemalt häiris keretöödes (peale värvi)? Millised mootori "tjuuningu" komponendid häirisid?Aare kirjutas:See 628 ja 40 000
Siin mingi kokkulapitud facelifti-eelse pasa eest 105 000 eek alles küsiti ja mingi tark ostis vist ära ka
firma tegeleb kasutatud varuosade müügiga (romula maakeeli).
need 2 k6nealust autot on omaniku poolt enda jaoks ehitatud ja romudest kokku lapitud pole neist kumbki. roostes detailide väljavahetamisele ometi ei saa viltu vaadata. kindlasti on nende autode puhul asju, mida oleks saanud paremini teha.
mis p6hjusel need autod müüki läinud on, seda ma ei oska öelda. et omanik müüb neid firma rekvisiite kasutades, näitab selgelt, et tal on jumala pohui mida teadjad mehed arvavad.
need 2 k6nealust autot on omaniku poolt enda jaoks ehitatud ja romudest kokku lapitud pole neist kumbki. roostes detailide väljavahetamisele ometi ei saa viltu vaadata. kindlasti on nende autode puhul asju, mida oleks saanud paremini teha.
mis p6hjusel need autod müüki läinud on, seda ma ei oska öelda. et omanik müüb neid firma rekvisiite kasutades, näitab selgelt, et tal on jumala pohui mida teadjad mehed arvavad.
To Aare:
ma ei vaidle vastu, et sa tead BMW autodest rohkem kui mina, küll aga vaidlen ma vastu sellele, mida oled sa nende kahe müüdava BMW kohta rääkinud (635 ja 325 cabrio siis). järjekindlalt raiud sa seda, et need autod on küll 3 autost kokku pandud või siis vraksit ülesse puhutud. ma kinnitan sulle ja teistele, et nii see ei ole. selle 325 tegemisse suhtuti väga tõsiselt ja sellisest "ah käib küll" suhtumisest oli asi ikka väga kaugel.
samamoodi nagu sa rääkisid, et see 635 oli kunagi kellegi millermani oma. tean et omanik ise tõi selle auto saksast ja sõitis sellega ka kenasti omal jalal koju.
kuna sa suure tõenäosusega ei ole neid autosid oma silmaga näinud ega omanikuga juttu rääkinud, siis ole hea ja lõpeta see jutt lihtsalt ära. kui sulle need autod ei meeldi on iseasi, aga niisama lolli juttu pole ju ka mõtet ajada - seda enam, et sa oled selle info, kas väga valedest allikatest omandanud, või siis ise välja nuputanud.
oma postitusega ei ürita ma nendele autodele reklaami teha, lihtsalt asi on selles, et mind häirib kui inimesed räägivad asjadest millest nad midagi ei tea.
ma ei vaidle vastu, et sa tead BMW autodest rohkem kui mina, küll aga vaidlen ma vastu sellele, mida oled sa nende kahe müüdava BMW kohta rääkinud (635 ja 325 cabrio siis). järjekindlalt raiud sa seda, et need autod on küll 3 autost kokku pandud või siis vraksit ülesse puhutud. ma kinnitan sulle ja teistele, et nii see ei ole. selle 325 tegemisse suhtuti väga tõsiselt ja sellisest "ah käib küll" suhtumisest oli asi ikka väga kaugel.
samamoodi nagu sa rääkisid, et see 635 oli kunagi kellegi millermani oma. tean et omanik ise tõi selle auto saksast ja sõitis sellega ka kenasti omal jalal koju.
kuna sa suure tõenäosusega ei ole neid autosid oma silmaga näinud ega omanikuga juttu rääkinud, siis ole hea ja lõpeta see jutt lihtsalt ära. kui sulle need autod ei meeldi on iseasi, aga niisama lolli juttu pole ju ka mõtet ajada - seda enam, et sa oled selle info, kas väga valedest allikatest omandanud, või siis ise välja nuputanud.
oma postitusega ei ürita ma nendele autodele reklaami teha, lihtsalt asi on selles, et mind häirib kui inimesed räägivad asjadest millest nad midagi ei tea.
Destination GOA
sa räägit ju täpselt minu autostpatrik kirjutas:kahjuks on eestis lood sellised et kui avariilist autot taastatakse, siis praktiliselt mitte kunagi ei asendata katkiseid plastmassosi, tüübleid, polte, mutreid, tihendeid jne
tulede tagused plastik katted, 2x ukseliistud, äramurdunud voolikukinnitusega (ja seega mitte funktsioneeriv) aknapesuri pihusti, logar ühes koopas,1 lähitule kinnitus, neerude nikkelvõre, udutulede katted ja vb veel üht-teist.
Eelmisest autost mäletan, et tuhatoosi polnud ühes tagaukses ja aknavänta. (oli külje laksuga) Ukse polster oli ka esimeste ettejuhtuvate kruvidega kinni keeratud selleasemel, et liimida.
krt ei saa siis selliseid pisiasju muretseda. võibolla nii mõnedki kes muidu
oleks ostjad jätavad sellepärast ostmata, et puuduvad vidinad loovad autost halva üldmulje.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
autosid teen nüüd juba üle kümne aasta, sellest viimased viis profitasemel.
keskmiselt käib 1 auto päevas ( varem tööandja juures kuni 13 autot päevas), ja päevast päeva ikka sama: esilaks saksast, siin korda tehtud, lansid ikka kõverad ja kõik ripub jne jne jne.
hullem on nendega mis on siin sõitnud üle aasta ja juba odavat töökoda näinud( veel hullem ise aretatud või üldse hooldamata)
aga positiivne on see et asi hakkab paremaks minema ja veneaegsed võtted autoremondis hakkavad minevikku jääma.
samas ei ütleks et päris odavad autod remondis käivad( eelmine nädal oli sees 2001a amg cl55 mille juhiukse juhtmepunt vajas osaliselt vahetust , tavaliselt vahetan e30 sama osa 15 aasta vanuselt ja siis ka kuna pistik on ära ussitanud, mitte juhtmed katki)
80% umbes 100-200k väärtusega autosid on kahjuks meil sellised.
samas saan ka aru miks see nii on:
kui remontisin avariijärgselt enda autot siis üritasin taastada tehasepoolset kvaliteeti, oioi kui raske see on, lõpus juba sundisin ennast tööle, pole ime et see pleku kes töökojas teeb jätab töö pinnapealseks sest kliendi rahakott ei pea muidu vastu.
esimene asi mis antud müügiautol silma jäävad on võõrkehad kapoti all.
kui on üritatud "tuuningut" teha, siis palun väga, kuid seljuhul tuleks teha tervik, mitte et ette panen ühte, taha teist tüüpi, küljele ei pane midagi ja logareid ning katteid ja õhusuunajaid pole üldse vaja.
võibolla hakkan vanaks jääma kuid sellisest ehitamisest aru ma ei saa
keskmiselt käib 1 auto päevas ( varem tööandja juures kuni 13 autot päevas), ja päevast päeva ikka sama: esilaks saksast, siin korda tehtud, lansid ikka kõverad ja kõik ripub jne jne jne.
hullem on nendega mis on siin sõitnud üle aasta ja juba odavat töökoda näinud( veel hullem ise aretatud või üldse hooldamata)
aga positiivne on see et asi hakkab paremaks minema ja veneaegsed võtted autoremondis hakkavad minevikku jääma.
samas ei ütleks et päris odavad autod remondis käivad( eelmine nädal oli sees 2001a amg cl55 mille juhiukse juhtmepunt vajas osaliselt vahetust , tavaliselt vahetan e30 sama osa 15 aasta vanuselt ja siis ka kuna pistik on ära ussitanud, mitte juhtmed katki)
80% umbes 100-200k väärtusega autosid on kahjuks meil sellised.
samas saan ka aru miks see nii on:
kui remontisin avariijärgselt enda autot siis üritasin taastada tehasepoolset kvaliteeti, oioi kui raske see on, lõpus juba sundisin ennast tööle, pole ime et see pleku kes töökojas teeb jätab töö pinnapealseks sest kliendi rahakott ei pea muidu vastu.
esimene asi mis antud müügiautol silma jäävad on võõrkehad kapoti all.
kui on üritatud "tuuningut" teha, siis palun väga, kuid seljuhul tuleks teha tervik, mitte et ette panen ühte, taha teist tüüpi, küljele ei pane midagi ja logareid ning katteid ja õhusuunajaid pole üldse vaja.
võibolla hakkan vanaks jääma kuid sellisest ehitamisest aru ma ei saa
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kui juba tõrvamiseks läks, siis liig liiale liiga ei tee
Eriti sita avariiremondiga hiilgav üles tagumisele ja nende autode müümisele spetsialiseerunud firma on Rako Kõrveküla autokeskus. Olen näinud kahte sealt ostetud autot (mis on seal "üles löödud") - 99 Seat Inca
ja 90 318iS (seesama mis mul). No vennad, seda kohta ei soovita kellelegi. Esiteks mingit plastikeevitust vms ei tunta seal üldse. Müüdavad autod on komplekteeritud **** teab mis osadega. Incal (auto hind oli ikka 100k alla, selle raha eest peaks ju korras olema) oli üks latern Bosch, teine Hella, kapott kõver ja poritiib teist värvi. Lisaks plastosad värviga üle lastud, spoila kõver
Minu IS "üles löömises" olid vist liiga suur kulu osta kasvõi tavamudeli spoila plastserv (iS oma on kallim, 1600 eek) romulast ning udutulede aukude katted (UM-s a' 150 eek). Sinise värviga üle lastud udutulede juhtmed rippusid auto all
Poritiivad olid eri kõrgusel ja kapott rooli tagant vaadates juba viltu Ise reklaamivad veel oma Sikkensi tehnoloogiat - värvitud auto on aasta hiljem roostes...
Eriti sita avariiremondiga hiilgav üles tagumisele ja nende autode müümisele spetsialiseerunud firma on Rako Kõrveküla autokeskus. Olen näinud kahte sealt ostetud autot (mis on seal "üles löödud") - 99 Seat Inca
ja 90 318iS (seesama mis mul). No vennad, seda kohta ei soovita kellelegi. Esiteks mingit plastikeevitust vms ei tunta seal üldse. Müüdavad autod on komplekteeritud **** teab mis osadega. Incal (auto hind oli ikka 100k alla, selle raha eest peaks ju korras olema) oli üks latern Bosch, teine Hella, kapott kõver ja poritiib teist värvi. Lisaks plastosad värviga üle lastud, spoila kõver
Minu IS "üles löömises" olid vist liiga suur kulu osta kasvõi tavamudeli spoila plastserv (iS oma on kallim, 1600 eek) romulast ning udutulede aukude katted (UM-s a' 150 eek). Sinise värviga üle lastud udutulede juhtmed rippusid auto all
Poritiivad olid eri kõrgusel ja kapott rooli tagant vaadates juba viltu Ise reklaamivad veel oma Sikkensi tehnoloogiat - värvitud auto on aasta hiljem roostes...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
BMW 535i Rapla
Nonii räägiks siis sellest autost, kunagi kui mul ei olnud veel ühtegi autot, siis otsisin eesti piiride vahelt ja see auto jäi kohe mulle silma, suurepärane, meeletult hea varustus sellise masina kohta ja välimus oli ka hea, veljed olid minuarust väga ilusad, uurisin siis iga õhtu seda autot kuni materiaalne olukord oli juba kindlustatud ja läksime siis kahe sõbraga Raplasse, eelnevalt oli räägitud, auto on aus.. Väga heas korras, sportsummuti ja kõik töötab ja on täiesti heas korras, ühtegi pauku ega viga nagu autol ei olegi! Eestis ka sõitnud pole niiet sillad on super ja nii edasi..Aga üldiselt mida te sellest autost arvaksite? Hind on minu meelest kuidagi krõbe... sai seda isegi kohapeal raplas vaatamas käidud... kindel on see, et külje peale ja ninasse on yhe või mitu laksu saanud, juhipoolne esitiib oli veidi vale kujuga ja kõrvaistujapoolne tagauks kõvasti pahteldatud ja veidi roostes... muidu tundus tehniliselt korras olevat..
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... I/id=81814
Ma ei saand juba öösel undki kui mõtlesin et, millal võiks juba sõita sellega... oleks see juba käes, ikkagi esimene suurem ja võimsam auto. Jõuame siis kohale raplasse, oli reede, ees tuli tore onukene kes juhatas meid otse maja hoovis asuva auto juurde, kõrvaltvaadates vaatasin, et Wau päris vinge!
Tulime siis lähedale ja asusime autot uurima. Esimene kahtlus et auto mootor oli juba soojaks lastud enne meie tulekut, huvitav küll miks, kummitas küsimus mu peas..
Esimene küsimus siis oligi juba oma aastates omanikule, et miks müüte.. Vastus oli konkreetne: No mul pole vaja nii võimast masinat, ma ei ole enam selles eas.
Nii vaikselt hakkasid vead välja tulema, tagumine uks ei käinud korralikult kinni nagu peaks, kuna auto oli paremalt tagant küljelt pauku saand, eest oli ta ka kõva paugu saand kapotiäär oli sisse vajunud... Küsisime kas ikka auto ei ole kindlasti avariis kannatada saand, vastus oli ikka positiivne et no paar väikest nõksu vist saksamaal oli.
Huvitav?! Järgmiselt hakkas huvitama mind sportsummuti, et kas ta on ikka täies pikkuses, kuna täies pikkuses sportsummuti on ikka kallis siis ma ka seda küsisin, omanik vastas jaatavalt jaa ikka täispikkuses. Vaatasime siis auto alla... ... summuti torude otsade peale oli lihtsalt uus otsik pandud muud midagi...
Hakkasime omanikuga vaidlema, et siin pole sportsummutit, see vastas tagasihoidlikult: no ma ei tea siis.
Edasi uurisime autot seest, polnud esmapilgul nagu vigagi, siis aga vaatasin katuseluugi poole, terve ülemine kate oli läbivettind ja narmendas ju siis luugi tihendid olid läbi.
no ja siis mõtlesin, et pisiasjad, et elab üle! Teeb korda.
Auto nägi välja, väljast nagu jeep, eelmistel piltidel olid teised amordid ja madaldusvedrud, täpselt ei oskagi hetkel öelda.
Kapoti alla vaadates, ei särand seal midagi nii ilusat vastu, kõik oli paistis ikka selline vana ja ära väsind...
Pakkusime siis juhile et lähme nüüd siis proovisõidule, nagu alati on harjunud mu sõber, et ta sõidab siis ise. Aga ei omanik kohe lendas platsi, et sõidab ise et pole midagi, kindlustus tema nimel ja ei saa ikka nii. Sõitsime midagi ees kolises ja noh auto liikus küll minuarvates (eelnevad kogemused BMWga sõites puuduvad). Mees nagu sõidaks rahulikult ja ei vajutaks üldse gaasi ega kiirendaks...
Siis palusime ikkagi, et sõber läheb rooli, tal ikkagi juba 2x 535 olnud juba ja ta teab täpselt kuidas see auto liikuma peaks.
Istus siis rooli, võttis ASC süsteemi maha ja lasi tuurid vähemalt 6 tuhandeni, auto ei teind isegi väiksematki burni vaid läks kohalt minema nagu 520.
Hakkasime lihtsalt kiirendamist proovima, auto turtsus käikude vahetamisel kiirendades aga üldiselt kiirendades ei turtsunud vaid lihtsalt ei olnud absoluutselt jõudu. Kõik krigises salongis ja tagarehvid käisid piki rattakoobast... Imelik tunne tuli peale..
Küsisin omanikult kui kiirelt see autoga siis olete sõitnud, ta poeg või kesiganes vastas noh saksa paani peal panime 250ga nii mis midagi. No loomulikult auto võtab pikapeale hoo sisse. Üldiselt sõitsime siis autoga hoovi tagasi ja siis küsisime omanikult, et auto pidi olema ju korras ja kõik pidi heas korras olema, see vastas et no kui ei meeldi headaega,
no mul käib siin koguaeg noori kes siin siibreid ja polte taga ajavad...
Ma olin ikkagi nii kaua sellest autost mõelnud, et nomaitea mõtlesin et ÄKKI siiski on mingi pisiviga mootoris ja siis kui kõik korda teha, sõber aga kohe ütles et ilma diagnostikata saa.
Pakkusime siis talle diagnostikat teha, saatis seenele alguses..
Peale pikka läbirääkimist, et kui auto mootor tõesti on korras siis maksame ise diagnostika kinni ja ostame auto ära
Ei omanik ei ole nõus. Räägime veel umbes 10 min, siis väidab mulle (mingi 1 kuu tagasi) et okei kui auto pole homme või ülehomme ära viidud siis võib ta Esmaspäev diagnostikasse viia. Kui esmaspäevaks diagnostika aega ei saa siis ei viigi sinna mainis omanik, et autol saab kindlustus läbi ja ta pole siin registreeritud jne ja see on liiga kulukas tal eestis ta arvele võtta... Viimane küsimus mehele oligi,
paljuga te selle saksamaalt ostsite, ta vastas ausalt 2000EUR
Blaah, okei vaatame seda asja..Jätsime hüvasti.
Tujust ära ja muidu kohkunud sõidame siis tagasi sealt. Ülipettunud, lootsin parimat aga nägin sellist õudusunenägu, seda autot nimetaks mina sõnadega raibe ja õudusunenägu.
Kuna esmaspäevaks ei jõudnud diagnostika aega sebida, siis jäi tehing ära. Ma ikka vahepeal mõtlesin et riskiks aga tõesti, põrsast kotis ei taha osta. Helistasin nädala pärast talle kas auto on müüdud, ei ei ikka alles veel.
Siis nädala pärast jälle, ikka alles. Imelik? Nii hea hind ju selle superheas korras auto kohta 70000.-? Ta ju kahtlustas, et auto võetakse paari päeva jooksul ära. Nüüd on kohe varsti kuu möödas helistasin talle, salastatud nriga, et tere kas te müüte BMW 535, mis seisukorras ta on, nüüd oli jutt veidi teistsugune no ikka heas korras, vastas ta sõidan praegu. Järelikult registreeris juba eestis ära.
Rahvas vaadake autot hoolikalt alati, kuna ka suured vead on võimalik ära peita igasugu odavate ressursidega. Ka raibet on võimalik sama kallilt maha müüa kui super korras autot. Oleneb ju kellele müüa!
Jutt sai natukene pikk aga kogemused said kirja.