E28
E28
MUl selline mure, et sooviks endale lähiajal osta bmw 520 v525.
et sooviks teavet et kas tasub ikka osta veel nii vana autot ja mis nende pÃĩhiprobleemid on. valik oleks endaarust see, et viiene on mugav ja endale rahalised vÃĩimalused väikesed.
et sooviks teavet et kas tasub ikka osta veel nii vana autot ja mis nende pÃĩhiprobleemid on. valik oleks endaarust see, et viiene on mugav ja endale rahalised vÃĩimalused väikesed.
E28 igatahes hea auto... Ãra ostmise mÃĩttest kÃŧll loobu.
2.0 ja 2.5/2.8... endal on 2.8 ja kiidan heaks... eriti just kÃŧtusekulu koha pealt. Esmapilgul vÃĩib suur mootor hirmutav olla aga eks sa ise tead paremini.
Kui ostma lahed siis ära sa mingil juhul ronti osta... selle elluäratamine vÃĩib ikka väga keeruliseks muutuda.
Loe hoolega muidu teemasid.
2.0 ja 2.5/2.8... endal on 2.8 ja kiidan heaks... eriti just kÃŧtusekulu koha pealt. Esmapilgul vÃĩib suur mootor hirmutav olla aga eks sa ise tead paremini.
Kui ostma lahed siis ära sa mingil juhul ronti osta... selle elluäratamine vÃĩib ikka väga keeruliseks muutuda.
Loe hoolega muidu teemasid.
Et mis probleemid on või? Nad on räimed enamuses
; Ega muud polegi, rooste enamustel küljes, vanus on taga muidugi; Eestis sõitnud eksemplarid on ära peedistatud, remontida pole raatsitud jne... ;See sõltub ka omanikust paljugi, kui korras auto ikkagi on; Samas kui omanik autot remondib kogu aeg, miks ta peaks auto maha müüma? Mina remondin vaikselt oma autot, ja maha küll müüa ei kavatse mitte kunagi. Ja kui on korralik eksemplar, siis peaks ka hind olema korralik. Mul endal on e28 535 käsikastiga, ja alla selle ma ei ostaks, teema algatajal sellist kriteeriumit pole, mina otsiks saksast mõne isendi, ma arvan; 528 peaks kõige levinum olema; 520 on mõttetu ost, kuna mootor väike ja auto ei liigu sellega eriti; 528 olekski optimaalne ost minu meelest.
Ahjaa, kütusekulu koha pealt: minu meelest pole maanteel vahet kui suur see mootor on, vahed tulevad linnas tipptunnil sagides välja, samas see sõltub juhist paljuski, mina saan linnas 12L\100 km hakkama, aga alla selle ei saa kah. Samas mul mootor töötab praegu ilma lambdata, rootor vaja veel vahetada jne...

Ahjaa, kütusekulu koha pealt: minu meelest pole maanteel vahet kui suur see mootor on, vahed tulevad linnas tipptunnil sagides välja, samas see sõltub juhist paljuski, mina saan linnas 12L\100 km hakkama, aga alla selle ei saa kah. Samas mul mootor töötab praegu ilma lambdata, rootor vaja veel vahetada jne...
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1882
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
kere vaata jah suht kriitilise pilguga üle...endal vaatasin, et väga hea kere, aga jah nii mõndagi on välja tulnud nüüd hiljem
...aga nuh mul 2.8 ja bensukuluga olen ise küll rahul
linnas umbes 11 ja maanteel 8 kanti
...ja veermik on kah üks põhiviga( just esimesed õõtsad;tagasillapuksid jne); mootorid küll enamuses müügis olevatel sharkidel tossavad, aga need r6 bayeri motod suht vastupidavad ihmo
...kuigi jah endal läks nüüd hiljuti 1 nookur poolex ja auto seisab hetkel
....kuigi eelmine omanik rääkis mootori kap remondist mõni aeg tagasi(aga nuh see selleks)
....enne kui auto ostad soovitan minna sillastendi ja diagnostikasse...siis saad enamused vead teada ja ka hinnas alla tingida tavaliselt(oleneb muidugi hinnast kah),sest sildade remont võib suht kalliks minna
...samas mina midagi halba ka vana 2.0 mootori kohta ei ütle, kui on tegu korraliku mootoriga(sõbral oli ja väga kärts mootor oli)....kuigi jah 2.8-ga ei anna seda võrreldagi....ja vana hainina on VÄÄRT masin, niiet kui ikka huvi on, siis osta endale mõni isend ära( ära ainult neid 1.8 mootoriga osta...see nagu õmblusmasin mumeelest...ikka bayeri reaskuuene
)








Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
- RagnarKahr
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 23.09.2004 14:50 42
- Asukoht: Tartu
Oman praegu 2-te E28 bemmi. üks on 520i, millega praegu sõidan ja teine 525iA. Olen ka teiste autodega sõitnud ja pean tõdema et BMW on BMW. Aga kui sellist bemmi osta(e28) siis alla 2.5 mootori on . 2.0 minek on lahja ja võtab sama palju kütet kui 2.5. Mul endal õhukulumõõtur pekkis niiet korras 2.8 võtax ka vähem bena. See-eest kiidusõnad 2.5-le. Automaat kastiga, 4xelektriaknad ja ABS ja autopiloot kah peal. Kere tahab teha....hetkel ongi 525 mul ehitamises. Minek on küllaltki hea (110kw ja 2.0 92kw). On mingi rullnoka käes olnud kes asja pole mõistnud. Sain 3000.- kätte. Ei läind käima. Juhtmestik oli lahti kakutud...aju oli näpitud..aga käima ei saadud...viga oli lihtne...starter oli kutu piilu...100.- läks remont ja asi läks käima....summuti koos uute leegikatega sain 400.-....korralikud õõtshoovad 4tk sain 200.- . Puudu veel uued küljekarbid u 300.- , tagumine kiige mis kõver ja maksab u 300.- , klapisääretihendid u100.- ...plokikaanetihend 200.-...värv u 3000.-.....värvimine 700.- eeltööd ja pahtel u2000.-.... raha läheb aga asi saab korralik. Olen suurt kasvu ja probleemiks ruum...e28 seda pole...järgmine keretyyp 5-ndast on probleemiks.
Põhikohad mis e28 roostetavad on juhiuksed hingede kohalt, tungikohad, eesistujate jalgealused ja kaitserauaalused ning tiivaääred. Kui need hästi ära teha siis nagu erilist probleemi ei tohix olla.
Igal juhul soovitan E28 bemmi ja alates 2.5 mootorist. Alla ei soovita.
Edu sulle siis valikul

Põhikohad mis e28 roostetavad on juhiuksed hingede kohalt, tungikohad, eesistujate jalgealused ja kaitserauaalused ning tiivaääred. Kui need hästi ära teha siis nagu erilist probleemi ei tohix olla.
Igal juhul soovitan E28 bemmi ja alates 2.5 mootorist. Alla ei soovita.
Edu sulle siis valikul


Nothing lasts forever, except BMW.
- alx
- Huviline
- Postitusi: 361
- Liitunud: 24.09.2004 19:04 51
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
- Asukoht: Tallinn
kui leiad korrakiku siis osta kindlasti!!!
Ostsin ka endale hiljuti E28.igati rahul olen.sain ta ühe vanakese käest,kes seda hoidnud.Aasta on 83 aga välja näebnigu uus.pole ainsatki rooste plekki.ainus miinus on et mootor sattus lahja. 2.0i läbisõit 230000 km ja tiksub veel nägu kell.edasi astub ka päris ilusti. (ytlen seda kuna olen siiani sõitnud 2.2 liitrise prantslasega,mille kõrval bemm on ikka auto moodi. kui leiad kusagilt korraliku pilli siis kõhklematta osta ära...
Kui suurt kasvu, siis on muideks E28 märksa mugavam variant kui E34. Vähemalt suure seeriarooliga mina normaalselt sõita ei saa. 28-l seda probleemi pole, sest pikem mees sõidab põlved laiali ja seal on konsool nii madalal, et kannatab ka 2m mehel sõita.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
See tundub küll asjalik E28 aga hind on ka vastav.
http://uk.mobile.de/SID6nosm9GfSfYso79P ... 1141256552&
http://uk.mobile.de/SID6nosm9GfSfYso79P ... 1141256552&
Mina vaatan iga õhtu seda:
525e
525e
E28
Ma ka ostsin hiljuti E28 2.8.Väga rahul mootoriga,alla 2.5 ei ole mõtet-nagu kohviveski.Maanteel võtab u 8l/100km,kui hästi vajutada saab ka 6,5 hakkama.Kohapealt läheb 4.-käiguga nagu nalja minema.Õnnetud kohad on veermik ja esi tiivad mis kipuvad roostetama kuna logareid ei ole.Eesti bemmid on ära ruunatud,korralik on haruldus.Aga hele sisu oli üllatavalt puhas ja terve.Alla 12 000 korralikku masinat ei saa.Talvel on 2,8 nagu lehm libedal jääl,aga harjub ära ja jalg peab tundlik olema.Aga hea auto,vaikne, müra vähe.ja kui vajutad siis kaob.
sihuke küsimus, et keegi kindlasti teab E28 velgede auguvahe ja sellist teemat. seda tean, et 5 poldiga.. aga edasi ? 
edit: siiski 5 polti on

edit: siiski 5 polti on
Viimati muutis Sass_R, 06.04.2005 17:41 44, muudetud 1 kord kokku.
Sugulane omab juba 9a. 525-te, kõige tavalisem mudel, ei minegid eri lisasi...läbisõit on 379 xxx, rooste ainult ustel, mootorit ei ole puututud(välja arvatud tihendid), sai ta väikse kõksuga taha...see võeti siis jupeks ja asendati orig. juppidega, muidugi pole see masin eriti igapäevane, aga mingi 70 tkm. on ta eestis vuranud küll...rajko kirjutas:5x120, ET 20, keskava 72.56, nii vist olid e28 veljemõõdud.
ei ole plaaniski uuemate vastu vahetada...stiilne masin
(aasta on 86a.)
point: auto on hea
ilma autota
hakkab järjest rohkem meeldima e28, disaini poolelt just.
vabandan ot
teinekord võib lingi panna nii:
http://www.bmwlink.ee[/b]]link ilma paksu kirjata, tulemus midagi sellist jääb:
neti
vabandan ot
teinekord võib lingi panna nii:
http://www.bmwlink.ee[/b]]link ilma paksu kirjata, tulemus midagi sellist jääb:
neti