1. leht 1-st

1. seeria BMW

Postitatud: 05.11.2002 10:56 31
Postitas kimmo
[img]http://www.auto24.ee/uued/pildid/uudis_pildid/968.jpg[/img]

AutoExpress avaldas uusi üksikasju 1. seeria BMWst, millega tehakse praegu katsesõite.

Kui 3. seeria BMW lühendatud baasile ehitatav 1. seeria BMW jõuab turule, hakatakse seda tegema viies variandis - kolmeukseline luuksaba, sedaan, universaal, kupee ja rodster. Esimesena valmib sedaan, mis tuleb turule ilmselt alles 2004. aasta sügisel. 2005. aasta märtsis on kavas turule lasta ka kolmeukseline luuksaba.

Uue auto pikkus on 4,2 meetrit ja baasmudeli hinnaks tuleb 18.000 eurot (ligi 280.000 Eesti krooni). Samal ajal maksab 3. seeria kõige odavam BMW 24.000 eurot (ligi 375.000 Eesti krooni). Uue BMW väliskuju on stiilne, agressiivne ja meenutab paljus möödunud aasta Detroidi autonäitusel demonstreeritud ideeautot X-coupe, kirjutab AutoExpress.

Baasmudeli kapoti all on 1,6liitrine 115hobujõuline mootor. LuksuslikuMadis K variandid saavad jõuallikaks kaheliitrise 225hobujõulise mootori. Baasmudeli mootor töötab koos poolautomaatse käigukastiga Sequential Sports Gearbox ja elektroonilise siduriga. Tootmiskulude vähendamiseks on uue masina loojad kasutanud hulgaliselt ka juba tootmises oleva 3. seeria BMW sõlmi ja detaile

Postitatud: 05.11.2002 14:26 14
Postitas hanno
Selle pildi järgi midagi head see asi ei ole, aga kui asi tootmisse läheb, on kindlasti oodata palju muutusi.

Ja hind pole ju üldse BMW-le kohane.
Läbi mingi ime hakkaks võib olla enda hammasgi 2004-ndal aastal sellisele peale :P

Postitatud: 05.11.2002 14:32 42
Postitas Raivo
[quote][i]

Ja hind pole ju üldse BMW-le kohane.
Läbi mingi ime hakkaks võib olla enda hammasgi 2004-ndal aastal sellisele peale :P [/quote]

praeguse 3 compacti hind ju hakkab u samast kandist...

Postitatud: 06.11.2002 09:43 36
Postitas hanno
ELan siiski lootuses et uus 1-seeria oma tuleb ilusam kui uus 3-ne compact.sest compact mulle kohe üldse ei meeldi

Postitatud: 14.11.2002 11:23 41
Postitas Andry
jube jube jube
Või on hoopis minu maitse imelik ei tea.

Postitatud: 14.11.2002 12:25 33
Postitas hanno
See ju samamoodi prototüüp veel.Loodetavasti läheb auto väljanägemine paremaks.

Ja seda lihtsalt sellegi pärast, et ükski BMW ei tohi kole olla :D

Postitatud: 27.12.2002 19:28 11
Postitas Cardo
inimene harjub kõigega -algul on tiksuv kell ka jube ju harjume aastal 2010 sellega ära

Postitatud: 25.02.2003 22:50 20
Postitas Cardo
Nähes juba uuemaid pilte mulle see juba meeldib :) Ehk hakkan ka ise mõne aasta perast sellele hammast ihuma :)

Postitatud: 26.02.2003 12:20 52
Postitas hanno
Uuemaid pilte?? Näita siis meile ka neid.

Postitatud: 26.02.2003 19:36 09
Postitas Cardo
Osta TM numbriga 2/2003

Postitatud: 29.03.2003 14:09 41
Postitas Karel
OI OI OI OI-selle pildi jargi see ju lausa BMW habiplekk:(. Ma motlen seda 1. pilti

Postitatud: 30.03.2003 12:20 04
Postitas Martin N
Sellise bemmiga mis pildil on ei kõlbaks sõitagi

Postitatud: 30.03.2003 13:32 33
Postitas hoax
ma ei saa nuud aru kas mõtlete et ei kõlba sõita 1-seeria autoga kuna ta nii väike on voi ei kõlba sõita, sest spiooni fotol masin sedavõrd kole välja näeb, kui see viimane variant siis masina tegelik disain peitub ikka nende plastik katete all, mõistagi.

Postitatud: 05.09.2005 19:31 43
Postitas Aare
Laupäevasel üritusel sõitis vend väiksel ringil ja ühtegi head sõna selle 1. seeria kohta küll ei kuulnud. Kommentaarideks oli kipakad sõiduomadused, odavamaiguline sisu ja täiesti mõttetu mootori/käigukasti kombo. E46ga ei pidanud pisematki võrdlust kannatama.

MOTT

Postitatud: 05.09.2005 19:36 36
Postitas Cardo
Minuarust @ minuarust oli mootoril minekut isegi tunda, pidureid ei olnud, ABS sekkus koheselt, S reziimis ilge softi kala, võrreldes 3 seeriaga eelmisel aastal 3 sel veojõudu oli igal pool tunda , siis 1-sel veojõukontroll ei sekkunud isegi siis kui külg oli juba ees. Muidu peale suurt vihahoo kadumist, võib isegi selle autoga sõita, rallirajale ei sobi.

Postitatud: 05.09.2005 20:10 23
Postitas Muhv
Pidurdusjõu puudumine ja vedel käitumine on asjad, milles ma süüdistaksin 16" kulunud continentali rehve. Enda auto 18" michelinide pealt ümber istudes ilma eelneva proovimiseta oli ikka väga ehmatav sõita.

See, et sportreziimis kast täiega kala paneb on ka minu jaoks tõestust leidnud. Kui auto ikka ca 30m veereb justkui vaba peal hoolimata, et juht gaasi läbi põranda üritab vajutada, siis see asi õige ikka pole.

2l mootor selle käru peal oli juba vägagi tegija.

Sai proovitud ka kolmekesi taga istuda. Lasnamäe buss tipptunnil 15a tagasi tuli silme ette...

Järgmine aasta pidi üritus juba e90-tega toimuma.

Postitatud: 06.10.2005 21:38 05
Postitas Relk
Viisin auto hooldusesse ja anti vastu 1 seeria asendusautoks.

Tegu 118D'ga ja manuaal kastiga. Kuigi disain on asjal väljast küllaltki ilus siis mugavuse poolest e39'ga ikka võrrelda ei anna kohe mitte kuidagi. Aga no eks tegu ole ka erineva klassi autodega. Ootan pikisilmi, millal oma auto tagasi saan. Pean siiski laupäeva lõunani veel sellega hakkama saama.

NB! Aga kütusekulu linnas on alla 7l/110'le :lol: