1. leht 20-st

Kõvatamine

Postitatud: 07.11.2004 23:46 37
Postitas Aare
Tekkis mõte selline teema teha ja seda siis täiendada, kui mõni lauslollus ikka kuskile ilmub.

http://www.carrating.org/car.php?1798

M5 "Pelster limited edition" :shock:
400 hp :shock:
0-100 5,4 sek :shock: :shock: :shock:
Väidetavalt 10 tk tehtud :?

3.8 "Pelster" mootori sisu ka :D :D


Google otsing märksõnadega "M5 Pelster edition" ja "Pelster tuning" ei saanud küll ühtegi vastust. Ka kodus olevad BMW raamatud vaikisid sellisest "editsioonist".

Piltidel paistab täis stock 3.8 M5, ei ühtegi "editsiooni". Huvitav, kas auto ikka kirjutajale ka kuulub?

Postitatud: 07.11.2004 23:52 45
Postitas Aare
Järgmine: kuidas "Remusega" M3 tjuunida

Ärge pikali kukkuge:
Võimsus (kW): 260/353
Kiirendus 0-100 (s): 4,9: 0-80km/h 3.6s

"Tsipiga" on kiirus ka loomulikult 305 kmh :shock: :shock:

Nii lihtsasti see käibki :idea:


2.7 ehitamine käib siis sedasi :idea:

kopipaste:
*Mootor: ..tegu siis 2,7 ..millele on lisatud 2,3 ploki pea..mis on nii ära lihvitud kui võimalik (on võimalik ehk, kuigi 2.3 on peenemate silindritega kui 2,5/2,7( (lisaks performancet sellest ikka ei tule, sest 323/320 on sama kaan väikeste klappide ja väikseste peakanalitega)

*kerged kolvid , millele oli vaja klapi süvendid freesida muidsu tahtnud hästi ära mahtuda ja kogu mäng on tasakaalu aetud
(ei saagi mahtuda)

sport nukk (ok)

lisatud teine õhulugeja (algul mõtlesin, et vahetati õhulugeja, aga vaata järgmist punkti :shock:

topelt koonus filtrid ( :shock: :shock: :shock: )

mootori õli radiaator
välja lase 52mm kuni lõpuni aga vaja ikka 65mm saada peab proovima!
surve astet tõstetud
cruise control (ok)

vot

Postitatud: 08.11.2004 12:19 15
Postitas Kristo_P
Sellest m5'st oli kunagi SR'i foorumis pikemalt juttu. Aga ei leia teemat ülesse ,huvituks isegi mis seal siis teistmoodi on :idea: Antud inimene figureeris sama simega ka seal foorumiski.

Postitatud: 08.11.2004 20:40 30
Postitas Aare
See on mingi väljamõeldud nimi, kõvatamine. Kõik M5 versioonid on igas BMW ajalooraamatus kirjas ja mingist "Pelsterist" pole keegi kuulnudki.

Veel sellisest, kus peale mootori pelsteriseerimist võimsus 60 hj kasvab (kolm korda arvake, kui kerge see M5 mootoril on) :shock:

3.8 M5 on ise piisavalt kõva sõna ja mingit mõttetud "editsiooni" on sinna küll mõttetu külge pookida. SR jutuks hea küll.

Postitatud: 08.11.2004 21:23 20
Postitas inc13
Pelster gmbh on bmw väikediiler,maybe oli kuskil silt peale kleebitud....
on selline komme sealmail...

Postitatud: 08.11.2004 21:43 24
Postitas Kaidos
inc13 kirjutas:Pelster gmbh on bmw väikediiler,maybe oli kuskil silt peale kleebitud....
on selline komme sealmail...
No sel juhul on minul 525i "e-autoline edition"! Keegi teab, palju see kilowatte annab? :D

Postitatud: 09.11.2004 12:47 04
Postitas Eerik_K
"Werner Pelster GmbH" pole midagi muud kui diiler

See ongi Pelster Edition ehk siis 10 M5 oli müünud ilgelt haruldane värk.

Postitatud: 09.11.2004 18:45 21
Postitas Aare
Natuke noppeid auto.24-st

See on nime all M-tuning :shock:
Pilt

Otsimismäng: leia "M-tuningu" komponendid
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=100692

BMW 320 M (vene ajal oli Zaz-968A ja 968M - modifitsirovannõi) - ega ta muu olla ei saa, sest küljes pole isegi läti emm-spoilereid :shock:
Pilt

Postitatud: 09.11.2004 19:43 34
Postitas inc13
Väheke margi offtopic,aga Audi S seeria umbes sama suunitlusega nagu bmw M seeriad

Niisiis,mul on au esitleda 1993 aasta S2 sedaani...... neid tehti 300 tk(source: Audi Typenatlas)

Saksas on selliste hinnad ca 10k eur alates,siit saab saia raha eest...

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 2/id=91531

Huvitaval kombel pole müüja märkinud mootorit,ja vedavat silda ;)

Postitatud: 09.11.2004 20:01 06
Postitas Märt
No saksa müügisaidid on ka sellist jura täis.

Siin üks ära ******* E36 318,nimetatakse seda:BMW 318i M3 MEGA OPTIK

Postitatud: 09.11.2004 21:08 28
Postitas Henrik88
no aga on ju tegemist E36 M-optik paketiga (stanged)

Postitatud: 09.11.2004 22:16 14
Postitas Märt
Henrik88 kirjutas:no aga on ju tegemist E36 M-optik paketiga (stanged)
paketist on asi kaugel,udutulede ümbrus meenutab veidi M3-e stanget,
tagatiivast ma ei räägi jne.Lühidalt öeldes MEGA PORNO OPTIK.


PS. Näiteks meph-i 316 on M-optik,v.a. küljekarbid.

Postitatud: 09.11.2004 22:46 03
Postitas Arvo T

Postitatud: 10.11.2004 09:15 29
Postitas kimmo
:D
See auto ei kuulu "kõvatajate" alla :P

Postitatud: 10.11.2004 09:45 39
Postitas priitv8
kimmo kirjutas:See auto ei kuulu "kõvatajate" alla :P
Et hoopis "pehmendaja" :?

Postitatud: 10.11.2004 11:38 00
Postitas pocket
see viimane E36 M optik on järjekordne hea näide, valuvelg on vist ainus tuning asi seal üldse, stock istmed + tuning traksid :roll: -eks samuti võimalus, külgtugedega sportistmete jaoks raha pole aga vähemasti tõmbame siis vastu tooli lihtsalt kinni

Postitatud: 14.11.2004 19:36 44
Postitas Andrus_V
Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid :( . http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734

Postitatud: 14.11.2004 21:56 30
Postitas Kristo_P
Isegi sisu on vana ,huvitav mis seal siis 94/95 välimust näitavad? Õlivarras :)

Postitatud: 14.11.2004 23:10 57
Postitas AARE540
Äkki E39 ilukilbid :lol: A tegelikult sel juhul oleks ju...E39 optik :D

Postitatud: 15.11.2004 09:23 39
Postitas Aare
Andrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid :( . http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734
Laia neeruga esiots=kuulutuses "uue mudeli välimus"= reaalelus pärast suurt pauku on esiots üles löödud uuema mudeli kereosadega, sest romulas parasjagu muud polnud :roll:

Postitatud: 15.11.2004 10:23 15
Postitas Lauri_L
Andrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid :( . http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734
Ehk vihjab poiss sellele, et auto on niivõrd korralikus konditsioonis, et näeb sama hea välja nagu 5 aastat uuem masin. Samas on ju ilusti ära mainitud, et auto tegelikult 1990. Hind oleks ka väga korralikule 90 aasta autole vastav.

Postitatud: 15.11.2004 16:23 08
Postitas Kristo_P
Lauri_L kirjutas:
Andrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid :( . http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734
Ehk vihjab poiss sellele, et auto on niivõrd korralikus konditsioonis, et näeb sama hea välja nagu 5 aastat uuem masin. Samas on ju ilusti ära mainitud, et auto tegelikult 1990. Hind oleks ka väga korralikule 90 aasta autole vastav.
Salong tundub tõesti väga puhas ja korralik samuti ka välisilme :idea:

Postitatud: 15.11.2004 20:23 28
Postitas Aare
"nagu 94-95" tähendab ikka väga selgelt suuri neere ja teisi peegleid - et mul auto läigib nagu 94-95 kõlab ikka uskumatult lollilt :shock:

Postitatud: 15.11.2004 23:14 38
Postitas Lauri_L
minu auto näeb välja nagu prillikivi :D

Postitatud: 16.11.2004 10:25 59
Postitas pocket
Lauri_L kirjutas:minu auto näeb välja nagu prillikivi :D
müüma hakkad siis pane -Prillikivi Edition

Postitatud: 18.11.2004 04:05 28
Postitas Kristo_P
Aare kirjutas:"nagu 94-95" tähendab ikka väga selgelt suuri neere ja teisi peegleid - et mul auto läigib nagu 94-95 kõlab ikka uskumatult lollilt :shock:


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=103012

Siin veel üks kahtlane isend! 95a kohta maksab kuidagi vähe ja tekib küsimus kus on lai neer +uued peeglid ja originaal karbilaiendid :shock:

Postitatud: 18.11.2004 09:26 07
Postitas kimmo
btw ei ole kõikidel laiadel neerudel karbilaiendeid.

Postitatud: 20.11.2004 10:24 02
Postitas Märt
Ei ole küll BMW,aga eriti kõva-kõvatamine.Noorhärra väidab enda
auto olevat Porsche 937 Carrera GT,mis on väga haruldane ja ajab
iga teise Porsche fänni tagajalgadele.

http://www.carrating.org/car.php?2330

Postitatud: 20.11.2004 11:00 05
Postitas inc13
Mckie kirjutas:Ei ole küll BMW,aga eriti kõva-kõvatamine.Noorhärra väidab enda
auto olevat Porsche 937 Carrera GT,mis on väga haruldane ja ajab
iga teise Porsche fänni tagajalgadele.

http://www.carrating.org/car.php?2330
Pilt muideks pole eestis tehtud..... pakuks usa

Edit:pilt pärineb siit lehel http://www.924.org/models/CarreraGT.htm

Ning auto ongi Usas


:lol:

Postitatud: 21.11.2004 22:28 45
Postitas ktmracer2
Aare kirjutas:Järgmine: kuidas "Remusega" M3 tjuunida

Ärge pikali kukkuge:
Võimsus (kW): 260/353
Kiirendus 0-100 (s): 4,9: 0-80km/h 3.6s

"Tsipiga" on kiirus ka loomulikult 305 kmh :shock: :shock:

Nii lihtsasti see käibki :idea:


2.7 ehitamine käib siis sedasi :idea:

kopipaste:
*Mootor: ..tegu siis 2,7 ..millele on lisatud 2,3 ploki pea..mis on nii ära lihvitud kui võimalik (on võimalik ehk, kuigi 2.3 on peenemate silindritega kui 2,5/2,7( (lisaks performancet sellest ikka ei tule, sest 323/320 on sama kaan väikeste klappide ja väikseste peakanalitega)

*kerged kolvid , millele oli vaja klapi süvendid freesida muidsu tahtnud hästi ära mahtuda ja kogu mäng on tasakaalu aetud
(ei saagi mahtuda)

sport nukk (ok)

lisatud teine õhulugeja (algul mõtlesin, et vahetati õhulugeja, aga vaata järgmist punkti :shock:

topelt koonus filtrid ( :shock: :shock: :shock: )

mootori õli radiaator
välja lase 52mm kuni lõpuni aga vaja ikka 65mm saada peab proovima!
surve astet tõstetud
cruise control (ok)

vot
aga ma olen kuulnud et see ei pidand vastupidama mingi 20000 ja kogu moos kap remont jälle