Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tahaks osta endale uueks autoks just seda kere bmw`d,aga nüüd ei tea,kas sedaan või kupee.Endale meeldib rohkem kupee,kuid olen kuulnud ,et varuosade hinnad kupeel kallimad,on see nii?.Ei ole kunagi bmw`ga kokku puutunud,äkki oskavad siin mehed rääkida.
aitähh.
Varuosad erinevad plekid,klaasid, tuled ja salongi polstrid. muud asjad samad. Autot tasub hooldamas käia UMs(BMW esindus) sest nad annavad kõigile detailidele 2.aastase garantii ilma läbisõidupiiranguta. Ka sillapuksidele. Mootori osad ei ole ka kallid. lammutustest ainult tükke suht raske saada.
Kui E36 keretüüpe vaadata siis kupee on kõige ilusam neist.
arvestades coupe ja sedaani hinnavahe siis tegelikult on mõttekas võtta sedaan. Kui mingi romu ja stock välimusega 1,6 se coupe saad kätte 50K siis selle raha eest on võimalik saada väga korralik sedaan ja moto võimsuse võid ise valida.
* Kui see on su esimene E36 siis soovitan väga pikalt mõelda ja hea oleks kui saaksid ühe pika päeva ennem ostu sellega liigelda, võta kas või rendist. Hiljem võid kahetsema hakata, et suht kallilt ostsid salongi poolest ebamugava auto. Lihtsalt väga palju olen kuulnud, et tehniliselt hea auto aga ebamugav (väike ja jäik) igapäevaseks eluks
Eelmine auto oli ka madal,võike ja jäik,sain hakkama sellega.Ja alla 100kw`se auto poole nagu silm ei kisu kaa...Silma on jäänud just see 2.0 110kw-oskab keegi sellise keskmisest bensiini kulust rääkida.Kas kupeele on b-varuosad samamoodi sadaval,kui sedaanile?
cvtec kirjutas:Silma on jäänud just see 2.0 110kw-oskab keegi sellise keskmisest bensiini kulust rääkida.
Üldiselt mingist erilisest jäikusest küll sedaan E36 (stock) puhul rääkida ei saa.
Kütusekulu oli mu eelmisel 93a omal maanteel 7.5 laias laastus ning linnas 2L rohkem.
Hiljem hakkas aga nati rohkem võtma, kuna vist hakkas kas lambda või katalüsaator ära koolema...
no see 2.0 vs 2.5 jutt on tore, kuid mitte alati vajalik- oleneb milleks auto ostad- igapäevaseks sõitmiseks siis võib olla ka 2.0 ja atm aga kui tahad ka ringile minna siis jah 2.5 igaljuhul etem!
Muhv: kusjuures järelikult jälle 1 linnalegend ümber lükatud siis . Kusagilt olen kuulnud väidet, et kupeel kaalujaotus parem.. ise seda paberitest välja ei ole nuhkinud.
Vähemalt visuaalselt tundub, et kupeel on juhi istekoht taga pool, mis võib suurendada seda nö tagumikutunnet ning seetõttu võib subjektiivne juhitavus parem olla.
Ma ei tea, mida te loete, aga mina saan sedaani puudutavad andmed ülevaatuse kaalu pealt. Kolmveerand täis paagiga ja mina aiste taga tuli esi-taga vahe vist 2kg.
MargusM kirjutas:Ma ei suuda meenutada, millisest allikast lugesin, aga meelde jäi, et kõige parem kaalujaotus kupeedest on 318 is. 100% kindel pole.
Vähemalt kirjanduslikud andmed on siis sellised, et 325i sedaan ja kupee kaalujaotus 50:50 665 ees 665 taga, 318 is kohta on andmed 610 ees ja 630 taga. need andmed siis bensiinimootorite kohta ja tühimassiga.
cvtec kirjutas:Aga kuidas on performance juppide saadavus 318 (103kw) ja 320 (110kw) mootorile...sisselaset kindlasti saab,aga kuidas väljalaskega on?
103kw mootoril on väljalase juba originaalis moditud -st torukollektor, sealt edasi ei oska öelda, minu omal igatahes jookseb läbi kat-i otse läbi kuni tagumise sport pütani.
Kui sa tuunima tahad kolmest hakata, siis pole mõtet alla 2.5L vaadata. Sääreväristist paugupilli tegemine on mõttetu ajaraisk. Sama raha eest võid oma 1.8 200hp'seks teha või siis 2.5 300-350hp'seks. Ja millegi pärast ma arvan, et sääreväristi hakkab kõvasti rohkem lagunema.
meph kirjutas:Kui sa tuunima tahad kolmest hakata, siis pole mõtet alla 2.5L vaadata. Sääreväristist paugupilli tegemine on mõttetu ajaraisk. Sama raha eest võid oma 1.8 200hp'seks teha või siis 2.5 300-350hp'seks. Ja millegi pärast ma arvan, et sääreväristi hakkab kõvasti rohkem lagunema.
sellest 16 v motost on juba tehase poolt võetud piisavalt -sealt edasi on kõik juba kallis
aga see on ju vana tõde, et kui raha pole tuunida tuleb suurem moto panna.
No ma sain esiklaasi kupeele 2700 eek kas siis sedaanile maksab 1700? Eks kupee keretetailid on kallimad ja saab neid ainult uutena lammutuses ei ole mina ühtegi kupeed näinud.
No kui midagi tuunima hakata, siis on mõttekas tuunida midagi sellist, millel potentsiaali ikka on. Ja 2.5'l on ikka potentsiaalikam kui 1.8 selles osas.