Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Pikem/peenem runner - kasulik pöördevahemik nihkub madalamale, kuid hakkab lõpus ära "vajuma". Samuti reageerib mootor gaasi andmisele sujuvamalt/aeglasemalt.
Jämedam/lühem - vastupidi.
Pluss veel see, et nii kiirel mootoril nagu M5 oma hakkavad sellised 90 kraadised põlved nii peentes torudes lisatakistust andma.
Vt 6-sil M5 või M3 sisselaset - seal on ainult üks sirge torujupp. Samuti on seal erivõimsus kõrgem - kui M5 V8 on 80 hj/liitrilt, siis 6sed M5-d olid 90 ning M3 lausa üle 100 hj liitrilt.
Selles mõttes pole selle V8 teema midagi erilist, erivõimsuselt vastab ta umbes Alpina poolt Austraalia spec 3.5 mootorile (277 hp), kuid seal polnud mingeid individuaalseid seguklappe, nii kalleid pulki ning klappegi oli vaid 2 silindri kohta.