K: Bmw 325i head/halvad küljed, mõttes mõlgub ostuplaan
K: Bmw 325i head/halvad küljed, mõttes mõlgub ostuplaan
Terekest!
Sooviks siis teada selle auto häid ja halbu omadusi? Kuidas vastu peab siin Eesti teedel? Tehnika töökindlus? Korras mootori puhul on see kütusekulu täiesti rahuliku sõidu puhul palju? Jne, jne..
Auto, mis on väljavalitud, on aastast 1991. Masin asub veel Saksamaal, siit ei julge osta, kuna enamus raiped. Ning need, mis korralikud on, nendest küsitakse metsikut hinda.
Tänan vastukaja eest!
Sooviks siis teada selle auto häid ja halbu omadusi? Kuidas vastu peab siin Eesti teedel? Tehnika töökindlus? Korras mootori puhul on see kütusekulu täiesti rahuliku sõidu puhul palju? Jne, jne..
Auto, mis on väljavalitud, on aastast 1991. Masin asub veel Saksamaal, siit ei julge osta, kuna enamus raiped. Ning need, mis korralikud on, nendest küsitakse metsikut hinda.
Tänan vastukaja eest!
oman praegu ühte e36 te ja selle kvaliteet ei kannata mingit võrdlust näiteks e34 ga ja ütleks et ka e30 s on kasutatud näiteks sisu osas kvaliteetsemaid materjale, tehnika peaks suht sama olema ju, mootori osas küll on 24 klapiline ikka üle selgelt, aga kui kavatsed osta mingi 91a e30 siis peaks see päris asjalik veel olema.
Ainuke asi mis e36l on on ilus välimus.
Ainuke asi mis e36l on on ilus välimus.
njah...eks ta rohkem meie super teede süü ikka ole, miks autod nagisevad ja kolisevad! Aga kui nüüd aus olla siis tundub ka mulle et originaalis on kuidagi e30 sisustus parem/kvaliteetsem kui e36-l...omal ajal kui e30 sai sõidetud siis peab ütlema et minu e30 nagises vähem kui sõbra e36...eriti just armatuuri osa!
Viimati muutis Marko_J, 14.12.2004 22:59 17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
kõige nõrgem koht on plokikaan, ei kannata ülekuumenemist
kõik muu on ok
eestist ei tohi osta sest sellega sõidab tavaliselt vaesemat tüüpi noorem rullnokk( kõvasti piitsa ja vähe remonti+ super elektrikud tavaliselt kallal käinud)
saksast võib päris hea aparaadi saada
kõige võimsam ja parem mootor 85-87a, summuti tavaliselt läbi
88-90 jälle uuema nina ja tagaosaga ja veidi lonkava mootoriga, vähem roostet, katalüsaatoriga, abs ja kesklukk, vahest mõned el lisad ka
kui palju lisasid siis võid sattuda ka lsd peale
küttekulu 11.5-16
kõik muu on ok
eestist ei tohi osta sest sellega sõidab tavaliselt vaesemat tüüpi noorem rullnokk( kõvasti piitsa ja vähe remonti+ super elektrikud tavaliselt kallal käinud)
saksast võib päris hea aparaadi saada
kõige võimsam ja parem mootor 85-87a, summuti tavaliselt läbi
88-90 jälle uuema nina ja tagaosaga ja veidi lonkava mootoriga, vähem roostet, katalüsaatoriga, abs ja kesklukk, vahest mõned el lisad ka
kui palju lisasid siis võid sattuda ka lsd peale
küttekulu 11.5-16
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kui autodata andmeid uskuda, siis on ka 87-üles E30 325 olemas ilma katita, nn ECE mudel. Nagu on olemas katita E36 325. Iseasi, kas karmide tossutamismaksudega saksas neid leidub, paljudele on juba seal maksude pärast see G-kat või whatever alla pandud.patrik kirjutas:kõige võimsam ja parem mootor 85-87a, summuti tavaliselt läbi 88-90 jälle uuema nina ja tagaosaga ja veidi lonkava mootoriga, vähem roostet, katalüsaatoriga, abs ja kesklukk, vahest mõned el lisad ka kui palju lisasid siis võid sattuda ka lsd peale
küttekulu 11.5-16
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
ka minu E36 nagises katuse luugi juurest eelmise omaniku käes -piisas vaid ühe mutika pingutamisest ja nüüd 3 kuu vältel pole probleemi täheldanud. Kui E36 armatuur ning salong põhjalikult üle käia saab ta täitsa tasaseksbemarifan kirjutas:mul e36 l nagiseb näiteks katuse luugi juurest tagant kah kusagilt aga aru pole saanud veel kust kohast.