1. leht 2-st

milline e30 on kõige parem??

Postitatud: 17.11.2002 17:15 20
Postitas Kristjan
nii ma siin ikka pean plaani, et e30 osta. raha on kuskil 20k kanti. nii nüüd siis küsimuse juurde millise mootoriga tasuks vaadata? kas 320, 323, 325 võibolla kah 318i aga siiski tahaks saada 6 silindriga. ja veel seda et kas nelja uksega või kahega. ise poolden kahe uksega varianti. mootrite kohapealt et milline kestab kõige kauem ja kütuse kulu oleks talutav ja minek kah ikka arvestatav.

nii sai nüüd pikk jutt aga ootaks rahva kogemusi ja soovitusi sellel teema

tähh:)

Postitatud: 18.11.2002 09:17 50
Postitas kimmo
kui tahad jõudu siis 325i, kui tahad ökonoomsust aga samas suht kiiret masinat, siis 318iS.

uste arv on siiski sinu enda otsustada.

E30

Postitatud: 18.11.2002 09:20 21
Postitas jjanno
Parim E30 on 325 ixt. Aga seda 20k EEK eest kätte ei saa :(
Kas tahad püssi, või lihtsalt head autot? Püssi poolest on mul meeles 323. Aga 325e oli üks äraütlemata rahulik kindel auto.

jjanno
sõitnud: 316, 320, 323, 325, 325e

Postitatud: 18.11.2002 16:16 46
Postitas Kristjan
ma tahan saada sellist auto millega paar aastat sõita saaks. ja kuna paar aastat pikk aeg siis ei taha et peale esmiest kuud kas siis kiirenduse puudulikus või üleliigne bensu kulu tõttu autot vahetama peaks hakkama. muidugi hea minek on kah midagi väärt (bensu kulu siis selle võrra suurem) ma siin ise mõtlen et 320 oleks selline optimaalne valik kuna neid leiab veel korralike 323'e ja 325'ega tekib juba raskusi normaalses korras auto leidmisega. ja kuskilt kuulsin et 2,0 mootor pidi bemmil üks vastupidavamaid mootoreid olema.

Postitatud: 18.11.2002 16:19 59
Postitas kimmo
[quote]ja kuskilt kuulsin et 2,0 mootor pidi bemmil üks vastupidavamaid mootoreid olema. [/quote]
see on suhteline. kardan, et väide põhineb uskumusel, et 2.0 saab kõige vähem vatti.

ja auto korrasolek ei sõltu kahjuks litraazhist.

Postitatud: 18.11.2002 16:58 39
Postitas jjanno
Aga kütusekulu poolest peaks ju ikka 325e sobiv olema. Ja vajadusel kiirendab ta ka 1200 ppm :) Sellel autol on vaid teist ja viiendat käiku vaja... Iseasi muidugi, palju see pill maksab...

Postitatud: 18.11.2002 18:45 20
Postitas Tarmo
no ei saa öelda, et 325 just väga bensu röövel oleks.
Mina isiklikult saan linnas hakkama keskmiselt 10-11 liitriga ja seda ei saa mitte öelda et palju oleks.
Samas saad samasuguse bena kulu 2,0 aga kaotad kiirenduses ja jõus.

The joice is yours.

Postitatud: 18.11.2002 21:18 40
Postitas Kristjan
njah aga leia mulle 325 kahe uksega ja 20k hinnaga. neid autosi jõle väheks jäänud. mingit läbi sõelutud varianti ma kah nagu ei taha. täna rääkisin ühe tuttava mehaanikuga ja ta rääkis head 318i 'st kuna on neli silindrit siis ta ju nac äkkilisem kui kuuene. ja kuna mõned õppe aastad ka veel ees siis bensu pealt saab kah kokku hoida.

njah mis siis ikka börs kätte ja 320'e ja 318'aid otsima. aga eks piilun ka neid kangemaid natuke

Postitatud: 25.11.2002 13:33 09
Postitas Andry
osta kasvõi kere ja sinna 2,5 mootor peale, aga ära tee seda viga, et ostad 318 või 320. Siis kahetsed kiirenduse puudmist kogu aja.
Ei tasu siin pipardada kütusekulu pärast kui raha väha, sõidad lihtsalt vähem ja kõik.
Mina enam ei suudaks alla 325i autoga üldse sõita.

Postitatud: 25.11.2002 21:20 37
Postitas Siim_K
kui mootori kulumist hinnata, siis võiks valida võimalikult Madis Kala surveastmega ja võimalikult suure litraaūiga...

318i...enamus on juba sellises eas kohviveskid!

siin juba väljapakutud 325e on üsna rahulik ja kestev, momenti rohkem
kui 2.0-il...küttekulu vats isegi tsipa vähem
aga jah kõik sõltub konkreetselt masinast:)

318is

Postitatud: 26.11.2002 00:30 32
Postitas MARMOR
Ma senini arvasin et 318is alates E36-st saadaval on! Omal 320i 88a 95kw 4ust. küttekulu osas noustun eelpool mainituga. Varem on mul olnud 318 86a 66kw väga korralik a ikkagi ei soovita. Edasi ei käi ja kütte kulu sama kui praegune320.

Postitatud: 26.11.2002 16:24 19
Postitas kaspar
E30 iS on olemas ja väga kiire auto oma klassis, kiirem kui E36 iS kaalu pärast aga ...

olen näinud kuidas E30 318iS sama kere 2.5 lüpsab ( Stock mõleMadis K ).

samas - rajal peaks E36 318is 325 ( E36 ) ära tegema, kuna esiosa on tänu alu plokile palju kergem!

edit - ei lähe tegelt teemaga kokku
irw

Postitatud: 26.11.2002 19:32 16
Postitas Kristjan
rõhutan et rahalised võimalused on kuni [b]20k[/b]

kui pappis poleks küsimus siis oleks mul e 30neid kolm tükki
318is
325i touring
325ix
:P

Postitatud: 27.11.2002 09:57 54
Postitas kimmo
kahju et nii vähe. korralikku isendit selle raha eest ei leia.

30-ne tuuris on juba selline iludus:

[url=http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=24850][img]http://www.auto24.ee/kasutatud/pildid/a ... /19487.jpg[/img][/url]

ilma hinnata on müügis '83 323:

[url=http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=19443][img]http://www.autoturg.ee/pildid/autod/76856.jpg[/img][/url]

ja siimulgi vist 1 värviparandust vajav 320 müügis...

Postitatud: 27.11.2002 18:43 27
Postitas kaspar
see ülestõstutud persega paistad küll üpriski porno välja:)

Postitatud: 29.11.2002 09:59 09
Postitas kimmo
eks vanus mängib oma osa. kui ülestõstetud tagaotsa silmas pead, siis tagavedrude vahetus ei ole just suurem keemia.

Postitatud: 29.11.2002 17:35 31
Postitas Kristjan
a muidu kui raske tegevus on 318 või 320--->325 mootori vahetust siis pean silmas... mis seal vahetama peab?? mäletan et sr foorumis oli kah juttu sellest ja seal öeldi et kõik asjad vaja ära vahetada... kas tõesti kõik midagi peaks ju neile ühiselt kah sobima??

Postitatud: 01.12.2002 12:35 52
Postitas hanno
6-silindrilistel see pluss, et juhtmed, kastid on põhimõtteliselt kattuvad.

4se mootori välja vahetamine eeldab enamvähem kogu süsteemi ümber tõstmist.

Postitatud: 08.12.2002 11:07 12
Postitas Lauri
olen omanud nii vanemat tüüpi mootoriga 318-t ja 325-t,momendil uuema mootoriga (m40) e-30 liikurit.sõber omab e-30 318 is-i. oMadis Kest kogemustest oskan soovitada kas 325 või 318-is,m40 mootor on suhteliselt ebaõnnestunud :(

Postitatud: 08.12.2002 22:10 05
Postitas Timmu
a ega 325e-l ka midagi viga ole?
linnas taga hea pöristada ja kui vajutad siis ta ka ikke astub ka !

Postitatud: 03.01.2003 15:49 31
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Lauri[/i]
olen omanud nii vanemat tüüpi mootoriga 318-t ja 325-t,momendil uuema mootoriga (m40) e-30 liikurit.sõber omab e-30 318 is-i. oMadis Kest kogemustest oskan soovitada kas 325 või 318-is,m40 mootor on suhteliselt ebaõnnestunud :( [/quote]

Tere
M40 on sõites märksa asisem kui M10 318i ning
M20 2,0 isegi....kui nukk korras on, siis näiteks
moment on M40 1.8-l vaid 1 Nm Madis Kalam kui M20-l
ning linnas 320i-le sisse antud küll ja küll

Postitatud: 03.01.2003 15:55 08
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Kristjan[/i]
nii ma siin ikka pean plaani, et e30 osta. raha on kuskil 20k kanti. nii nüüd siis küsimuse juurde millise mootoriga tasuks vaadata? kas 320, 323, 325 võibolla kah 318i aga siiski tahaks saada 6 silindriga. ja veel seda et kas nelja uksega või kahega. ise poolden kahe uksega varianti. mootrite kohapealt et milline kestab kõige kauem ja kütuse kulu oleks talutav ja minek kah ikka arvestatav.
nii sai nüüd pikk jutt aga ootaks rahva kogemusi ja soovitusi sellel teema
tähh:) [/quote]

Kas tahad ökoautot või kiiret?
316 (karpa 1,8) on BS
318i - korras nukaga on M40 mootoriga on M10st peajagu üle...
320i - 2,0 on kõige mõttetum bmw mootor -sellel
on kombineeritud 2,5 bensukulu osavalt 1,8 natike
parema minekuga
323 võtab sama mis 325 - niiet siis 2,5
Ökonoomseks sõiduks korras ülemineku 318i
Kiireks sõiduks 325i.

Väike nope:
6-sil bmw mootori kütusekulu ei sõltu oluliselt
mootori mahust, küll sõltub mahust minek. Mida
suurem, seda parem
320i 129 hj-ga kiirendab 0-100 10.8 sek
318i 113 hj-ga (m40) kiirendab 0-100 10,6 sek;)

Postitatud: 22.01.2003 20:13 33
Postitas Marko_J
mis sa väidad et 320 on kehvema minekuga kui 318???
krt seda küll raske uskuda, milleks siis need kaks lisa silindrit on? kas ainult bena rüüpamiseks...

Postitatud: 28.01.2003 16:38 35
Postitas Märt
Endal parasjagu mõleMadis K e30ned 320i ja 318i.318 on kuni sajani päris
lahtise minekuga,aga sealt edasi jäeb
päris kindlasti 320nele alla.Nojah,ega
320i ja 325ite eriti selle kohapealt võrrelda anna.

Postitatud: 28.01.2003 17:09 28
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Marko_J[/i]
mis sa väidad et 320 on kehvema minekuga kui 318???
krt seda küll raske uskuda, milleks siis need kaks lisa silindrit on? kas ainult bena rüüpamiseks... [/quote]

0-100 kmh kiirendus oli minumeelest tiba parem
isegi. Tehnika areneb. Ka neljaste mootorite
osas. Igatahes 318i liikus tuntavalt paremini
kui E28 520i.

Postitatud: 28.01.2003 17:16 12
Postitas Martin_R
320i pole nii mõttetu midagi.

Mitmetel turgudel maksustati üle 2-liitrised autod märgatavalt kõrgemalt. BMW pakkus sellistele turgudele vist ainsana Madis Kala maksumäära sisse mahtuvat R6 mootoriga autot. Kuigi nelja silindriga oleks 2,0 liitrine olnud kergem, kiirem ja paremini juhitav, on R6-l siiski palju eeliseid - tänu paremale tasakaalustusele ühtlasem käik, parem võimsuse jaotus erinevatel kiirustel, meeldivam hääl jne. See kõik sobis BMW arusaamaga sõidurõõmust.

Nad olidki 318-ga üsna samaväärsed autod, kuid erinevale klientuurile. 4 pütiga oli ökonoomsem ja teravam ja ... odavam. Samas 6 pütine kuidagi jõulisem ja mugavam sõita. Pealegi on 320 juba sama varustustasemega mis 325 (tester laes, paremast materjalist istmed ja vaibad, riidega kaetud uksepolstrid, uuematel ka kahe toruga väljalase).

Mina näiteks maksaksin selle R6 mootori eest veidi rohkem kütuseraha. Sõidurõõm on ikka hoopis parem.

Hetkel on naisel '88 M10 mootriga sissepritsega 1,8 automaat ja kunagi sõitsin ise 320 automaadiga - vahe on ikka selgelt 320 kasuks.

Postitatud: 28.01.2003 18:00 56
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
320i pole nii mõttetu midagi.
[/quote]

Hmm, minu lause, aga võrdlus oli teine.

No kui võtad 318i M40 mootoriga ja jätad need
nukahädad välja, siis esiteks on M10 ja M40
vahel juba terve igavik. Samamoodi on M40
käigusujuvus ja tõmme (hääl on teine) siiski
inimmeelele täiesti sarnane M20-ga. 320 ja 325
mõte ühes su oma artiklis kirjas oli -kahe käega
poolt. Sama vahe pakun ka E30-le. Paar aastat
tagasi vahetasin isikliku 520i 535i vastu ning
üks asi, mis ma sealt targemaks sain, oli see, et
kütusekulu vahe oli küll minimaalne ja peamiselt
linnas (ütleme 12 vs 14), kuid mineku vahe on selgelt
suurema mootori kasuks.

No offence, 320i on kindlasti hea auto, aga
kui on saada samas korras ja sama raha eest
325i, siis osta see -kuluvahe on olematu, aga
minekuvahe ikka tuntav. Kui aga ökot taga ajada,
siis korras M40 on siiski ökonoomsem M10-st
ning tuntavalt ökonoomsem kui M20, samas kui
öko peamine, siis pole jälle hääl oluline.
Ostes 89 aasta autot, sai proovitud ühte ja
teist - mingit olulist eelist 320 kasuks ei
näinud.

Postitatud: 29.01.2003 11:33 29
Postitas Martin_R
Aarega nõus. Eriti mis puudutab 320 ja 325 vahet. Siin polegi midagi arutada.

Lihtsalt tahtsin natuke 320 kaitsta, sest enamasti tümitatakse see mudel täiesti maha, kuid tegelikult on tal oMadis K voorused. Endal pole kunagi M40 mootoriga BMW-d olnud. Üldse esimene 4 silindriga BMW ongi mu naise vana mootoriga automaat. See kannab järjekorranumbrit 13.

Postitatud: 29.01.2003 19:15 27
Postitas Marko_J
alguses oli ka mul plaan osta 325i, kuid siis ei pakutud ühtki korralikku ja seepärast võtsin 320...kuna 6 silindrit oli ikkagi peamine

Postitatud: 31.01.2003 11:46 00
Postitas Lauri
[quote][i]
[Tere
M40 on sõites märksa asisem kui M10 318i ning
M20 2,0 isegi....kui nukk korras on, siis näiteks
moment on M40 1.8-l vaid 1 Nm Madis Kalam kui M20-l
ning linnas 320i-le sisse antud küll ja küll [/quote]-
Aarega täitsa nõus,kuid ma selle ebaõnnestumise all mõtlesingi seda nõrka nukka,muidu sõiduoMadis Kuste ja küttekulu suhtes kui asi korras pole selle M40 mootori suhtes pretensioone.lihtsalt vana mootor teenis mind imehästi,kuid selle M40-ga on kogu aeg miski pisike olmehäda olnud.