BMW roadshow
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
BMW roadshow
BMW Grupi road-show jõudis Eestisse
Kolmapäeval, 3. septembril algas Eestis kaks nädalat kestev BMW Grupi road-show, mille raames esitletakse BMW uusimaid mudeleid Tallinnas, Tartus, Rakveres ja Pärnus.
3.-18. septembrini kestev BMW road-show on mõeldud kõigile autohuvilistele. Tuuri raames saab teha proovisõitu BMW uusimate mudelitega ja testida oma võimeid mitmete sõidutreeningu võtete abil. Road-show tõmbenumbriks on kindlasti BMW uus 5. seeria, mudelitega 530i ja 530d, mille sõiduomadusi võib kohapeal võrrelda ka konkurentidega.
Põnevad mudelid, millega saab tuuril lähemalt tutvuda, on veel 7. seeria pikendatud kerega 760Li, roadster Z4 3,0, sportlik M3 Cabrio, ülimenukas maastur X5 4,6, uus diiselmootoriga 330d Coupe jpt. Teiste seas on välja pandud ka kultusautoks kujunenud MINI.
BMW Grupi road-show peatub Tallinnas, Tartus, Rakveres ja Pärnus.
[url=http://www.bmw.ee/uudised.php]Link United Motorsi uudiste lehele[/url]
Kolmapäeval, 3. septembril algas Eestis kaks nädalat kestev BMW Grupi road-show, mille raames esitletakse BMW uusimaid mudeleid Tallinnas, Tartus, Rakveres ja Pärnus.
3.-18. septembrini kestev BMW road-show on mõeldud kõigile autohuvilistele. Tuuri raames saab teha proovisõitu BMW uusimate mudelitega ja testida oma võimeid mitmete sõidutreeningu võtete abil. Road-show tõmbenumbriks on kindlasti BMW uus 5. seeria, mudelitega 530i ja 530d, mille sõiduomadusi võib kohapeal võrrelda ka konkurentidega.
Põnevad mudelid, millega saab tuuril lähemalt tutvuda, on veel 7. seeria pikendatud kerega 760Li, roadster Z4 3,0, sportlik M3 Cabrio, ülimenukas maastur X5 4,6, uus diiselmootoriga 330d Coupe jpt. Teiste seas on välja pandud ka kultusautoks kujunenud MINI.
BMW Grupi road-show peatub Tallinnas, Tartus, Rakveres ja Pärnus.
[url=http://www.bmw.ee/uudised.php]Link United Motorsi uudiste lehele[/url]
Ma ei saa aru miks tahetakse teha asja hirmsa saladuskatte all. BMW Grupi road-show peatub Tallinnas, Tartus, Rakveres ja Pärnus. Kuupäevadest millal kuskil ollakse ei ole juttugi, natuke nüri on kaks nädalat valvel olla. Kolmapäeval, 3. septembril algas, kui ma ei eksi siis uudistesse oli see üles pandud üheksandal, asi on juba nädal aega käinud ennem kui rahvale teatatakse.
Muljed
Käidud selleks korraks, väike ülevaade ürituse sisust ja muljetest ka:
Kõigepealt UM-s sissejuhatus, väike tutvus pakutavate mudelitega, kehakosutuse pakkumine, seejärel anti vabalt valitud auto kätte ja linnast välja. Autode valik kattis enamikke mudeliseeriaid, eraldi märkimist vääriks vast M3 Cabrio, 760iL ja Z4, samuti oli olemas Mini Cooper. Pea kõik proovida olnud autod olid automaatkastiga, mis isiklikult veidi kurvastas, aga see pisiasi juba. Teatud ajavahemike järel vahetati autosid, nii et kõik seekord pakutud mudelid said ka ära proovitud (va. Mini, mille puhul piirdusin kõrvalistmega). Ma üldiselt igasugustest elektroonilistest lisavidinatest pole kunagi hoolinud, aga mugav oli 7-seerial võimalus panna auto eessõitvat autot nö. jälgima ja reageerima analoogselt tema pidurdustele ja kiirendustele. Samas nüüd ka 5-seerial kasutusel olev iDrive ei tekitanud endiselt emotsioone, ilmselt pikemaajalisemal kasutamisel saab käepäraseks ja mugavaks. 760-s oli sõidu ajal erinevalt teistest autodest kaasas ka UM-i inimene, kes autost lähemalt rääkis, see oli positiivne. Veel, X5 4,6 jättis maanteel väga hea mulje.
Peale põhiliselt maanteel autode proovimist siirduti Tabasalu rajale, kus igaühel oli võimalus vabalt valitud autodega läbida tavaline slaalomirada ja proovida autode võimeid ka takistusest möödumisel ning äkkpidurdusel. Samuti oli igal soovijal võimalus võrrelda uue 5-seeria sõiduomadusi konkurentide sama klassi mudelitega. Isiklikult selles võrdluses ei osalenud, kuna samal ajal võis ka enda poolt valitud autoga slaalomit sõita ja ei pea vist mitu korda arvama, et ma M3 Cabrio roolist väga välja ei tahtnud:D
M3 roolil asetsev käiguvahetus tahtis esialgu veidi harjumist, aga pärast oli juba üsna mugav, kuigi esmamulje põhjal sõidaksin siiski meelsamini tavalise manualiga, samas oli ka automaatrezhiim olemas. Slaalomis üllatas 330 kupee, mis muidu väga sümpaatne, aga üllatavalt pehme, M3 istus mulle tunduvalt paremini:) Veel võiks ära mainida, et uus 5-seeria oli vähemalt minu jaoks kas just öelda pettumus, aga tahab harjumist, disain nii väljast kui ka salongis esialgu kriipis silma veel. Samas 3,0 diiselmootori kohta saab öelda ainult kiidusõnu, neid samuti ka aktiivrooli (sõltuvalt valitud kiirusele ja teeoludele muutub rooli käik) kohta.
Peale rajaosa lõppu tagasi UM-i ja väike kokkuvõte. Üritus kestis kokku kuskil 4 tundi. Pilte ise üritusest ei teinud, aga lubati kõigile saata, nii et jääme ootama. Igatahes oli väga vahva, palju positiivseid emotsioone ja sõidurõõmu, tänud korraldajatele.
Kõigepealt UM-s sissejuhatus, väike tutvus pakutavate mudelitega, kehakosutuse pakkumine, seejärel anti vabalt valitud auto kätte ja linnast välja. Autode valik kattis enamikke mudeliseeriaid, eraldi märkimist vääriks vast M3 Cabrio, 760iL ja Z4, samuti oli olemas Mini Cooper. Pea kõik proovida olnud autod olid automaatkastiga, mis isiklikult veidi kurvastas, aga see pisiasi juba. Teatud ajavahemike järel vahetati autosid, nii et kõik seekord pakutud mudelid said ka ära proovitud (va. Mini, mille puhul piirdusin kõrvalistmega). Ma üldiselt igasugustest elektroonilistest lisavidinatest pole kunagi hoolinud, aga mugav oli 7-seerial võimalus panna auto eessõitvat autot nö. jälgima ja reageerima analoogselt tema pidurdustele ja kiirendustele. Samas nüüd ka 5-seerial kasutusel olev iDrive ei tekitanud endiselt emotsioone, ilmselt pikemaajalisemal kasutamisel saab käepäraseks ja mugavaks. 760-s oli sõidu ajal erinevalt teistest autodest kaasas ka UM-i inimene, kes autost lähemalt rääkis, see oli positiivne. Veel, X5 4,6 jättis maanteel väga hea mulje.
Peale põhiliselt maanteel autode proovimist siirduti Tabasalu rajale, kus igaühel oli võimalus vabalt valitud autodega läbida tavaline slaalomirada ja proovida autode võimeid ka takistusest möödumisel ning äkkpidurdusel. Samuti oli igal soovijal võimalus võrrelda uue 5-seeria sõiduomadusi konkurentide sama klassi mudelitega. Isiklikult selles võrdluses ei osalenud, kuna samal ajal võis ka enda poolt valitud autoga slaalomit sõita ja ei pea vist mitu korda arvama, et ma M3 Cabrio roolist väga välja ei tahtnud:D
M3 roolil asetsev käiguvahetus tahtis esialgu veidi harjumist, aga pärast oli juba üsna mugav, kuigi esmamulje põhjal sõidaksin siiski meelsamini tavalise manualiga, samas oli ka automaatrezhiim olemas. Slaalomis üllatas 330 kupee, mis muidu väga sümpaatne, aga üllatavalt pehme, M3 istus mulle tunduvalt paremini:) Veel võiks ära mainida, et uus 5-seeria oli vähemalt minu jaoks kas just öelda pettumus, aga tahab harjumist, disain nii väljast kui ka salongis esialgu kriipis silma veel. Samas 3,0 diiselmootori kohta saab öelda ainult kiidusõnu, neid samuti ka aktiivrooli (sõltuvalt valitud kiirusele ja teeoludele muutub rooli käik) kohta.
Peale rajaosa lõppu tagasi UM-i ja väike kokkuvõte. Üritus kestis kokku kuskil 4 tundi. Pilte ise üritusest ei teinud, aga lubati kõigile saata, nii et jääme ootama. Igatahes oli väga vahva, palju positiivseid emotsioone ja sõidurõõmu, tänud korraldajatele.
Sain eile samuti käe valgeks, meie grupis oli inimesi 8, nii et iga kodanik sai sõita tavalisest ca 2 x rohkem :-)
Kiirelt asjast: M3 cabriot kartsin kui tuld - asi selles, et siiani pole olnud juhust katsuda veel ühtki piisavalt jäiga kerega avaautot ja kartsin eelmist head mälestust Mist blameerida. Õnneks mitte midagi sellist, M tekitab endist viisi sõltuvust ja SMG on sellel põlvkonnal esimest korda korralikult tööle saadud - käigu allavahetamist (ja see käib kiirelt) saatev haugatus paneb jala tatsuma. Ise valiksin manuaali, kuid näiteks Sauga rajal peaks SMG kastiga versioon olema mugavam ja kiirem.
Z4 üllatas teel negatiivselt, süüdlaseks siis praktiliselt puuduv roolitunnetus keskasendi lähedal. Hiljem sai proovitud ka nn elektrohüdraulilist roolivõimendust ja mulje paranes. Sõidufeeling on Zis tegija, madal istumine, jämedad piilarid ja suht kitsas/madal esiklaas loovad mulje kihutamisest juba olematutel kiirustel, saateks mootoriruumist sisse kostev sound, mis oluliselt parema kõlaga kui M3el. Hiljem ussiharjutustel hea mulje süvenes veelgi ja kui täna minult küsida - kas Z4 või M3 Cabrio - siis jääksin hätta, ehk soovitaksin isegi Z4ja.
X5 4.6iS ja 760iL on muidugi tegijad, enda mätta otsast jäi ka uskumatult hea mulje 3liitrisest diislist kolmanda seeria kupee nahas - seda kassid ostaksid! Veidi harjumatu see ju on, et sedavõrd elegantse liikuri jõuallikaks on õlipõleti, kuid alati annab ennast välja vabandada matsirahva juurtega või siis kuulumisega GREENPEACE nimelissse ühendusse.
Ussiharjutusteks oli tuurile Saksamaalt kaasa võetud ka Audi A6 3.0 Quattro ja MB E320. Iga mats sai proovida uut viiendat, hüpata siis Audisse, siis jälle viiendasse ja lõpetuseks Merss. Sellist rivi joosti mitu korda järjest ja soorituse poolest saab MB omanikele vaid kaasa tunda. Uue viienda ja Audi A6 omanikud võivad end aga hea ostu puhul õnnitleda, sõiduomadused on neil kahel lähedased ja määravaks saab vaid omaniku isiklik maitse.
Kiirelt asjast: M3 cabriot kartsin kui tuld - asi selles, et siiani pole olnud juhust katsuda veel ühtki piisavalt jäiga kerega avaautot ja kartsin eelmist head mälestust Mist blameerida. Õnneks mitte midagi sellist, M tekitab endist viisi sõltuvust ja SMG on sellel põlvkonnal esimest korda korralikult tööle saadud - käigu allavahetamist (ja see käib kiirelt) saatev haugatus paneb jala tatsuma. Ise valiksin manuaali, kuid näiteks Sauga rajal peaks SMG kastiga versioon olema mugavam ja kiirem.
Z4 üllatas teel negatiivselt, süüdlaseks siis praktiliselt puuduv roolitunnetus keskasendi lähedal. Hiljem sai proovitud ka nn elektrohüdraulilist roolivõimendust ja mulje paranes. Sõidufeeling on Zis tegija, madal istumine, jämedad piilarid ja suht kitsas/madal esiklaas loovad mulje kihutamisest juba olematutel kiirustel, saateks mootoriruumist sisse kostev sound, mis oluliselt parema kõlaga kui M3el. Hiljem ussiharjutustel hea mulje süvenes veelgi ja kui täna minult küsida - kas Z4 või M3 Cabrio - siis jääksin hätta, ehk soovitaksin isegi Z4ja.
X5 4.6iS ja 760iL on muidugi tegijad, enda mätta otsast jäi ka uskumatult hea mulje 3liitrisest diislist kolmanda seeria kupee nahas - seda kassid ostaksid! Veidi harjumatu see ju on, et sedavõrd elegantse liikuri jõuallikaks on õlipõleti, kuid alati annab ennast välja vabandada matsirahva juurtega või siis kuulumisega GREENPEACE nimelissse ühendusse.
Ussiharjutusteks oli tuurile Saksamaalt kaasa võetud ka Audi A6 3.0 Quattro ja MB E320. Iga mats sai proovida uut viiendat, hüpata siis Audisse, siis jälle viiendasse ja lõpetuseks Merss. Sellist rivi joosti mitu korda järjest ja soorituse poolest saab MB omanikele vaid kaasa tunda. Uue viienda ja Audi A6 omanikud võivad end aga hea ostu puhul õnnitleda, sõiduomadused on neil kahel lähedased ja määravaks saab vaid omaniku isiklik maitse.
Mind see aasta üritusele ei kutsutudki. Ei tea, kas pahandasin müügimehed oma kriitilise artikliga ära või mis On muidugi ka variant, et neil hakkab lootus kaduma mulle midagi värskemat müüa.
Igatahes, olen samuti Z4-ja tabasalus proovinud ja igati nõus Kaido vaimustusega. Tõsiselt kaif asi. Pakun, et sellest autost on saamas piisavalt rariteetne (vaata hinda) klassika. Samuti olen vaimustuses kupee juhitavusest, eriti sport paketiga. Kolmanda seeria algaastate juhitavusprobleemid tunduvad olevat lõplikult selja taha jäänud. Uus viiene on tubli samm edasi vanast (uskumatu aga tõsi) Ei leia sellele muud põhjendust kui see kaval elektrooniline X5-elt pärit kaldeseadja. Võrreldes seda nüüd MB-ga ....
Igatahes, olen samuti Z4-ja tabasalus proovinud ja igati nõus Kaido vaimustusega. Tõsiselt kaif asi. Pakun, et sellest autost on saamas piisavalt rariteetne (vaata hinda) klassika. Samuti olen vaimustuses kupee juhitavusest, eriti sport paketiga. Kolmanda seeria algaastate juhitavusprobleemid tunduvad olevat lõplikult selja taha jäänud. Uus viiene on tubli samm edasi vanast (uskumatu aga tõsi) Ei leia sellele muud põhjendust kui see kaval elektrooniline X5-elt pärit kaldeseadja. Võrreldes seda nüüd MB-ga ....