Jagaks ka veidi enda kogemusi.
Olles liikunud kaasa 3 seeria evolutsiooniga, on kogemus olemas nii e46 ASC kui ka e90 DSC süsteemiga.
320i e46 ASC
Toimetas puhtalt vaid vedavate, BMW puhul siis tagumiste ratastega, sh pidurdas ja vajadusel piiras veojõudu. Talveoludes linnavahel lülitasin enamasti välja, ennekõike ootamatute veojõupiiramiste tõttu.
Maanteel hoidsin alati aktiivsena, va mõned üksikud ekstreemsemad juhud, kus poolel möödsõidul otsustas süsteem jõu maha tõmmata

.
320i e90 DTC
Kontrollis juba kõiki rattaid. Kui esiotsa libisema lasta, siis ragistas nii nagu oleks keegi kangi veljevahele pistnud

, aga tundus, et ikka õilsal eesmärgil

. Üldiselt tundus kuidagi rabe/toores, seega enamasti lülitasin DSC välja (üks lühike vajutus). Ühekordse vajutusega deaktiveeriti vaid esirataste kontroll, vedavate rataste (ratta

) osas säilitati kontroll (nagu ASC).
Süsteemi täielikuks väljalülimiseks tuli nuppu mõned sekundid all hoida. Siis oli juba kõik juhi hooleks.
Maanteel hoidsin alati süsteemi töös.
325i e90 DTC
Sama mis 320i e90, aga minu subjektiivse kogemuse põhjal edasiarendatud (loe intelligentsem), samas aasta uuem ka. Enam ei ragista, kõik toimub sujuvalt ja ilma heliefektideta.
Üldiselt kasutan linnas sõites nö poolt süsteemi, st lülitan dünaamilise osa välja. See võimaldab sellist mõnusat kontrollitud külglibisemist, ehk jätab mulje, et oled parem juht

, st libisemine on teatud piirini ok, süsteem tuleb lihtsalt ühel hetkel pehmelt appi. Sobib just talveoludes, kus libisemine on niigi kerge. Märjal asfaldil siiski parem kogu krempel maha võtta, muidu võtab kogu lõbu.
Maanteel hoian alati süsteemi töös.
Lumehange kinnijäämiskogemused on pigem lõppenud kolmetäheliste lühendite väljalülitamise vajadusega, kuigi alati olen kõik moodused läbiproovinud. ASC/DTC süsteemi sees hoides võib hangest väljapääsemisel abi olla vaid kergematel juhtudel, st mitte põhjani hanges istudes. Aga ega sellisesse hange normaalsed

üherattaveoga inimesed ei sõida ka

.
Kokkuvõttes on aastatega (1998-2006) BMW stabiilsuskontrollide töös näha ilmselget arengut, kuid kindlasti mitte revolutsiooni. Kindlasti peaks sellised süsteemid olema kõikde sõidukite standardvarustuses. EL vist selles suunas ka liigub.