Escort(tundub) on ikka suht õhtal.

Midagi on BMW-st ikkagi välja jooksnud, vaadates nina alla.GraveDigger kirjutas:ei tundu isegi nii puruks olevat, et võiks arvata et radikas oleks haiget saand.
Lätis valmistatud stangede kohta seda öelda ei saa, aga orig. paistab kõva küll olema jahPedak kirjutas:Ajuvaba kuidas 5se stange ikka vastu peab
Kunagi sõitis üks Escordiga väikse hoopealt minu E34-le paremasse nurka tagant sisse. Viiesel oli stangel kriim, tule all pisike mõlk ja tules paari cm-ne auk. Ehk remondi maksumus mulle ca 400kr.GraveDigger kirjutas:Ford vs BMW pilt on ehe näide et endast suurematega tüli pole mõtet norida. BMW'l piisaks vaid stange ja alustala, kapoti ja esitulede vahetamisest ja oleks jälle ponks poiss, ei tundu isegi nii puruks olevat, et võiks arvata et radikas oleks haiget saand.
Kõik jäid küll terveks ja hea, et "naljavennad" kätte saadi. Eks kuuleb, mis edasi saab. Loodan, et mõni asjaosaline ise ka foorumit külastab ja sõna sekka ütleb.leko kirjutas: Kahju...loodan, et kõik jäid terveks ja asi laheneb probleemideta.
just vaatasin reporterist, ning tõesti kahju nendest kes seal autos pidid olema.GraveDigger kirjutas:http://ohtuleht.ee/435958 jälle, kaks noort inimest vähem. Ikka väga räme õnnetus
Kuidas see põlema huvitav läks, esiots pole ju nii kortsusEdgar kirjutas:just vaatasin reporterist, ning tõesti kahju nendest kes seal autos pidid olema.GraveDigger kirjutas:http://ohtuleht.ee/435958 jälle, kaks noort inimest vähem. Ikka väga räme õnnetus
Ma olen aru saanud, et suures osas on põlema süttimistes süüdi aku ja sellega seonduv. Ja 2,0-l on ju aku pagassistigekala kirjutas:
Kuidas see põlema huvitav läks, esiots pole ju nii kortsusVäike kole viis minna igatahes
Järjekordne tölpa peab hakkama saama teadmisega, et ta tappis kellegi ära.oja87 kirjutas:http://www.saarlane.ee/uudised/uudis.as ... &kat=1&y=0#