Kuna aasta tagasi sai samuti lõpetatud kaitsevägi ja teenides samuti autojuhina, siis täpselt seda BMW vs Peugeot juttu sai kuuldud vanemate autojuhtide käest. Et rahalistel kaalutlustel sai valitud Peogeot, aga kas see on müüt või tõsi, ei tea.
Huvitavam oli tagalaülema kommentaar autode tehnilise olukorra kohta, mis tol hetkel pea kaks aastat vanad ja alla 140k km läbisõiduga olid. Ühesõnaga mõnedel oli mootor juba nii kohvi, et sama mudeli piires, sõites erinevate autodega, olid kiirendused nagu öö ja päev. Olenevalt siis sellest, mis ja kelle autoga tegemist ja kas/kui palju kaitseväelastest autojuhte antud autoga sõita said.
Kaitseväelane autojuhi rollis, tagalaveebli enda sõnadel: laseb esimesega foori tagant minema, käib teine ratas veel ringi ja siis on mõned need paremini säilinud mootoritega isendid, millega osavam ajateenija saab veel kolmandaga ratta ringi...

Ja mootorid neil kõigil olid vist alla kahe liitri diislid. Alustades esimesest päevast käisid sissesõitmata mootorid piirajas.
Ühesõnaga ei kujuta ette kui peaks ajateenijatest kaitseväelastele, kes enamus pohhujstlikud (seda enam kui nv'l linnaloast ilma jäid

), kätte tagaveolised bmw linnapeale kihutamiseks ja seda veel embleemiga kolm lõvi esitiival. Peugeot ei hakka töenäoliselt nii silma kui oleks seda bmw puhul- Delfi jõuaks sellest mitu kõmulist artiklit päevakorda tuua. Ja arvatavasti kõrgemad ninad nägid seda mingil määral ette.