Oi, siin on nii palju tagasisidet, et ma ei jõua kõigel silma peal hoida.
Ütleme esiteks on supercharger-i võimalus, see on ikka suur samm.
Teiseks, aku suurus/mahutavus. Miks mitte i8 puhul teha 1 ja väga hea
mitte 2 ja okei ajamit. i8 väga meenutab Volvot, kus ühte silda liigutas
elektrimootor, teist silda aga sisepõlemismootor, ei miskit uut tegelikult.
320kW on peajagu rohkem kui i8 100kW (vist oligi nii vähe ainult).
Ja i8 jaoks oli akut ainult mõniKÜMMEND kilomeetrit, halloo Prius
i8 pole peaaegu üldse elektriauto, tavaline hübriid, ainult välimus väga uus.
i3 on kökats. Väiksem võimsus, väiksem suurus, väiksem aku, kesine hind.
S-i raskuskese on katastroofiliselt hea. Ei i3 ega i8 ei oma sellist.
Tesla S tundub igati ok liikur 2012 seisuga USA, 2013 lõpuks USA ja natuke
Saksamaad ja Norrat. 2014 on Saksamaa 100% kaetud, laieneb naabritele.
2015 ei ole oodata progressi seisma jäämist, pole lihtsalt põhjust. Kardan,
et Eestisse esimene ei jõuagi lähima paari aasta jooksul, aga vaevalt see
nüüd tulemata jääb. Milline teine auto muutub aastatega paremaks? Kui
2014 ostad Eestis Tesla ja 2016 saad juba paaris kohas tasuta laadida? See
on areng, mitte vananemine. Ja kui sõita näiteks Euroopa tripile 2015. aastal,
siis vaevalt nüüd kusagil kinni jääb.
UUDIS mulle, elmo kodukalt lugesin, et võrgustik, mis meil siin välja aretatud,
on 50kW, mis pole sugugi väga vähe, võrreldes Tesla EU Superchargeritega, 135kW.
Kui aku on 85kW, siis 1 tunniga saada 200-300km on vägagi pandav ka mitte
superchargeri kohta

Horvaatia reis ei jää tegemata selle autoga. Kas sa keerasid rooli 24 tundi jutti

See küll mõistlik polnud

Aga, kui see reis 300€ odavam oleks, kas sa mitte
ei eelistaks 10 tundi tasuta puhata, kui sa teeniksid tunnis 30€

See on muidugi
2013 aasta seisuga, kuna hiljem lisanduvad Superchargerid.
Miks küll kõik kardavad oma unistuste reiside teostamisest elektriautoga
Euroopas pole riiki, kus elektrit ei leiduks, kõhklen, et leidub riiki, kus tavalised
kiirlaadijad puuduvad. Muidugi, kui i3 sõidab kordades vähem, võib reis liiga
pikaks venida ja tõesti, 5€ tunnis ootamise eest ei oleks nagu kasulik, tingimusel,
et selliseid reise teostada iga nädal, mida rohkem kui 99% elanikkonnast ei teosta.