Tere,
Sai täna ostetud siis ka oma esimene BMW kuid ega sellest automargist pole suurt aimugi. Tean ainult, et BMW-d on küll kvaliteetsed kuid kuidas siis ikkagi lood on ehk teate Teie vast rohkem öelda.
Ei ostnud küll uut ehk
brand new autot kuid vana masin mis tundub teenivat hästi.
Tegemist siis universaal kerega, detsembri 1996 aasta väljalaskega, kolmanda seeriaga ning kirjade järgi 1,8 liitrine bensiini sissepurskega. Sai teine 950 eurorublaga soetatud Lõuna-Eestist. Läksin mõttega, et soetada ajutine liikumise vahend kuna eelmine auto - valge Opel oli omadega seest kui väljast juba nii otsas, et sama raha eest, mis oleks selle remondi alla läinud, sain juba korraliku ja vähe kvaliteetsema auto.... vähemalt ise arvan nii.

Siinkohal aga tekkis kohe küsimusi selle autoga, et kas see on väga normaalne, et esituled on kergelt sellist roostekarva kollakad? On see aegumise märk või on niiskus kuskilt kaudu sisse pugenud ja oma elupaiga sinna soetanud? Reflektor paistis nagu normis olevat kuid klaas on nagu veider nats. Mitte, et ma väidaks nagu klaas roostetab kuid tumedam nagu on. Kindlasti pole see tuuningu teema. Kas esitule klaase - neid mis ümmargused mitte pealmine plastklaas - ka eraldi vahetatakse? Või tuleb kogu plokk ära vahetada?
Üldisem küsimus ka veel - Mida peaksin kindlasti peale ostu mootoriga ette võtma? Mäletan kunagi ammust ajast oli mingi selline teema, et kas vist 1,6-sed või 1,8-sed olid suht õrnad mootorid.
Proovisin täna vähe mootori jaksu ka. 85kW ei tundunud just ergas asi olevat kolmanda seeria universaal kerele. Mingi selline sinisilmne uskumus oli mingist ammusest teadmisest, et BMW-l on kõik mootorid särtsakad.

Veendusin, et nii ilus pilt see ikka päris pole.

Kes aga oskaks mulle anda mingit materjali internetist selle auto kohta lugemiseks siis palun, aidake orienteeruda.

Auto siis BMW 318i, 1996 detsember, universaalkerega. Mis kere mudel on, seda ma ei tea.
Kõike paremat, Hillar. PS. Oskan lugeda ka inglise keeles kuid tootjamaa keelt ei mõista.

PPS. Pilte oskan ka vaadata.
