variandil see, et väga suur tükk ruumi jääb kasutuskõlbmatuks

Kui aga benamootor on lisaks, siis on need kaks seal väga kompaktselt koos

Puhas EV. REXil ei näe ma enda jaoks mõtet. Auto muutub vaid raskemaks ja aeglasemaks.hillarr kirjutas:Ooo! Kas puhas elekter või i3 range extender?
I3 akupark on 19kWh, Tesla'l sõltuvalt mudelist kuni 85kw. Seega 4 korda suurem. Nüüd mõtle kui su autol oleks 250l bensiinipaak, mida see endaga kaasa tooks?oo7 kirjutas:Kui i3 on niipalju kergem, väiksem ja aeglasem, siis miks selle sõidu-ulatus palju väiksem on ?
See, et aku on 4,5x väiksema mahutavusega põhjustabki 3x lühema sõiduulatuse.i3 - 1200kg
S - 2100kg
i3 - 22kWh - täpsemalt 18.8kWh
S+ - 85kWh
Katuseraami saab panna kui auto on tellitud panoraam katusega, siis seal on kinnitused olemas. Olen näinud Teslat suusaboksiga. Konksu osas on inimesed paigaldanud sellise konksu mille külge saab jalgrattad kinnitada, see võimalus on after-market osas olemas. Käru vedamiseks küll vist pole keegi paigaldanudRaikoK kirjutas:Konksu ja katuseraamide paigaldamise võimalus ainuüksi on minu jaoks 2 nii suurt puudust,et seda autot lihtsalt ei ostaks
Tänud. Kuigi IMHO neid kaht autot peale patareide midagi reaalselt ei ühendagi. Sina ostsid auto, kuulu järgi, peamiseks liikumisvahendiks, mul kipub iga sõidu jaoks oma pill olemaMario Kadastik kirjutas: Aga congrats i3 ostmisel, igasugune EV on positiivne ning eks siis kevadel saab võrrelda lähemalt indeed![]()
Kas i3 saab ka ELMO toetust?Muhv kirjutas:Andsin täna allkirja paberile, mille ülemisse otsa oli kirjutatud i3. Eks siis kevade poole saa võrreldamatuid võrrelda
Olles 100% EV ei näe küll põhjust miks ta ei peaks saama.Annely kirjutas:Kas i3 saab ka ELMO toetust?Muhv kirjutas:Andsin täna allkirja paberile, mille ülemisse otsa oli kirjutatud i3. Eks siis kevade poole saa võrreldamatuid võrrelda
Juriidilise isikuna kuni 35% aga jah. Seal on tingimused ka autole aga see on nende über mõtetute punnide vältimiseks (ehk siis tippkiirus üle XX jne) millega ei tohiks i3-l probleeme olla.hillarr kirjutas:Toetust saavad kõik elektriautod kuni 18000 eurot või 50% auto väärtusest. Ka pistikhübriididele saab toetust küsida, aga siiski veidi vähem.
Annely kirjutas:Kas i3 saab ka ELMO toetust?
See ongi Tesla Motorsi primaarne ülesanne.Jokker kirjutas:Tesla meenutab seda aega mil tuli välja esimene iPhone. Mis sest, et enne juba oli puutetundlikke telefone aga iPhone oli see mis pani teisi tootjaid rabelema, et konkurentsis püsida. Nüüd enamus telefonid puutetundlikud, mingi väike osa veel jäänud n.ö nuppudega telefoni juurde.
Ei imesta kui toimub samamoodi ka elektriautodega, sest olgem ausad - positiivseid külgi on päris palju.
Miks on mul tunne, et varsti sooritab mõni mees seppuku ja elu läheb edasi. Liiga hea, et olla tõsi. Loodame.Raivo kirjutas:Akude osas toimub pidev areng. Lubavad jällegi pikemat sõiduulatust.
http://www.aripaev.ee/default.aspx?publ ... 14e02820dc" onclick="window.open(this.href);return false;
Karta on, et akud hakkavad arenema. Hetkel on teada, et arenguruumi on (füüsiliselt piirang pole saavutatud Li-puhul) ning kui see juhtub, siis "vanema põlvkonna aku" muutub odavamaks (järelturu hind langeb)Raivo kirjutas:Akude osas toimub pidev areng. Lubavad jällegi pikemat sõiduulatust.
http://www.aripaev.ee/default.aspx?publ ... 14e02820dc" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga küsimus ka auto puutetundliku "hiid-ipaadi" kohta: kuidas see hommikul külma ja niiskena toimib? Kas peab sooja näpuga vajutama või on ka kindaga kasutatav?
Ei ole veel nii külma ilma olnud, et ma kindaid oleks kasutanudRaivo kirjutas:Akude osas toimub pidev areng. Lubavad jällegi pikemat sõiduulatust.
http://www.aripaev.ee/default.aspx?publ ... 14e02820dc" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga küsimus ka auto puutetundliku "hiid-ipaadi" kohta: kuidas see hommikul külma ja niiskena toimib? Kas peab sooja näpuga vajutama või on ka kindaga kasutatav?